* SKRAVLETRÅDEN *

Gubben helte på aaalt for mye oregano på pizzaen...det likte ikke magen min akkurat nå, så ble nesten mer kvalm etter maten :( Prøver å døyve det værste med litt sprømix, ellers frykter jeg det blir veldig tidlig i seng!
Ellers var det kos med svigers på besøk, de ordna opp og lot meg få slappe av. Og svigermor la mini, så han la seg uten et ord, deeeilig! så nå håper jeg han sover i senga si hele natta...er slitsomt med ekstra personer i senga, som ligger og sparker og dytter :P Blir ikke helt kvalitetssøvn liksom! hehe :)

Gratulerer med 7 uker :) Dagan går fort dæm :)
Håpe kvalmen blir bedre etter hvert :)

Ikke 7 uker, bare i gang med den syvende uken. :D

Takk, det håper jeg og.

*Taster på app på mobilen*

Stappmett...igjæn.....at æ aldri lære!!!!! ;)

Klarer ikke å spise meg stappmett, da blir jeg så kvalm. Klarer ikke å være sulten, da blir jeg kvalm. Klarer ikke for varm stue. Klarer ikke matlukt. Klarer ikke mer enn 30 min i bil. Hvordan skal vi klare å holde dette hemmelig i flere uker fremover? Jeg blir jo så kvalm at jeg blir svimmel og må legge meg ned. :p

Klarer ikke å spise meg stappmett, da blir jeg så kvalm. Klarer ikke å være sulten, da blir jeg kvalm. Klarer ikke for varm stue. Klarer ikke matlukt. Klarer ikke mer enn 30 min i bil. Hvordan skal vi klare å holde dette hemmelig i flere uker fremover? Jeg blir jo så kvalm at jeg blir svimmel og må legge meg ned. :p

Men du verden kor det e verdt det :)

Æ e bættere stappmett igjæn....på potetgull gangen her gitt :p Imårra ska æ gå en laaaaaaang tur!!!!!!!!! :)

Jeg kom i fare for å spise en terning med fetaost i en salat i kveld. Så nå sitter jeg her med katastrofetankene mine :-p

Fikk også sykt lyst på chips og dip forresten. Man kan vel bruke graviditet som argument for å overtale mannen til å dra på bensinstasjon?

Men du verden kor det e verdt det :)

Hihi.. Lett for deg å si etter fire svangerskap uten kvalme (hittil)? ;) :p :D Neida, jeg skal ikke klage. Jeg er bare litt sliten i kveld, men får ikke til å sove og er kvalm. Haha.. Så da gikk det utover dere. *Fnis*. Jeg synes absolutt at dette er verdt det, men jeg håper jeg slipper å spy. :p

Nå fikk jeg superlyst på potetgull med dip :o Butikken er jo stengt!

Jeg leste akkurat om en som spiste sjokoladepålegg og fikk utrolig lyst på det. Haha.. Teit tidspunkt.

Hihi.. Lett for deg å si etter fire svangerskap uten kvalme (hittil)? ;) :p :D Neida, jeg skal ikke klage. Jeg er bare litt sliten i kveld, men får ikke til å sove og er kvalm. Haha.. Så da gikk det utover dere. *Fnis*. Jeg synes absolutt at dette er verdt det, men jeg håper jeg slipper å spy. :p

Hehehehe, du har rett...d e lett for mæ å sei etter 4 svangerskap uten kvalme :) Æ skoilla ønsk æ vart bittelitt kvalm da,så æ virkelig koinn føl mæ gravid :)
D e lov å klage innpå her, d e jo derfor vi e her :)

Hehehehe, du har rett...d e lett for mæ å sei etter 4 svangerskap uten kvalme :) Æ skoilla ønsk æ vart bittelitt kvalm da,så æ virkelig koinn føl mæ gravid :)
D e lov å klage innpå her, d e jo derfor vi e her :)

Ja. Jeg har hver eneste syklus håpet på kvalme som et positivt graviditetstegn, men nå angrer jeg bittelitt på at jeg ønsket meg kvalme. Ømme pupper holder. ;) :p

Håper du slipper kvalmen jeg, du har jo tre små å ta deg av også. :)

Back
Topp