* SKRAVLETRÅDEN *

Mmm... Ja,det hadde gjort seg med et herlig glass rødvin nå gitt ;-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Kvalmen har ankommet.. Jeg spyr uti gata, henger over doskåla, det skjer når jeg blir sulten, noe som er i tide og utide og veeeeldig brått :p jeg som tidligere har klaget på manglende symptomer :p

Håpet alle har hatt en fin jul <3 det var mange smil og klemmer når jeg slapp nyheten ;)
Goood romjul :)
Å og bedring,håpe kvalmen gir sæ snart :)
Gler mæ t vi ska fortell nyheten æ :) Men, d blir nån mnd t enda :)

Hahaha, mannen tok seg et glass rødt, måtte sette seg på andre siden av rommet.. Jeg må innrømme at jeg trodde det var litt tull dette med ekstrem luktesans... Men herremin!!! Jeg lukter alt fra milevis avstand, og mye av det jeg vanligvis liker lukten av, blir jeg kvalm av nå :p som f.eks vin :p
Æ å merke at æ blir bittelitt småkvalm av enkelte lukte,særlig på sykehjemmet...men, det e itj sånn at æ må spy heldigvis :)
Trur svangerskapet her gir mæ bedre luktesans æ,for æ lukte avføring på laaaang avstand å uvi ;)

Mmm... Ja,det hadde gjort seg med et herlig glass rødvin nå gitt ;-)

Godt jeg ikke er den eneste som "lider" :P

Lider? Bare fordi at der står både rødvin og Cava i skapet som jeg ikke får røre? Eller fordi at jeg fikk akutt lyst på biff med fløtepoteter?
Aaaldri...... Æ vil ha!!!!!! *hylesutreklage* istedenfor så ligger man med halsbrann, bekkenløsning og kvalme..... Jippiiii...

Ahh, er ikke det typisk at akkurat den dagen du skal på ul så må du reise bprt med jobben? Nå må den endes, å ventetiden på timer er 3-4 uker, å jeg som hadde lyst å se at alt så bra it der inne så fort som mulig :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ahh, er ikke det typisk at akkurat den dagen du skal på ul så må du reise bprt med jobben? Nå må den endes, å ventetiden på timer er 3-4 uker, å jeg som hadde lyst å se at alt så bra it der inne så fort som mulig :(

Åh, den er kjip ja! Og veldig typisk! Æsj. Finnes det ingen andre muligheter?

Ååååh,d e kjipt :( Håpe du får time så raskt som mulig da :)

Forresten damer; noen som vet når man MÅ/burde på første svangerskapskontroll? Jeg er litt treig i svingene her. Hva er vanlig?

Rundt uke 12 er vanligvis et greit sted å starte :-) (med mindre du bor et sted hvor der er kamp om plassene har jeg inntrykk av)

Er bare en som tar ul her jeg bor, vil jeg til noen andre på jeg kjøre to timer, så jeg får pent vente :) men da har en jo noe å se frem til i den ellers mørke, kalde vinteren :D

Er bare en som tar ul her jeg bor, vil jeg til noen andre på jeg kjøre to timer, så jeg får pent vente :) men da har en jo noe å se frem til i den ellers mørke, kalde vinteren :D

Helt sant! Dessuten er det virkelig noe å se frem til! Og en god øvelse i selvdisiplin! Har verket etter å gå siden uke 6 (da knøttet var mindre enn forventet og jeg var SIKKER på at noe var galt, haha), men holdt meg til midten av uke 9. Og alt er strålende nå! Første termindato ble re-installert :P Gled deg!

Hahaha, mannen tok seg et glass rødt, måtte sette seg på andre siden av rommet.. Jeg må innrømme at jeg trodde det var litt tull dette med ekstrem luktesans... Men herremin!!! Jeg lukter alt fra milevis avstand, og mye av det jeg vanligvis liker lukten av, blir jeg kvalm av nå :p som f.eks vin :p
Sitter her med en gjeng som drikker karsk, har vært på nippe t å brekke meg flere ganger :-/

Back
Topp