K
Koffert
Guest
Forresten; gratulerer med fin ul-time tuppeline <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Goood romjulKvalmen har ankommet.. Jeg spyr uti gata, henger over doskåla, det skjer når jeg blir sulten, noe som er i tide og utide og veeeeldig bråttjeg som tidligere har klaget på manglende symptomer
Håpet alle har hatt en fin jul <3 det var mange smil og klemmer når jeg slapp nyheten![]()
Tusen takkForresten; gratulerer med fin ul-time tuppeline <3
Æ å merke at æ blir bittelitt småkvalm av enkelte lukte,særlig på sykehjemmet...men, det e itj sånn at æ må spy heldigvisHahaha, mannen tok seg et glass rødt, måtte sette seg på andre siden av rommet.. Jeg må innrømme at jeg trodde det var litt tull dette med ekstrem luktesans... Men herremin!!! Jeg lukter alt fra milevis avstand, og mye av det jeg vanligvis liker lukten av, blir jeg kvalm av nåsom f.eks vin
![]()
Mmm... Ja,det hadde gjort seg med et herlig glass rødvin nå gitt ;-)
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Det finnes god alkoholfri vin å![]()
Det blir ikke detDrue juice er mye bedre enn alkoholfri vin.
Men det blir uansett ikke det samme.
Ahh, er ikke det typisk at akkurat den dagen du skal på ul så må du reise bprt med jobben? Nå må den endes, å ventetiden på timer er 3-4 uker, å jeg som hadde lyst å se at alt så bra it der inne så fort som mulig
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ååååh,d e kjiptAhh, er ikke det typisk at akkurat den dagen du skal på ul så må du reise bprt med jobben? Nå må den endes, å ventetiden på timer er 3-4 uker, å jeg som hadde lyst å se at alt så bra it der inne så fort som mulig
Rundt uke 12 er vanligvis et greit sted å starte(med mindre du bor et sted hvor der er kamp om plassene har jeg inntrykk av)
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Helt sant! Dessuten er det virkelig noe å se frem til! Og en god øvelse i selvdisiplin! Har verket etter å gå siden uke 6 (da knøttet var mindre enn forventet og jeg var SIKKER på at noe var galt, haha), men holdt meg til midten av uke 9. Og alt er strålende nå! Første termindato ble re-installertEr bare en som tar ul her jeg bor, vil jeg til noen andre på jeg kjøre to timer, så jeg får pent ventemen da har en jo noe å se frem til i den ellers mørke, kalde vinteren
Æ ska i uke 13Forresten damer; noen som vet når man MÅ/burde på første svangerskapskontroll? Jeg er litt treig i svingene her. Hva er vanlig?
Sitter her med en gjeng som drikker karsk, har vært på nippe t å brekke meg flere ganger :-/Hahaha, mannen tok seg et glass rødt, måtte sette seg på andre siden av rommet.. Jeg må innrømme at jeg trodde det var litt tull dette med ekstrem luktesans... Men herremin!!! Jeg lukter alt fra milevis avstand, og mye av det jeg vanligvis liker lukten av, blir jeg kvalm av nåsom f.eks vin
![]()