Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æ fekk nyttårskjolen for nån mnd sia, salg på Floyd,nedsatt fra over 1000 t 99Venter på lønn så jeg kan ut og kjøpe nyttårskjoleeee. Sukk, kom igjen da!Ellers har jeg rydda og støvsugd hele kåken mens mannen er på jobb *flink gravid kone*
Hvorfor får vi egentlig slik? Hvor kommer det fra? Har det rett som det er.. Kan aldri huske å ha hatt det før
????
Får hvaforno??
Veeldig flink kone! Hihi. Jeg trodde jeg hadde en kjole, men den ligger hos en venninne som ikke er hjemme før over nyttår. Sukkk.. Og pengene hadde ikke kommet inn innen jeg måtte dra å handle. Men jeg tror ikke jeg hadde orka å kikke på noe uansett. Har bare tusen ganger mindre energi og tålmodighet til kjøpesenter nå enn før! Meh. Får vel rote fram noe gammelt i skapet da. Jeg har jo tross alt "ingenting" å ha på megÆ fekk nyttårskjolen for nån mnd sia, salg på Floyd,nedsatt fra over 1000 t 99Flink kone
![]()
HAHA; jeg også reagerte på dette! Trodde du lurte på hvorfor vi fikk lønn!! XD HAHAHAHA.
Hva slags slim? Utflod liksom?Telefonen lager sine egne ordmen ja, SLIM ja... Hvorfor?
Hva slags slim? Utflod liksom?
Kjenne t deinVeeldig flink kone! Hihi. Jeg trodde jeg hadde en kjole, men den ligger hos en venninne som ikke er hjemme før over nyttår. Sukkk.. Og pengene hadde ikke kommet inn innen jeg måtte dra å handle. Men jeg tror ikke jeg hadde orka å kikke på noe uansett. Har bare tusen ganger mindre energi og tålmodighet til kjøpesenter nå enn før! Meh. Får vel rote fram noe gammelt i skapet da. Jeg har jo tross alt "ingenting" å ha på meg![]()
Æ fekk nyttårskjolen for nån mnd sia, salg på Floyd,nedsatt fra over 1000 t 99Flink kone
![]()
Dæm har masse fine kjolaSå bra!Der har de jo så mye fine kjoler.
Med farge eller?Slim i utfloden, ja..
Med farge eller?
Merkelig...men det e nok helt ufarligNei, stort sett helt blankt
To ganger har det vært ørlite spør av blod. Lurer sånn på hva det kommer av..