* SKRAVLETRÅDEN *

Ja. Jeg har hver eneste syklus håpet på kvalme som et positivt graviditetstegn, men nå angrer jeg bittelitt på at jeg ønsket meg kvalme. Ømme pupper holder. ;) :p

Håper du slipper kvalmen jeg, du har jo tre små å ta deg av også. :)

*Taster på app på mobilen*
Jo takk, d håpe æ innerst inne på å :) Hate å værra kvalm,d e d verste æ veit ;)
Gubben e vældi flink å hjelpe til med ongan da, så litt kvalme hadd æ nok tålt :)

Jo takk, d håpe æ innerst inne på å :) Hate å værra kvalm,d e d verste æ veit ;)
Gubben e vældi flink å hjelpe til med ongan da, så litt kvalme hadd æ nok tålt :)

Hater det jeg og, men synes det verste er å kaste opp. :confused:

Burde ha lagt mæ no,for æ e stuptrøtt....Ja,ja, snart.....

God bedring.
Selv er jeg ikke like oppblåst lenger, og ikke kvalm eller uggen heller. Mulig det henger sammen med kontinuerlig matinntak nå julaften, men man må jo helst bekymre seg for _det_ også, da. Æææ.

Veldig opp og ned her også :) Men vi var på UL i går og så vårt nurk som hadde allerede armer og bein! nydelig å se!! <3 <3 Jeg bekymrer meg for alt, hele tiden! Kjenner jeg ikke noe i magen blir jeg bekymret… har jeg smerter rundt livmora blir jeg ennå mer bekymret heheh så.. nei jeg vet ikke hva jeg vil jeg :)

Magen vokser fort her! Skummelt det her... Noen andre?

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Ingen mage her ennå annet enn at jeg noen dager..spesielt på kvelden, er veldig oppblåst. Men på morgenen før jeg står opp og tisser..har jeg en skikkelig hard kul nederst i magen. Har vært slim hver dag den siste uka nå. Er nok blæra som presse veldig på nå som livmora tar litt mer plass. Morro så lenge det varer før jeg går på do ;)

Hmm.. Sist begynte magen smått i uke 12. Føler jeg er 5 mnd på vei!! Bare 8+2 i dag

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Ingen mage her heller annet litt oppblåst om kvelden, men det er oj tidlig enda, sist begynte magen å komme rundt uke 15-16:) så det er jo en stund til.

Ingen mage ennå:) Heldigvis, egentlig. Lettere å holde skjult:) får ikke spesielt stor mage heller. Spennende å se hvordan det blir denne gangen..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har masse mage, men er nok ikke lilleløva som har okkupert så mye plass ennå. Er nok ribbe, kalkun, waldorfsalat, sjokolademousse, sjokolade, potetgutt, saus og en hel masse luft!! ;)

Jeg har en sånn graviditetsapp med UL bilder fra de forskjellige ukene. Og så står det sammenliknet størrelsen på babyen i forhold til en frukt. Og de to siste ukene før termin så er sammenlikningen vannmelon og et lite gresskar. :eek:

Last edited:
Vorre t svigermor å spist kveite å d va godt :)

Er du høygravid på det bildet!??!!?!?
Er ikke sikker på om jeg ville gjettet at du var gravid engang dersom jeg hadde sett det
Høygravid med mi første på bildet ja, mang som itj fekk med sæ at æ va gravid å vips,så gjekk æ å trilla vogn :) Huske d kom ei dame,nabokjærringa, å spurt om æ va barnepike,men nei, det va min baby å hu trudd itj på mæ med det samme :p

Ingenting lukte sååååååååå godt som ei nyvaska jente,som sitt å kose/halvsøv i fanget :love7

Back
Topp