* SKRAVLETRÅDEN *

Her her formen blitt stadig dårligere.. har ligget rett ut i 3 dager nå. :( Men så lenge babyen har det bra så skal jeg ikke klage!

God jul jenter!!! kos dere masse
! :);):p
God bedring.
Selv er jeg ikke like oppblåst lenger, og ikke kvalm eller uggen heller. Mulig det henger sammen med kontinuerlig matinntak nå julaften, men man må jo helst bekymre seg for _det_ også, da. Æææ.

God bedring.
Selv er jeg ikke like oppblåst lenger, og ikke kvalm eller uggen heller. Mulig det henger sammen med kontinuerlig matinntak nå julaften, men man må jo helst bekymre seg for _det_ også, da. Æææ.
På den annen side sleit jeg skikkelig med å ikke begynne å stortute på kjøkkenet hos svigers tidligere i dag da jeg leste i aftenposten om dengang ettårige Sakarias som krabba ut av sprinkelsenga og gikk ut i kulda og overlevde ved et under for tre år siden. ;)

usj, det er så kjipt med den kvalmen!! Hadde faktisk glemt litt hvordan det var...Men det var noe av grunnen til at vi ikke valgte to veldig tette hvertfall! blir ca 3år mellom de!
Ja veldig kjipt,hadde ikke noe graviditete symptomer med første man ,bortsett fra at jeg var stor i magen hehe,kjente ingenting , men denne gangen så er alt annerledes :( håper alt dette gir seg snart ..er redd for at jeg ikke klarer å fullføre denne semesteret her da jeg er student :(

Har aldri vært så lettrørt av juleprogrammet på TV som i år. Hei hormoner :P

Hehehe, hate sånne strømpebuksa....dæm e jo såååååå trang :) Men, d e vel meininga å ;)

Er vel meningen ja, men kjære vene.. Det presser jo på bare verre :) det hjalp i alle fall ikke meg noe særlig, oppblåst som jeg er på kveldene. Pluss at jeg hadde spist julemiddag. Neiii... den strømpebuksa røyk fort av ja!

Ribbe frister ikke mye når man er kvalm:p Gubben spiser lefse med ribberester. Jeg spise knekkebrød med ost:p Får middagsbesøk av svigers i dag. Håper det kommer seg. Blir ilke lett å holde skjult ellerS;)

Ribbe frister ikke mye når man er kvalm:p Gubben spiser lefse med ribberester. Jeg spise knekkebrød med ost:p Får middagsbesøk av svigers i dag. Håper det kommer seg. Blir ilke lett å holde skjult ellerS;)

Haha, kjenner til den. laget julelunsj til kjærestem før han dro på tidligvakt i dag morges og mens jeg stod og skar opp gårsdagens rester, frukt og brød kjente jeg at det eneste jeg hadde lyst på var gul ost og tomat! Får håpe det gir seg for deg fort ;) Hvis ikke får du skylde på julematen! God jul!

Åh, nå er jeg lei!
Plutselig i dag tidlig var det rosa utflod igjen. Sammen med litt smerter.. Akkurat sånn som sist :( hva er det som gjør dette her..? Kan det være MA, kanskje?

Det var sånn ca to-tre tørk, så det er borte nå. Har ikle vært noe mer siden da :) til tross for 1000 dobesøk. Men litt vondt har jeg jo enda. Blir helt utslitt av dette jeg..

Åh, nå er jeg lei!
Plutselig i dag tidlig var det rosa utflod igjen. Sammen med litt smerter.. Akkurat sånn som sist :( hva er det som gjør dette her..? Kan det være MA, kanskje?

Kan også være smerter i forbindelse med at livmoren strekker seg, og man kan godt spotte litt i den forbindelse uten at det er noe galt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kan også være smerter i forbindelse med at livmoren strekker seg, og man kan godt spotte litt i den forbindelse uten at det er noe galt.

Ja, ikke vet jeg :(
Alle symptomene mine er jo sterkere enn noen sinne. Pluss at magen min er jo tydelig større!! Så jeg aner ikke hva det kan være.. Det er ufattelig slitsomt..

Ja, ikke vet jeg :(
Alle symptomene mine er jo sterkere enn noen sinne. Pluss at magen min er jo tydelig større!! Så jeg aner ikke hva det kan være.. Det er ufattelig slitsomt..

Hatt litt spotting i forbindelse med smerter selv, men velger å ikke stress over det.
Er helt normalt med litt spotting i begynnelsen. Så lenge det ikke er mer tenker jeg ikke mer over det

Er vel meningen ja, men kjære vene.. Det presser jo på bare verre :) det hjalp i alle fall ikke meg noe særlig, oppblåst som jeg er på kveldene. Pluss at jeg hadde spist julemiddag. Neiii... den strømpebuksa røyk fort av ja!
Hehehehe,æ gidda itj å ta mæ mæ en gang :)

Gooood jul alle sammen!!!! Håper alle hadde en fantastisk dag! :)

Her gikk heldigvis alt veldig bra, kun litt uvel innimellom, tror egentlig det hjelper at det skjer litt rundt...så jeg ikke tenker så mye på det! Syns hvertfall jeg ble mye kvalmere igjen med en gang vi kom hjem :(
Hjelper jo veldig å småspise litt, og hos mamsen står det alltid så mye rart fremme...det gjør det ikke akkurat her!
Men nå er det bare morgendagen, og da skal vi bort, så kan vi dra og handle litt på butikken av ting som frister :D

Jul og kvalme er forresten ikke noe gøy...eller kvalme generellt!! Jeg må bake mer rundstykker også, eneste som frister til frokost, og nå er det bare ett igjen, så håper jeg orker det på formiddagen i morgen!

Back
Topp