Emiliemor
Gift med forumet
Det stemmer ikke. Jeg hadde utvendig i uke 9Venter til slutten av Januar, da er jeg iallefall over 12/13 uker![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det stemmer ikke. Jeg hadde utvendig i uke 9Venter til slutten av Januar, da er jeg iallefall over 12/13 uker![]()
Æ trur aillt e bra æ å[qtrorte="Lykkeliten_86, post: 16872653, member: 81746"]Det går helt sikkert bra. Murringer er da helt normalt.Så spennende å få se lille i magen.
*Taster på app på mobilen*
Dette varierer nok sikkert med hva legen har tilgjengelig. Tror ikke det er alle som har gode innvendige UL-apparater. Men jeg tror man stort sett vil få bedre bilder hvis man tar innvendig når det er såpass tidlig (dog jeg har vel lest om noen som har opplevd det motsatte her, men tror ikke det er fullt så vanlig?).Det stemmer ikke. Jeg hadde utvendig i uke 9
Æ trur aillt e bra æ å![]()
Gler mæ masse t å få sjå spireliten
![]()
Imårra ja
Ska oppdater ja, d e jo en selvfølge![]()
![]()
Æ ska inn kl 11Jippi.
Gleder meg til å lese oppdateringen.
Når er det du skal?
Æ ska inn kl 11Håpe aillt e bra med spiren, men e samtidig litt bekymra,for æ har hatt murringa i magen læng no...Men, trur det mest sannsynlig skjer pga livmora strekke sæ,ligamentsmerter
Ja,ja, får no sjå imårra![]()
Hehhehe,litt spenning i hverdagenEr på jobb kl 10-16 i morgen, så kommer nok til å snike meg til å sjekke noen ganger i løpet av dagen
Hehhehe,litt spenning i hverdagenSka oppdater så fort som mulig
![]()

No gler æ mæ t imårraAvspasering å greier å vettu
![]()
Dagan går fort no, snart e d 8 JanuarJeg må vente helt til 8. januar
Håper tiden går fort
HærligTenk, neste år så ligg det en baby der
![]()
Skjønne godt at dokk gler dokk t huset e færdi jaja gleder oss VELDIG! Er hele huset og ikke bare det rommet vi bygger, og krysser egentlig bare fingrene for at vi rekker å komme oss inn før babyen kommer!