* SKRAVLETRÅDEN *

[qtrorte="Lykkeliten_86, post: 16872653, member: 81746"]Det går helt sikkert bra. Murringer er da helt normalt. :) Så spennende å få se lille i magen.

*Taster på app på mobilen*
Æ trur aillt e bra æ å :) :) Gler mæ masse t å få sjå spireliten :)[/quote]

Selvfølgelig gleder du deg.
Og du oppdaterer oss etterpå, ikke sant?

Fredag i morgen det er snakk om?

Det stemmer ikke. Jeg hadde utvendig i uke 9
Dette varierer nok sikkert med hva legen har tilgjengelig. Tror ikke det er alle som har gode innvendige UL-apparater. Men jeg tror man stort sett vil få bedre bilder hvis man tar innvendig når det er såpass tidlig (dog jeg har vel lest om noen som har opplevd det motsatte her, men tror ikke det er fullt så vanlig?).

Æ ska inn kl 11 :) Håpe aillt e bra med spiren, men e samtidig litt bekymra,for æ har hatt murringa i magen læng no...Men, trur det mest sannsynlig skjer pga livmora strekke sæ,ligamentsmerter :)
Ja,ja, får no sjå imårra :)

Er på jobb kl 10-16 i morgen, så kommer nok til å snike meg til å sjekke noen ganger i løpet av dagen

No gler æ mæ t imårra :) Avspasering å greier å vettu :)

Føler at julen er litt over nå, og det er litt trist. Plutselig kommer den, plutselig er den over.

Dessuten er jeg veldig snusesyk, så derfor er det helt på sin plass å svi av 2300 kr på romjulssalg på internett.

Hærlig :) Tenk, neste år så ligg det en baby der :love7

ja gleder oss VELDIG! Er hele huset og ikke bare det rommet vi bygger, og krysser egentlig bare fingrene for at vi rekker å komme oss inn før babyen kommer!

ja gleder oss VELDIG! Er hele huset og ikke bare det rommet vi bygger, og krysser egentlig bare fingrene for at vi rekker å komme oss inn før babyen kommer!
Skjønne godt at dokk gler dokk t huset e færdi ja :) Godt med eget hus :) Krysse fingran for at dokk blir færdi t lillegull kjæm :)

Da har jeg bestilt legetime. Skal på første svangerskapskontroll 9.januar:) Det blir spennende;) blodprøver og sånn.. Er det vanlig med underlivsundersøkelse på første svangerskapsundersøkelse??

Back
Topp