* SKRAVLETRÅDEN *

Åååååh,det regne....d va så fint me masse snø å tjo å hei å no e d bærre slaps å vått å æsj :p

Vente på besøk av ei venninne ,så ska vi ha skravlekveill :)

Kossn e d me gutte å jente sædcella???? :)
Har hørt at det nar komme ny forskning som vise at begge kjønn e like rask å like levedyktig :)

Vekommen inn hit,Emiliemor :) Koselig at vi havna på samme forum igjæn :)

har aldri hørt det er noe forskjell på sædcellene jeg...men det er jo mange ting man kan "sjekke" for å finne ut om man får gutt eller jente på nr 2. Bl.a om håret til eldstemann lå rett, eller i en spiss, i nakken...vet ikke helt hvor mye jeg tror på det akkurat...hehe :P

Kossn e d me gutte å jente sædcella???? :)
Har hørt at det nar komme ny forskning som vise at begge kjønn e like rask å like levedyktig :)

Jeg liker å tro at jenter er sterkest og best, hihi ;)

Dere som strikker her inne....hva strikker dere på?? Er det babytøy til den nye spira??

Herlighet så sulten jeg er for tiden :( kunne spist middag tre ganger om dagen. Men når maten først blir servert så får jeg bare i meg bittelitt, men nok til at jeg blir mett. Så er det bare en liiiten stund til jeg blir skikkelig sulten igjen. Sånn med romling og hele pakka.. haha :) så blir jeg så ufattelig kvalm når jeg er sulten.. bahh

Dere som strikker her inne....hva strikker dere på?? Er det babytøy til den nye spira??

Jeg har hekla x antall babytepper ;) hehe, holder på med et nå også. Men blir liksom ikke så ofte jeg får tid :p

Jeg begynte å strikke litt i sommer, når vi bestemte oss for å sette i gang med prøving igjen, men har blitt mye annet i mellom. Har en bukse helt ferdig, og en som må monteres, de er 0-3mnd også sitter jeg med ei bukse nå i 6mnd, den skal det være jakke til også :) Men blir lettere å strikke når jeg vet kjønn, i forhold til farger og sånt, og skulle det bli jente, så er det jo såååå mye utvalg i kjoler og tunikaer :)

Herlighet så sulten jeg er for tiden :( kunne spist middag tre ganger om dagen. Men når maten først blir servert så får jeg bare i meg bittelitt, men nok til at jeg blir mett. Så er det bare en liiiten stund til jeg blir skikkelig sulten igjen. Sånn med romling og hele pakka.. haha :) så blir jeg så ufattelig kvalm når jeg er sulten.. bahh
SÅnn er jeg og. Skikkelig irriterende :(

Har masse forskjellig på pinnene. Noen tøfler som skal bli julegaver. Ellers er en skappelgenser og en monsterbukse til A nesten ferdig. =)

Jeg har hekla x antall babytepper ;) hehe, holder på med et nå også. Men blir liksom ikke så ofte jeg får tid :p

Babytepper har man alltid behov for, jeg orker sjeldent lage tepper, syns det blir litt stort! Har hekla et par vogntepper, så håper jeg får en gutt til, så jeg kan bruke det opp igjen...hehe :)

Babytepper har man alltid behov for, jeg orker sjeldent lage tepper, syns det blir litt stort! Har hekla et par vogntepper, så håper jeg får en gutt til, så jeg kan bruke det opp igjen...hehe :)

Jeg jobber på sykehjem, så det er greit å ha litt sånt å pjaske med der ;) dessuten er det jo grei å kunne gi bort til venner :)

Må bare si jeg er storfornøyd med kundeservicen til Boots.no!! Bestilte pakke fra de søndag kveld, og i dag kom den i posten, men så hadde jeg fått en feil vare, så jeg sendte mail i kveld, fikk svar nå, om at ny vare blir sendt i morgen! :D Og ingenting om at de skal ha den andre tilbake, så da har jeg en clearblue gravid/ikke gravid liggende...hehe :P Jeg skulle ha den med ukeindikator!

Bra vi fleir :) Sulten hele tia her å :p

Jeg jobber på sykehjem, så det er greit å ha litt sånt å pjaske med der ;) dessuten er det jo grei å kunne gi bort til venner :)
Æ å jobbe på sykehjem,men vi har d alltid så travelt,så null tid t strikking gitt :p

Back
Topp