Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kossn e d me gutte å jente sædcella????
Har hørt at det nar komme ny forskning som vise at begge kjønn e like rask å like levedyktig![]()
Æ håpe dæm e like sterk, da har æ en mulighet t å få en guttJeg liker å tro at jenter er sterkest og best, hihi![]()
Æ håpe dæm e like sterk, da har æ en mulighet t å få en gutt![]()

Dere som strikker her inne....hva strikker dere på?? Er det babytøy til den nye spira??
SÅnn er jeg og. Skikkelig irriterendeHerlighet så sulten jeg er for tidenkunne spist middag tre ganger om dagen. Men når maten først blir servert så får jeg bare i meg bittelitt, men nok til at jeg blir mett. Så er det bare en liiiten stund til jeg blir skikkelig sulten igjen. Sånn med romling og hele pakka.. haha
så blir jeg så ufattelig kvalm når jeg er sulten.. bahh
Jeg har hekla x antall babytepperhehe, holder på med et nå også. Men blir liksom ikke så ofte jeg får tid
![]()
Babytepper har man alltid behov for, jeg orker sjeldent lage tepper, syns det blir litt stort! Har hekla et par vogntepper, så håper jeg får en gutt til, så jeg kan bruke det opp igjen...hehe![]()
Bra vi fleirHerlighet så sulten jeg er for tidenkunne spist middag tre ganger om dagen. Men når maten først blir servert så får jeg bare i meg bittelitt, men nok til at jeg blir mett. Så er det bare en liiiten stund til jeg blir skikkelig sulten igjen. Sånn med romling og hele pakka.. haha
så blir jeg så ufattelig kvalm når jeg er sulten.. bahh
Æ å jobbe på sykehjem,men vi har d alltid så travelt,så null tid t strikking gittJeg jobber på sykehjem, så det er greit å ha litt sånt å pjaske med derdessuten er det jo grei å kunne gi bort til venner
![]()