*SKRAVLETRÅD*

Idag er jeg bare trist og lei...
Går det an å være drittlei seg selv? Jeg er bare så lei av å se bare meg selv hver dag... Våkne opp med meg selv, legge meg selv, spise med meg selv...arrrrg.... Er lei av det trøtte trynet mitt ja!!!!

Er drittsekk med typen også - for det går jo utover han stakkar... Sa til ham at han kan unngå meg frem til imorgen, for humøret blir nok ikke bedre iløpet av dagen...

Har ny eksamen imorgen ser dere...Og den irriterer meg bare! For spurte om jeg kunne ta den litt tidligere siden jeg skal hjem. Eneste dato de kunne tilby var imorgen. Så fikk nesten ingen dager å lese på. Må jo bare prøve...
Her er jeg kjempesliten, orker ingenting. Prøvd å lese siden forrige eksamen, men det går ikke på frem. Har halve pensum igjen :eek: og eksamen er muntlig - imorgen kl 09.00....
Men men, jeg klarer det utroligste noen ganger. Og går det ikke, så tar jeg bare eksamen når jeg kommer tilbake fra permisjon.
Er bare dårlig gjort av dem å være så vanskelige med eksamensdato syns jeg...

Uff :( Har hatt en skikkelig møkkadag selv også! Har tatt med meg treåringen og sover borte i natt så treigingen hjemme en gang for alle får opp den helsikes garderoben nede på soverommet. Har også en diger kommode han må trylle sammen.
Synes synd på deg som har så mye press... Jeg tror fint at du klarer det men forstår at du helst skulle endret datoen for eksamen...

T-banetur med levende mage!!! Hahaha :-) Var skikkelig sliten etter en liten bytur da jeg satte meg på t-banen hjem nettopp. Babyen hadde da selvfølgelig lyst til å vise at nå mamma, nå er det min tur til å kave og turne! ;-) Hehe, magen hoppa og dansa så jeg ble helt flau ;-) vet jo ikke hvor mange som så det da, men... De fikk seg et skikkelig gravidsyn i så fall ;-)

Litt sliten nå, men veldig fornøyd med en flott 17. maifeiring. Litt stress i går kveld da jeg plutselig innså at jentungen trengte nye pensko, og vi dro avgårde på desperat skoshopping halv på stengetid. Etterpå var det bading av 5-åring og kakebaking før vi kunne ta kveld, så det var hektisk der en stund. I dag har vi hatt skikkelig fint vær, sol og godt og varmt. Jeg startet dagen med å ta på svart kjole, men den ble ganske raskt byttet ut med noe mer sommervennlig. Vi tok en liten snarvei i 17. mai-toget for å slippe å gå så langt (bekkenet/ryggen min tåler mindre og mindre), og vi har kost oss med is og kake i solskinnet. Nå er vi gode og mette etter middagen, men må ta oss en smak av hjemmebakt kake før vi gir oss for dagen.

Håper alle har hatt en flott dag :)

Håper alle har hatt en fin dag! :)
Her har det vært full rulle med barnetog og det hele, var rimelig utslitt da det var ferdig for jeg lider litt manko av søvn for tiden... *Gjesp*
Ellers har det vært en grei 17 mai. Vi grilla og koste oss. Huset ser ut som en byggeplass for tiden :( Det tærer på kreftene og motivasjonen min selv om jeg veeeet at for å få alt ut og bla. nye skap etc. inn så må jo alt tømmes for så sorteres og kastes og det resulterer i et endeløst kaos.

I morgen reiser lille vakre til pappaen så helga går med til å forhåpentligvis fullføre det vi har begynt på her hjemme!
Hva har dere gjort i dag? :) Ble det mange is? ;)

Endelig en solfyllt dag i Bergen og alt lå til rette for at dette skulle bli en fin fin dag. Jeg skulle finne en fin plass å lufte hunden og kose oss ute i sola da mannen er i Nordsjøen. Men dagen ble ikke helt som planlagt. Startet med å klippe neglene til snuppa og klarte jo selvfølgelig å treffe nærven i den ene kloa, uff så vondt jeg fikk inni meg. Hunden reagerte egentlig ikke så mye, høy smerteterskel på henne, men blodet fosset :( stakkars lille. Ble mye kos etterpå da. Så skulle vi kjøre, klarte jo selvfølgelig å punktere, så da var det å smile pent til naboen å spørre om han kunne hjelpe meg å skifte dekk. Dette gjør jeg glatt selv som regel, men jeg har jo fått beskjed fra legen å ikke anstrenge meg noe, når jeg ikke får trene er jo ikke dekkskift det jeg burde drive meg. Snille naboen skiftet dekket på null komma niks :) Fant så en fin strand og snuppa fikk løpt litt fritt, men etter 1 time ute var det på tiden å vende hjem. Kroppen er ikke samarbeidsvillig. Har lugget på sofaen og hatt vondt i hele kroppen spesielt ryggen. Veldig kjedelig å se ut på alle som griller, vil være en av de!!!

Obs ble litt langt dette, men har bare snakket med hunden i dag så trengte å få luftet hodet litt :P

Det var mye på en dag! ;)
Har sjøl lagt/suttet i sofaen i hele dag.. Har ikkje utemøbler og har vært sur store deler av dagen pga lite søvn i natt...
Sønnen til mannen skaper seg hele nettene for han ska t mamma... Morå vil ikkje ha han heim før til lørdag neste helg... Og no har han begynt igjen... Off dette blir ei lang veke! :P

He he!!

Hatt en kjempe flott dag i dag :D
Jeg og snuppa var med på dagstur til campingvogna til mammi ♥
Og bekkenet har vært svært så samarbeidsvillig :)
Litt godt å få sol på kroppen.
Det hjelper godt på humøret også det ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

så sannelig har de festa tyveri alarm på sjokoladen min...
Hva er poenget? Skjønner at sjokolade skal vernes, men det er en 100 gr plate og definitivt ikke av den veldig eksklusive typen... rare prioriteringer spør dere meg...

Jippi, sol i dag! Det var overskyet og litt yr i går, så jeg håper godværet her holder seg til jeg har sprunget gjennom dusjen. Solkremen står klar :)

Ligger pal på sofaen i dag. Ryggen er vond og jeg har dårlig samvittighet over ikke å være ute sammen med barna. Eldste mann kastet støtte hjulene i dag... Mamma ville være med!

Jeg er så innmari tungpustet, føler meg som en hval! Bare jeg prøver meg på det enkleste husarbeidet går jeg rundt og puster og peser. Irriterende! Samtidig merker jeg at bekkenet tåler mindre og mindre før det verker, Så jeg begynner så smått å glede meg til å få tilbake kroppen min igjen.

Selv om det er galskap å sitte inne når det er så fint vær, dro vi på kino i dag. Supersnuppa har lenge hatt lyst til å se den nye Pelle-filmen, og i dag passet det perfekt siden vi hadde fri. Pga finværet var det ikke mange andre på kino, så vi satt der nesten helt alene :)

Kjenner igjen d der med husarbeid, slitsomt når en i tillegg må gjøre alt sjøl :P

Syns jeg leser her jeg ligger pal på sofaen;)

Leser- peser mener jeg

Då har eg vært hos legen og fått sjukemelding frem t permisjon! Fastlegen min var tilbake, og han villa ha meg ut i arbeid no!:confused:
Vært sjukemeldt siden november for de kan ikkje tilrettelegge liksom :p

Då har eg vært hos legen og fått sjukemelding frem t permisjon! Fastlegen min var tilbake, og han villa ha meg ut i arbeid no!:confused:
Vært sjukemeldt siden november for de kan ikkje tilrettelegge liksom :p

Spes å skulle prøve å få deg ut igjen i jobb nå for noen skarve uker når de ikke tilrettelegger da... :-/ Bra du fikk sykmelding fram til perm.
Jeg har fått samme, sykmelding siste 3 uker fram til perm nå. Blanda følelse, ville jo ha følt mer mestring så klart, om jeg var i jobb. Men det er bare stopp fra kroppen nå.

Nyt tida framover :-)

Back
Topp