Idag er jeg bare trist og lei...
Går det an å være drittlei seg selv? Jeg er bare så lei av å se bare meg selv hver dag... Våkne opp med meg selv, legge meg selv, spise med meg selv...arrrrg.... Er lei av det trøtte trynet mitt ja!!!!
Er drittsekk med typen også - for det går jo utover han stakkar... Sa til ham at han kan unngå meg frem til imorgen, for humøret blir nok ikke bedre iløpet av dagen...
Har ny eksamen imorgen ser dere...Og den irriterer meg bare! For spurte om jeg kunne ta den litt tidligere siden jeg skal hjem. Eneste dato de kunne tilby var imorgen. Så fikk nesten ingen dager å lese på. Må jo bare prøve...
Her er jeg kjempesliten, orker ingenting. Prøvd å lese siden forrige eksamen, men det går ikke på frem. Har halve pensum igjenog eksamen er muntlig - imorgen kl 09.00....
Men men, jeg klarer det utroligste noen ganger. Og går det ikke, så tar jeg bare eksamen når jeg kommer tilbake fra permisjon.
Er bare dårlig gjort av dem å være så vanskelige med eksamensdato syns jeg...
Uff
Synes synd på deg som har så mye press... Jeg tror fint at du klarer det men forstår at du helst skulle endret datoen for eksamen...