******SKRAVLETRÅD******

Da er det lørdagskveld, cola i glasset, snop på bordet og er klar for cecilia brækhus kamp.. Heie heie... Ha en fin kveld alle sammen
 
For en laber helg... Har sovet masse hele uka, kjente torsdag kveld at formen var på vei ned. Varm, tett i nesa, dunk i hodet og verking i hele kroppen. Har liggi hele helga og ikke gjort noe fornuftig. Pleier å ha en runde forkjølelse på høsten og en på nyåret, men dette kjennes liksom annerledes. Minner meg om sånn jeg var sjuk når jeg var barn, helt utmatta liksom. Håper det går over snart... Men glad jeg ikke er "permanent" dårlig pga graviditetsplager hvertfall! Frisk luft hørtes fantastisk ut :)
 
19:45?! Jaja...Tid for å gå å legge seg da! Yawn!
 


Skravlan skrev:
19:45?! Jaja...Tid for å gå å legge seg da! Yawn!



Hehe ;-) natta! Her blir det en tur i boblisen før senga.
 
murringer er noe dritt *lei*
 
Nå kjenner jeg at lysta på å fortelle mamma og pappa nyheten blir sterkere og sterkere! Planen var å vente til 12 uker, til 22. Oktober. Men så fikk jeg vite i dag at pappa kommer hjem på fredag og er hjemme (altså i Oslo) en uke, før han drar ut på jobb til uti november en gang... Jg har veldig lyst til å fortelle mamma og pappa nyheten sammen, og lurer nå på om jeg må ta det litt før? Vente til langt uti november blir vel umulig??
 
Har lyst på alt.... Men alikevel ingenting...!
 


kariness skrev:
Nå kjenner jeg at lysta på å fortelle mamma og pappa nyheten blir sterkere og sterkere! Planen var å vente til 12 uker, til 22. Oktober. Men så fikk jeg vite i dag at pappa kommer hjem på fredag og er hjemme (altså i Oslo) en uke, før han drar ut på jobb til uti november en gang... Jg har veldig lyst til å fortelle mamma og pappa nyheten sammen, og lurer nå på om jeg må ta det litt før? Vente til langt uti november blir vel umulig??



Da hadde jeg fortalt d. Vi skal fortelle svigermor når ho kommer på besøk til helgen. Ho kommer langveisfra, så forteller det da. Fortalte det i uke 9 sist og. ( eller var jo egentlig uke 8 siden jeg ble satt tilbake en uke etter o.ul. )
 


kariness skrev:
Nå kjenner jeg at lysta på å fortelle mamma og pappa nyheten blir sterkere og sterkere! Planen var å vente til 12 uker, til 22. Oktober. Men så fikk jeg vite i dag at pappa kommer hjem på fredag og er hjemme (altså i Oslo) en uke, før han drar ut på jobb til uti november en gang... Jg har veldig lyst til å fortelle mamma og pappa nyheten sammen, og lurer nå på om jeg må ta det litt før? Vente til langt uti november blir vel umulig??

Fortell det:) Godt å ha støtten deres og det er heeerlig å se så glade de blir:)
 
Takk for svar jenter! Kan hende vi blir nøtt til det! Vil jo helst at begge to skal få vite det samtidig og at pappa og skal få beskjeden over telefon!

svigermor er spikra, der har vi avtalt å komme på besøk (hun bor lenger unna) siste helga i oktober. Det blir da når vi er 12+4-12+6, den helga! Blir bra :)
 


Maibaby13 skrev:
Har lyst på alt.... Men alikevel ingenting...!


Hehe, akkurat som jeg skulle sagt det selv! :)
 
Da har vi planlagt middag hos mamma og pappa på mandag! Da skal de få høre nyheten!
Hadde egentlig tenkt til å gi de en "innflyttningsgave" (de har flyttet inn i ny leilighet) med et sånn lite vegg-pynt-skilt, som det står noe sånn "Grandma and grandpa's place, where memories are made and grandchildren are spoiled" på. Også hadde de på en måte skjønt det når de fikk det. Men skilte bruker litt tid i posten for det skal håndmales.. og da får de bare få det i ettertid. Pappa drar tilbake til nederland på tirsdagen allerede så da må vi forte oss ^^
 
Sorry på forhånd for den ranten som kommer nå, men JEG MISLIKER STERKT JENTEFORUM!
Jeg prøver virkelig å tenke "de er bare jenter som mest sannsynlig ikke har brukt forum før", men det hjelper ikke. Blir bare så irritert over ALLE trådene som hele tiden blir startet over de samme emnene og over ingenting. Det blir så vanvittig uoversiktlig inne på forumet og jeg syns ikke det er noe kult :/ det virker som det er konkurranse i å starte flest tråder, også hvis ikke den ene tråden "slår an" så prøver man en ny. Gah.

sånn, nå var det sagt. Og SE jeg klarte å si det uten å starte en ny tråd...
 


kariness skrev:
Sorry på forhånd for den ranten som kommer nå, men JEG MISLIKER STERKT JENTEFORUM!
Jeg prøver virkelig å tenke "de er bare jenter som mest sannsynlig ikke har brukt forum før", men det hjelper ikke. Blir bare så irritert over ALLE trådene som hele tiden blir startet over de samme emnene og over ingenting. Det blir så vanvittig uoversiktlig inne på forumet og jeg syns ikke det er noe kult :/ det virker som det er konkurranse i å starte flest tråder, også hvis ikke den ene tråden "slår an" så prøver man en ny. Gah.

sånn, nå var det sagt. Og SE jeg klarte å si det uten å starte en ny tråd...


Der har du den negative siden av konkurransetider. Mange som svarer svada bare for å svare, lager nye tråder i hytt og pine, uten å prøve å tenke seg om. 
Når det skal sies er det ikke alle som er like bevandret i forum, og da er det lettere å spørre en ekstra gang enn å lete seg frem. =)
 


stinefine skrev:


kariness skrev:
Sorry på forhånd for den ranten som kommer nå, men JEG MISLIKER STERKT JENTEFORUM!
Jeg prøver virkelig å tenke "de er bare jenter som mest sannsynlig ikke har brukt forum før", men det hjelper ikke. Blir bare så irritert over ALLE trådene som hele tiden blir startet over de samme emnene og over ingenting. Det blir så vanvittig uoversiktlig inne på forumet og jeg syns ikke det er noe kult :/ det virker som det er konkurranse i å starte flest tråder, også hvis ikke den ene tråden "slår an" så prøver man en ny. Gah.

sånn, nå var det sagt. Og SE jeg klarte å si det uten å starte en ny tråd...


Der har du den negative siden av konkurransetider. Mange som svarer svada bare for å svare, lager nye tråder i hytt og pine, uten å prøve å tenke seg om. 
Når det skal sies er det ikke alle som er like bevandret i forum, og da er det lettere å spørre en ekstra gang enn å lete seg frem. =)





Konkurransetider også ja... For et påfunn...
og ja, det er alltid mange som bare spørr istedet for å lete, blir så rotete... Men jeg skal gå opp humøret altså, jeg bare tror vi kunne fått et mye bedre mai-forum med litt mer struktur ^^
 


kariness skrev:


stinefine skrev:


kariness skrev:
Sorry på forhånd for den ranten som kommer nå, men JEG MISLIKER STERKT JENTEFORUM!
Jeg prøver virkelig å tenke "de er bare jenter som mest sannsynlig ikke har brukt forum før", men det hjelper ikke. Blir bare så irritert over ALLE trådene som hele tiden blir startet over de samme emnene og over ingenting. Det blir så vanvittig uoversiktlig inne på forumet og jeg syns ikke det er noe kult :/ det virker som det er konkurranse i å starte flest tråder, også hvis ikke den ene tråden "slår an" så prøver man en ny. Gah.

sånn, nå var det sagt. Og SE jeg klarte å si det uten å starte en ny tråd...


Der har du den negative siden av konkurransetider. Mange som svarer svada bare for å svare, lager nye tråder i hytt og pine, uten å prøve å tenke seg om. 
Når det skal sies er det ikke alle som er like bevandret i forum, og da er det lettere å spørre en ekstra gang enn å lete seg frem. =)





Konkurransetider også ja... For et påfunn...
og ja, det er alltid mange som bare spørr istedet for å lete, blir så rotete... Men jeg skal gå opp humøret altså, jeg bare tror vi kunne fått et mye bedre mai-forum med litt mer struktur ^^

Det er jeg enig med deg i. Da gjelder det for oss å være flinke og strukturerte, legge linker inn på våre viktigste tråder osv osv. Ingen kan gjøre alt, men alle kan gjøre litt ;)
Da også veilede og skrive at "vet du, det ligger en tråd her inne med akkurat samme tema, den ligger her *sett inn link*".
 =) ikke alle som tenker over det, så bra du tar det opp!
 
Back
Topp