******SKRAVLETRÅD******

MamsTW

Gift med forumet
Hva med en tråd der vi kan skrive om alt og ingenting som kanskje ikke trenger en egen tråd? Jeg syns det er veldig greit hvertfall :-) skal vi bare fortsette på denne,, jenter???
 
Jeg måtte kjøpe enda en test i dag for å bekrefte at jeg er gravid (test nr 3) meget positiv. Fikk en følelse om at jeg måtte bare!
 


MamsTW skrev:
Jeg måtte kjøpe enda en test i dag for å bekrefte at jeg er gravid (test nr 3) meget positiv. Fikk en følelse om at jeg måtte bare!

Hadde og sånn her om dagen, bære at dæ va min 4 test :P Å då kom teste streken opp FØR kontroll streken :D 
 
Helt enig, det er veldig mye folk har lyst til å si som bare blir skrevet i en tråd også forsvinner tråden bare langt bakover ^^ Skravletråder er så flott :D
 


maja88 skrev:


MamsTW skrev:
Jeg måtte kjøpe enda en test i dag for å bekrefte at jeg er gravid (test nr 3) meget positiv. Fikk en følelse om at jeg måtte bare!

Hadde og sånn her om dagen, bære at dæ va min 4 test :P Å då kom teste streken opp FØR kontroll streken :D 



Testestreken kom opp først på alle mine 3 teter, så burde være sikkert. Testa ikke før jeg var 7 dager etter IKM.
 


kariness skrev:
Helt enig, det er veldig mye folk har lyst til å si som bare blir skrevet i en tråd også forsvinner tråden bare langt bakover ^^ Skravletråder er så flott :D



Skravletråder er gøy! Og en deler mer da syns jeg. Ikke alt en gidder lage egen tråd om.
 


MamsTW skrev:


maja88 skrev:


MamsTW skrev:
Jeg måtte kjøpe enda en test i dag for å bekrefte at jeg er gravid (test nr 3) meget positiv. Fikk en følelse om at jeg måtte bare!

Hadde og sånn her om dagen, bære at dæ va min 4 test :P Å då kom teste streken opp FØR kontroll streken :D 



Testestreken kom opp først på alle mine 3 teter, så burde være sikkert. Testa ikke før jeg var 7 dager etter IKM.

testa heller ikke før 7 daga etter IKM ( Men vi hadde ikje planlagt nåkka som helst vi) Så på de to første rfsu testan eg tok kom kontrollstreken først, så tok eg en cb digital med ukes indikator og her om dagen en ny rfsu og då kom teste streken opp før kontroll streken :) Så va deilig å se at hcg nivåe stig fint :)
 


MamsTW skrev:


kariness skrev:
Helt enig, det er veldig mye folk har lyst til å si som bare blir skrevet i en tråd også forsvinner tråden bare langt bakover ^^ Skravletråder er så flott :D



Skravletråder er gøy! Og en deler mer da syns jeg. Ikke alt en gidder lage egen tråd om.

Nei nettopp, mye hyggeligere at de som har lyst til å lese og dele bare kan kose seg med en sånn her tråd :D
 
Jeg har også tenkt å ta en til test bare for å gjøre det :) greit med den digitale med ukeindikator. Forrige jeg tok stå det 2-3.. Blir spennende å se om det står 3+ nå:)
 
En skravletråd er bra :D
 
Fy så mett eg er! Og minimannen spiste GODT i dag! Genialt å koke grønnsakene i sausen. Spiser jo dobbelt så mye grønt!
 
Er det mulig å komme i ammetåka når man er 7 uker på vei? Det tror jeg!! hehe.. Er så vimsete om dagen.. Akkurat nå driver jeg og baker red velvet cupcakes. Setter inn 3 brett og kommer da på at; OI! Kanskje de er lurt å ha i rød konditorifarge?! Hehe...
 
Deter ikke før en får barn at en kjenner på følelsen av at en virkelig kan dø for en person...
 


simsa skrev:
Er det mulig å komme i ammetåka når man er 7 uker på vei? Det tror jeg!! hehe.. Er så vimsete om dagen.. Akkurat nå driver jeg og baker red velvet cupcakes. Setter inn 3 brett og kommer da på at; OI! Kanskje de er lurt å ha i rød konditorifarge?! Hehe...


Det tror eg e veeeeeldig mulig ja :) e like vimsete selv om dagen. er sånn at av og til blir eg skremt av meg sjøl.. At det er mulig å glemme så mye. aldri vært sånn før. bortsett fra sist jeg var gravid og ammet :P
 


MamsTW skrev:
Deter ikke før en får barn at en kjenner på følelsen av at en virkelig kan dø for en person...


Så klisje så det enn høres ut, så er det helt riktig:D 


---
Livredd for at jeg har hatt en kjemisk graviditet, syns ikke testene blir sterkere. Men nå kan det forklares med at jeg har tatt 10 tester på 2 dager:p
 


Maispiren_85 skrev:


MamsTW skrev:
Deter ikke før en får barn at en kjenner på følelsen av at en virkelig kan dø for en person...


Så klisje så det enn høres ut, så er det helt riktig:D 


---
Livredd for at jeg har hatt en kjemisk graviditet, syns ikke testene blir sterkere. Men nå kan det forklares med at jeg har tatt 10 tester på 2 dager:p



Hehe. Helt sant!!
 


Maispiren_85 skrev:


MamsTW skrev:
Deter ikke før en får barn at en kjenner på følelsen av at en virkelig kan dø for en person...


Så klisje så det enn høres ut, så er det helt riktig:D 


---
Livredd for at jeg har hatt en kjemisk graviditet, syns ikke testene blir sterkere. Men nå kan det forklares med at jeg har tatt 10 tester på 2 dager:p



10 tester på 2 dager! Hehe. Tror du r sikker da ;-)
 
Tror dere ikke den helvetes askemaskina OG tørketrommelen streiker på samme dag!!!! Tørketr er midlertidig fiksa, mn vaskemaskina lager rar lyd og sentrifugerer ikke...
 
Altså!!! Det gjør vondt å ha på BH, det gjør vondt å gå uten, det er vondt med for stram singlett og det gjør vondt i ha på Ola-bukse. Det er vondt å spise for mye og det er kvalmende å spise for lite, jeg er aldri passe mett, bare super-sulten eller stapp mett. Jeg er aldri uthvilt men jeg sover heller aldri godt.. Jeg vil helst bare gå naken for at alt bare kan stå ut som det vil, den oppblåste magen og de ømme puppene!

ferdig med klage.
 
Back
Topp