******SKRAVLETRÅD******



kariness skrev:


Så var det noe jeg skulle si... JO! Forteller dere mannen deres om alle bekymringene deres? Sånn som hvis det er lite symptomer og du tenker "hva om det har gått galt?" og hvis det er litt blod på papiret og alle de dumme tankene sem hele tiden kommer? Eller holder derre ventileringa til forumet og venninner?

Ja, han får vite alt:) Han skal virkelig få fortelle meg alt, om mannfolk en gang i fremtiden kan få barn!:p
 
Er det vanskelig å få henvisning til ul? Blødd litt i helgen.. Så lurte på om legen da tar blodprøve eller om jeg får henvisning til ul? Er 6+1..Er vel litt forskjellig, men måtte dere vente lenge før ultralydtimen?
 
Så det dere sier er at dere vil at folk skal skrive i denne tråden her i stede for å lage en egen om det man lurer på? Her må man jo bla igjennom milevis med tråd.. Og kanskje ikke få svar i det hele tatt..
 


~*LilleBlomst*~ skrev:
Så det dere sier er at dere vil at folk skal skrive i denne tråden her i stede for å lage en egen om det man lurer på? Her må man jo bla igjennom milevis med tråd.. Og kanskje ikke få svar i det hele tatt..



Selvfølgelig så skriver en ikke her om det er noe spes en lurer på. Men er det tråder som omhandler samme tema så er det ikke vits å ha enda en tråd om samme. De trådene som er helt unødvenig å lage egen tråd om er hva en skal ha til middag den dagen og generelle hverdagslige ting som ikke krever svar "der og da". Dette er hvertfall min tanke.
 


Maispiren_85 skrev:
Er det vanskelig å få henvisning til ul? Blødd litt i helgen.. Så lurte på om legen da tar blodprøve eller om jeg får henvisning til ul? Er 6+1..Er vel litt forskjellig, men måtte dere vente lenge før ultralydtimen?



Jeg aner ikke hvordan det fungerer. Men ta en tlf å hør :-)
 


MamsTW skrev:


~*LilleBlomst*~ skrev:
Så det dere sier er at dere vil at folk skal skrive i denne tråden her i stede for å lage en egen om det man lurer på? Her må man jo bla igjennom milevis med tråd.. Og kanskje ikke få svar i det hele tatt..



Selvfølgelig så skriver en ikke her om det er noe spes en lurer på. Men er det tråder som omhandler samme tema så er det ikke vits å ha enda en tråd om samme. De trådene som er helt unødvenig å lage egen tråd om er hva en skal ha til middag den dagen og generelle hverdagslige ting som ikke krever svar "der og da". Dette er hvertfall min tanke.


Nei nå må du ikke misforstå! Jeg tenker også sånn som Mams at det er veldig praktisk å ha en skravletråd, fordi det blir laget VELDIG mange tråder som ikke egentlig er om noe spesielt, som bare "ødelegger" og lager plass for alle de trådene med folk som faktisk har viktige ting å si, spørre om, dele, og noen ting som man trenger å få respons på, på en måte. Og da er det veldig pratksisk om en skravletråd blir brukt til det som ikke er "SÅ" viktig, om du skjønner? :)

Ser helt hva du mener, at å spørre om viktige ting i en lang tråd å prøve å lete seg frem til noen svar på akkurat ditt spørsmål er helt unødvendig og gjør jo ting bare tungvindt :)
 


Maispiren_85 skrev:
Er det vanskelig å få henvisning til ul? Blødd litt i helgen.. Så lurte på om legen da tar blodprøve eller om jeg får henvisning til ul? Er 6+1..Er vel litt forskjellig, men måtte dere vente lenge før ultralydtimen?


Jeg har aldri hatt noe ultralyd, så jeg aner ikke hvor strenge de er på det. Har vært noen her inne som har hatt ganske mye blødning, med klumper og sånn, som har fått UL dagen etterpå! Så det kommer nok an på hvor "alvorlig" det er. Det er jo veldig mange som blør litt i ny og ne uten at det er noe, eller uten at legene syns det er noe viktig! :)
 


kariness skrev:


MamsTW skrev:


~*LilleBlomst*~ skrev:
Så det dere sier er at dere vil at folk skal skrive i denne tråden her i stede for å lage en egen om det man lurer på? Her må man jo bla igjennom milevis med tråd.. Og kanskje ikke få svar i det hele tatt..



Selvfølgelig så skriver en ikke her om det er noe spes en lurer på. Men er det tråder som omhandler samme tema så er det ikke vits å ha enda en tråd om samme. De trådene som er helt unødvenig å lage egen tråd om er hva en skal ha til middag den dagen og generelle hverdagslige ting som ikke krever svar "der og da". Dette er hvertfall min tanke.


Nei nå må du ikke misforstå! Jeg tenker også sånn som Mams at det er veldig praktisk å ha en skravletråd, fordi det blir laget VELDIG mange tråder som ikke egentlig er om noe spesielt, som bare "ødelegger" og lager plass for alle de trådene med folk som faktisk har viktige ting å si, spørre om, dele, og noen ting som man trenger å få respons på, på en måte. Og da er det veldig pratksisk om en skravletråd blir brukt til det som ikke er "SÅ" viktig, om du skjønner? :)

Ser helt hva du mener, at å spørre om viktige ting i en lang tråd å prøve å lete seg frem til noen svar på akkurat ditt spørsmål er helt unødvendig og gjør jo ting bare tungvindt :)



Godt du kan forklare bedre enn meg!!!!
 


~*LilleBlomst*~ skrev:
Aah.. I see 


good <3
 
No har eg faktisk høgd nedpå ei heil pizza, å kjenne at eg enda e sulten.. Bah, mat mat mat. Kvalme kvalme kvalme.. Men skal sei at det e godt å ha matløsta telbake igjen :D Nåkka eg ikje har hatt den siste tia... Så e vel ikje rart at eg spis som en flodhest ;) Fleire ? :D 
 
Her har det heller normalisert seg, etter at kvalmen ble betydelig bedre fredag. Har seriøst spist dobbelt så mye som vanlig fram til nå, for vært sulten hele tida og det hjelper på kvalmen. Ikke hatt lyst på søtt og fett, men selv om det er sunt det jeg har spist, så har det jo vært alt for mye. Nå er apetitten mer normal, og kvalmen helt til å leve med.
 
Syns det er så kjedelig å vente på en snekker som aldri kommer... Gah.. Skal bytte ytterdøra vår. Kunne jo sovet en time lenger jo. =( *TRØTT*
 
Jippiii:-D:-D Fikk innkallelse til ordinær UL i dag:-D:-D Føles mere 'ekte' når man mottar brev fra sykehuset i posten:-) 4 desember skal jeg dit!
 


simsa skrev:
Jippiii:-D:-D Fikk innkallelse til ordinær UL i dag:-D:-D Føles mere 'ekte' når man mottar brev fra sykehuset i posten:-) 4 desember skal jeg dit!



Wohoooo!!!! Så gøy!!! 2 dager før meg ;-)
 
Back
Topp