******SKRAVLETRÅD******

Idag har jeg bestilt privat ul:) 30.oktober, og da er jeg rundt 11uker. Forhåpentligvis får jeg se en bitteliten baby med ett hjerte som dunker som bare det :)
 
så morro Jente10spire13 Har selv bestillt meg legetime til neste fredag, eneste grunn er at han skal bestille UL til meg som han ikke ville gjøre på mandag når jeg var der (snakk om å bruke opp kostbar tid)
Håper jeg får raskt UL å får ta en kikk på den lille, vil tro det fort blir 2 uker før UL så vil da bli 8-9 uker på vei om mine beregninger stemmer!
 
Legen min ville ikke henvise meg, så da bestilte jeg selv:) må betale 960kr, men det er verdt det om man får bekreftet at alt er bra inni der :) håper legen din bestiller til deg da:)
 
Tusen takk for alle gode ord <3 har tatt meg fri fra jobb i mårå for å prøve å slappe litt av :) 
 
Uff så kvalm jg skulle bli da :-( sein vakt på jobb i dag heldigvis. Begynner ikke før 10. Håper d gir seg til da.
 


kariness skrev:
Altså!!! Det gjør vondt å ha på BH, det gjør vondt å gå uten, det er vondt med for stram singlett og det gjør vondt i ha på Ola-bukse. Det er vondt å spise for mye og det er kvalmende å spise for lite, jeg er aldri passe mett, bare super-sulten eller stapp mett. Jeg er aldri uthvilt men jeg sover heller aldri godt.. Jeg vil helst bare gå naken for at alt bare kan stå ut som det vil, den oppblåste magen og de ømme puppene!

ferdig med klage.


Sign! AKKURAT sånn jeg har det..
 


ostekake skrev:


kariness skrev:
Altså!!! Det gjør vondt å ha på BH, det gjør vondt å gå uten, det er vondt med for stram singlett og det gjør vondt i ha på Ola-bukse. Det er vondt å spise for mye og det er kvalmende å spise for lite, jeg er aldri passe mett, bare super-sulten eller stapp mett. Jeg er aldri uthvilt men jeg sover heller aldri godt.. Jeg vil helst bare gå naken for at alt bare kan stå ut som det vil, den oppblåste magen og de ømme puppene!

ferdig med klage.


Sign! AKKURAT sånn jeg har det..





haha! Takk for det! Jeg begynte å lure på om ingen andre hadde det sånn da posten ha null respons :P
 
Ny dag på jobb, går i ett med lakrisspising for ikke å spy utover pølsedisken! Uggen 24 timer i døgnet, men ikke spydd enda :) begynner å kjenne litt i bekkenet om dagen, ikke overraskende akkurat. Fikk bekkenløsning med begge de to andre tidlig i svangerskapene, og med en jobb hvor jeg står og går hele dagen forventer jeg at det slår inn for fullt om ikke mange månedene :( men nok klaging i dag - får bite tenna sammen og kose meg med lakrisen min <3>
 
Jeg syntes det å være gravid er helt topp!!! Joda, sover store deler av ettermiddagen og kvelden, matlysten er ikke på topp, kvalmen kommer og går, kviser dukker opp og har vonde pupper.. MEEEEN!!! JEG SLIPPER MIGRENE!!! Det er helt fantastisk!!! Fra å ha migrene 4-6 dager i uka de ukene det slår til, til å slippe er en himmelsk følelse!!! :-D:-D:-D:-D
 
Trøtt, kvalm, trøtt, kvalm, kvalm, kvalm, kvalm, trøtt. Gleeeeder meg til dette går over, og håper det ikke er så altfor lenge til.. 
 


Mamma2010&2013<3 skrev:
Trøtt, kvalm, trøtt, kvalm, kvalm, kvalm, kvalm, trøtt. Gleeeeder meg til dette går over, og håper det ikke er så altfor lenge til.. 


Helt enig med deg - det gir seg nok fort så vi kan alle NYTE svangerskapet til det fulle!
 


simsa skrev:
Jeg syntes det å være gravid er helt topp!!! Joda, sover store deler av ettermiddagen og kvelden, matlysten er ikke på topp, kvalmen kommer og går, kviser dukker opp og har vonde pupper.. MEEEEN!!! JEG SLIPPER MIGRENE!!! Det er helt fantastisk!!! Fra å ha migrene 4-6 dager i uka de ukene det slår til, til å slippe er en himmelsk følelse!!! :-D:-D:-D:-D



Enig! Har ikke migrene så ofte som deg da, mn for første gang gikk migrenen vekk UTEN tbl!!!! YAY!!!
 


MamsTW skrev:
Er så SINNA OG LEI MEG!!!! :-(


Stor klem til deg emoticon
 


Mamma2010&2013<3> skrev:


MamsTW skrev:
Er så SINNA OG LEI MEG!!!! :-(


Stor klem til deg emoticon



Takk <3>
 
Etter å ha sovet to timer i ettermiddage lurer jeg på om jeg faktisk skal legge meg allerede... Mannen er ute av huset for å spille FIFA med gutta og jeg skal jobbe i morgen.. Kan nok være lurt..

"Håper" at det er fler enn bare meg som sover til alle døgnets tider.
 


kariness skrev:
Etter å ha sovet to timer i ettermiddage lurer jeg på om jeg faktisk skal legge meg allerede... Mannen er ute av huset for å spille FIFA med gutta og jeg skal jobbe i morgen.. Kan nok være lurt..

"Håper" at det er fler enn bare meg som sover til alle døgnets tider.



Vi er heldigvis fler;-)
 
CRAP!! Nå kom jeg på at det er JEG som må stå opp med 2-åringen i mårra siden mannen jobber i natt! Herre min hatt hvordan skal dette gå?! Jeg er jo sååå dårlig på morgenen/ formiddagen!! Åeee! Jeg vil GRÅÅÅTEEE!!
 
Back
Topp