Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes ut som en fin start på dagen detDagen i dag startet med frøken som våknet Kl 7. Hun måtte på do. Fylte skåla. Hun spiste en brødskive og fikk melk og la seg igjen Kl 9. Da la mannen inn aksjer og jeg fikk frokost servert på sengen mens hofta var høyt. Nå har jeg nettopp tatt en god og lang dusj. Dette kan bli en veldig god dag![]()
Er hun ikke ganske lita denne frøkna?Dagen i dag startet med frøken som våknet Kl 7. Hun måtte på do. Fylte skåla. Hun spiste en brødskive og fikk melk og la seg igjen Kl 9. Da la mannen inn aksjer og jeg fikk frokost servert på sengen mens hofta var høyt. Nå har jeg nettopp tatt en god og lang dusj. Dette kan bli en veldig god dag![]()
Hun ble 7 mnd 5/2...Er hun ikke ganske lita denne frøkna?
Og våkner fordi hun må på do? Imponert!Hun ble 7 mnd 5/2...
Ganske imponert over det selv. Hun hadde både kiss og kolikk. Ting ble aldri bra og hun var så hard i magen og forstoppet. Da hun var 5 mnd satt jeg henne på do fordi hun pleide å tisse på stellebordet og etter det har hun bare bæsjet på do. Sier i fra sånn som unger sier i fra at dem er trøtt eller vil ha mat. Hun blir skikkelig utilpass om hun må gjøre det i bleia og gjør seg aldri ferdig i bleia. Så må fortsatt sette henne på do og da kommer det alltid mer.Og våkner fordi hun må på do? Imponert!
så flink hun er <3Ganske imponert over det selv. Hun hadde både kiss og kolikk. Ting ble aldri bra og hun var så hard i magen og forstoppet. Da hun var 5 mnd satt jeg henne på do fordi hun pleide å tisse på stellebordet og etter det har hun bare bæsjet på do. Sier i fra sånn som unger sier i fra at dem er trøtt eller vil ha mat. Hun blir skikkelig utilpass om hun må gjøre det i bleia og gjør seg aldri ferdig i bleia. Så må fortsatt sette henne på do og da kommer det alltid mer.
Takk! Så fort hun begynte å gjøre det på do, sov hun plutselig natten gjennom og ville ikke lenger ha nattmat, så ikke noe tvil om at dette er det beste for hun her.så flink hun er <3
ikke noe godt for dem når de har vondt i magen. min sliter med magen enda han.Takk! Så fort hun begynte å gjøre det på do, sov hun plutselig natten gjennom og ville ikke lenger ha nattmat, så ikke noe tvil om at dette er det beste for hun her.![]()
Huff, det er ikke bra! Hun har ikke så mye vondt lenger tror jeg. Når kolikken var over tror jeg hun fikk vondt fordi hun ikke klarte å få det ut i bleia. Nå som hun får til å bæsje har vi en fornøyd pike. Aldri vondt lenger egentlig. Går din på do?ikke noe godt for dem når de har vondt i magen. min sliter med magen enda han.
Nei eier ikke interesse for å gå på do. Men han har melke og soya allergi. Så får han i seg en dråpe så får han veldig vondtHuff, det er ikke bra! Hun har ikke så mye vondt lenger tror jeg. Når kolikken var over tror jeg hun fikk vondt fordi hun ikke klarte å få det ut i bleia. Nå som hun får til å bæsje har vi en fornøyd pike. Aldri vondt lenger egentlig. Går din på do?
Ganske imponert over det selv. Hun hadde både kiss og kolikk. Ting ble aldri bra og hun var så hard i magen og forstoppet. Da hun var 5 mnd satt jeg henne på do fordi hun pleide å tisse på stellebordet og etter det har hun bare bæsjet på do. Sier i fra sånn som unger sier i fra at dem er trøtt eller vil ha mat. Hun blir skikkelig utilpass om hun må gjøre det i bleia og gjør seg aldri ferdig i bleia. Så må fortsatt sette henne på do og da kommer det alltid mer.
Var bare tilfeldig at vi fant ut at det var lurt. Har sett masse skriverier om det i ettertid. Skulle ønske jeg visste at det var et triks. Når slutta eldste med bleie?Vår eldste satt også på potte fra han var knøttliten, pga forstoppelse holdt vi ham over vasken fra han var et par mnd og gikk over til potte når han kunne sitte med støtte. Han bæsjet knapt i bleier fra han fikk taket på det.
Yngste.... Fyller tre denne mnd og er ikke klar for å slutte med bleier enda, nei...
Hahaha! EffektivtDagen i dag startet med frøken som våknet Kl 7. Hun måtte på do. Fylte skåla. Hun spiste en brødskive og fikk melk og la seg igjen Kl 9. Da la mannen inn aksjer og jeg fikk frokost servert på sengen mens hofta var høyt. Nå har jeg nettopp tatt en god og lang dusj. Dette kan bli en veldig god dag![]()
Han sluttet ikke helt før han var over to år på dag og enda senere på natt, men sa stort sett fra og gikk på do selv om han hadde bleie.Var bare tilfeldig at vi fant ut at det var lurt. Har sett masse skriverier om det i ettertid. Skulle ønske jeg visste at det var et triks. Når slutta eldste med bleie?