Jeg og vil ha snø!! Her har d vært tørke siden nyttår! Håper d kommer regn eller snø snartFryktelig lei snø selv...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og vil ha snø!! Her har d vært tørke siden nyttår! Håper d kommer regn eller snø snartFryktelig lei snø selv...
Titter innom i pausen min på jobbnysgjerrig på d som skjer her inne
![]()
Har vært i bassenget med to 2åringer fra bhg i dagHerlig å se hvor de koser seg i vannet
![]()
Nei det går helt fintSå kjekt! Er det ikke litt styr med mange små som ikke kan svømme? Tror jeg hadde blitt litt stresset![]()
Men jeg har aldri ville tatt med mer enn to barn,da hadde nok jeg og blitt stressaNei det går helt fintEn av de er ganske trygg i vannet, men den andre var litt mer skeptisk til å begynne med. Gleder meg over at dette er noe vi kan gjøre hver uke nå
![]()
Men jeg har aldri ville tatt med mer enn to barn,da hadde nok jeg og blitt stressa![]()
Da skjønner jegJeg så for meg 15 unger over alt og kun noen få voksne. Lenge siden jeg har gått i barnehage![]()
Jeg og vil ha snø!! Her har d vært tørke siden nyttår! Håper d kommer regn eller snø snartkunne tenkt meg å ut å ake og leke i snøen sammen med barna i bhg
![]()
Skulle tro det er vår istedet for vinter med de temperaturen og været som er nåÅh! Håper på snø her også! Vi fikk noen få fnugg forrige helg, men utenom det har det vært tørke hele 2014 så langt. Hadde 8 grader i går! ;o
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Skulle tro det er vår istedet for vinter med de temperaturen og været som er nå6-7 grader på dagtid og sol
klager egentlig ikke, for det er herlig å være mye ute nå
meeeen kunne tenkt meg litt vinter og
![]()
Det har snødd i dag hos meg, og jeg måtte skrape ruten i morges. Ble helt sjokkert!
Jeg leser og studerer. Men vil heller strikke, eller skravle herHva gjør dere nå jenter ?Her går det i musikk&sang og forumet i øyeblikket
![]()
Jeg leser og studerer. Men vil heller strikke, eller skravle her![]()
Ja. Jeg kjenner også det er slitsomt når jeg jobber 100% i tilegg. Sukk* Men bare frem til sommeren nå, så skal jeg ha eksamen!Flink da !Skulle egentlig brukt mye tid hjemme på studier jeg også, men det er for tungt ;/
Ja. Jeg kjenner også det er slitsomt når jeg jobber 100% i tilegg. Sukk* Men bare frem til sommeren nå, så skal jeg ha eksamen!
Uff det er kjedeligÅj. Kunne aldri i livet tenkt meg å jobbe å studere samtidig ;o Her er det desverre psyken som gjør studiene tungeEr på nippet til å gi opp tro jeg, rett og slett.
Uff det er kjedeligHva studerer du?
Det er min utdannelseBarnehagelærer (det nye førskolelærer). Første året.