Så flink da!Han sluttet ikke helt før han var over to år på dag og enda senere på natt, men sa stort sett fra og gikk på do selv om han hadde bleie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink da!Han sluttet ikke helt før han var over to år på dag og enda senere på natt, men sa stort sett fra og gikk på do selv om han hadde bleie.
Jey. Hva gjør du? Jeg skal liksom sove nå.Jeg er våken![]()
Jeg har som sagt nettopp våknet, måtte ty til smertestillende istad og da slokner jeg tvert og er umulig å vekke! Så sitter å ser på fødeavdelingJey. Hva gjør du? Jeg skal liksom sove nå.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Oi det har jeg ikke sett. Hvilken kanal går det på? StemmerNå ser jeg magen min og meg4 små barn gravid igjen med toroms
vært gravid siden de ble gift hun, hihi
Det går på blissOi det har jeg ikke sett. Hvilken kanal går det på? StemmerKjedelig med migrene altså!
Stakkars..
Hehe da får du sove godtNå klager mannen på lys fra tlf. Haha. Sees i morgen
Sånn har vi hatt det siden nyttår!! Nå har det nesten regna bort og sola skinnerNå snør det så mye at jeg ikke ser opp til gården som ligger i åsen her. Så vidt jeg ser nabo huset :O
smeltet mye her i det siste. men har hatt snø siden nyttår vi og.Sånn har vi hatt det siden nyttår!! Nå har det nesten regna bort og sola skinnermen iskaldt
Fryktelig lei snø selv...smeltet mye her i det siste. men har hatt snø siden nyttår vi og.
Jeg vil ha vår... ikke mer snø