**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Det er min utdannelse :D Det klarer du! Ikke gi opp. Kjempe spennende utdannelse. Jeg tar ledelse nå, 1 år ekstra. Mens jeg jobber som avd.leder. :)

Heehe, sett sånnt da ! ;p Er desverre ikke sikker på det er det rette for meg heller, så det gjør det jo litt ekstra tungt. Tror jeg hoppet på mer utdanning fordi jeg er så usikker og livredd for arbeidslivet ;o Dersom jeg derimot fullfører, tenker jeg på videreutdanning etterpå for å jobbe innen psykiatrien, spes-ped eller noe slikt :)

Heehe, sett sånnt da ! ;p Er desverre ikke sikker på det er det rette for meg heller, så det gjør det jo litt ekstra tungt. Tror jeg hoppet på mer utdanning fordi jeg er så usikker og livredd for arbeidslivet ;o Dersom jeg derimot fullfører, tenker jeg på videreutdanning etterpå for å jobbe innen psykiatrien, spes-ped eller noe slikt :)
Spes ped kunne jeg også tenkt etterhvert, er mye spennende en kan jobbe med innenfor det :) Språk, logoped, barn med spesielle behov. :) Men du må jo nesten tenke hva du vil, dersom det er noe du ønsker tror jeg du klarer det ;)

Spes ped kunne jeg også tenkt etterhvert, er mye spennende en kan jobbe med innenfor det :) Språk, logoped, barn med spesielle behov. :) Men du må jo nesten tenke hva du vil, dersom det er noe du ønsker tror jeg du klarer det ;)

Ja, jeg får vel bare se hvor livet fører meg :) Noen dager kunne jeg like godt tenke meg å ta en ny retning på vgs, eller gå ut i lærling der jeg allerede kan !

Så bra at vi har fått litt liv i denne skravletråden igjen og!:)

Ja, den lever den!

Men jeg har egentlig lagt meg...

Har sovet 2 timer. det var godt. planen er å drasse med seg denne vonde kroppen inn i dusjen.

Mett.

Overtidspizza
Sulten! Akurat ferdig på jobb. Hjem å lage middag. Men først butikken.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sulten! Akurat ferdig på jobb. Hjem å lage middag. Men først butikken.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kjenner til den! Akkurat hjemme jeg også, så venter på at maten skal bli ferdig.

Glemte at det var babysvømming i dag. Hastet ut av døra. Far og ungen i vannet, mor ser på. Sulten. Trøtt.

Utrolig hvor mye tid som går med til prøving altså. Når en tenker tankevirksomhet, googling, symptomjakt, tid her på forumet og...
Antar det ikke bare er jeg som har det sånn ;)

Utrolig hvor mye tid som går med til prøving altså. Når en tenker tankevirksomhet, googling, symptomjakt, tid her på forumet og...
Antar det ikke bare er jeg som har det sånn ;)

Tankene spinner rundt det hele tiden, og ethvert kroppslig fenomen kan være symptom på graviditet. Sex nå, i morgen, hvis ikke.. Tenk om vi bommer på EL?

Herregud, høres jo helt psyko ut. Nei, vent, "prøver" heter det visst.

Jeg har faktisk et avslappet forhold til prøvingen, men det kan jo ha noe med at det er første PP etter en laaaaaaaaang pause og uten forhåpninger - klok av skade! Men jeg må jo innom her av og til for å se hva som skjer :-)

Her i huset ble det ingen middag i dag. Jeg skulle på trening kl 16.15 og mannen skulle på trening 17.30, og er ikke ferdig før 19, og da synes jeg det blir for seint å holde på med middag! Men det går jo an av og til. Ungene synes jo det er best med middag og det forstår jeg godt! Kan jo være jeg ombestemmer meg når det kommer til stykke og må i butikken likevel! ;)

Dagene går i hvertfall fort og ukene flyr av gårde! Godt at det er mye å gjøre på jobb så dagene går fort! Så ser jeg frem til neste helg når vi skal reise vekk hele familien på hyttetur med et vennepar med barn! <3

Sutring fra han kom fra bhg. Ingenting er bra nok. Og sambo er bare skikkelig irriterende k dag. Blir sprø jeg :( i dag er en kjip dritt dag.

Sutring fra han kom fra bhg. Ingenting er bra nok. Og sambo er bare skikkelig irriterende k dag. Blir sprø jeg :( i dag er en kjip dritt dag.
Får håpe han er ute å kjøper noe fint til deg til i morgen da. Det fortjener du når han stikker av på en sånn dag.

Får håpe han er ute å kjøper noe fint til deg til i morgen da. Det fortjener du når han stikker av på en sånn dag.
Har veldig liten tro på at han kjøper noe som helst til meg du. Lenge siden jeg fikk noe som helst av han :p

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp