Da hadde jeg begynt å grine tror jegSkjedde med fryseren vår en gang. Rett etter vi hadde vært i Sverige og fylt den til randen. Super kjipt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da hadde jeg begynt å grine tror jegSkjedde med fryseren vår en gang. Rett etter vi hadde vært i Sverige og fylt den til randen. Super kjipt!
Jeg også, så da hadde jeg lyst på en is, men den var smeltet sammen alt annetDa hadde jeg begynt å grine tror jeg![]()
Haha, så deprimerendeJeg også, så da hadde jeg lyst på en is, men den var smeltet sammen alt annet![]()
Ja, fysj! Rart at alt tiner, men likevel blir det så mye is inni at man må slå av og ise av!Jeg også, så da hadde jeg lyst på en is, men den var smeltet sammen alt annet![]()
Det blir kos! Jeg er litt bedre i dag, så tror jeg har lyst på en liten tur til postkassa i dag. Lufte seg littSola er framme. da må jeg få med meg sjefen ut å leke i snøen![]()
Ja, greit å prøve å bevege seg litt. god tur til postkassa, håper ikke det gjør vondt verre.Det blir kos! Jeg er litt bedre i dag, så tror jeg har lyst på en liten tur til postkassa i dag. Lufte seg litt![]()
Her har ikke sola vist seg på flere måneder. Husker ikke sist jeg så sola.
Å så deilig! Gleder meg så til våren nå. Det blir helt fantastisk!Her skinner sola som om det er påske![]()
Hehe, ser ikke OL jeg så her er det ikke noe problemSynes det er dårlig gjort at sola endelig skal komme nå som det også endelig er OL! Ta med oss TVen ut?![]()
Jeg og! , elsker vårenÅ så deilig! Gleder meg så til våren nå. Det blir helt fantastisk!
Det er den fineste tiden på året. April og mai er noen fantastiske måneder synes jeg. Så skal jeg i bryllup også. Gleder meg!Jeg og! , elsker våren![]()
OL, går det nå? hehe neida. Jeg har fått med meg at det er OL. Men følger ikke med selv.Synes det er dårlig gjort at sola endelig skal komme nå som det også endelig er OL! Ta med oss TVen ut?![]()
Jeg har bursdag i April, favoritt mndDet er den fineste tiden på året. April og mai er noen fantastiske måneder synes jeg. Så skal jeg i bryllup også. Gleder meg!
Mannen har bursdag i april, jeg i mai. Og bryllup i mai til nære venner! Skal bli gøy å være i et annet bryllup en vårt eget, og bare slappe av og nyte at andre får all oppmerksomheten. hihi.Jeg har bursdag i April, favoritt mndVi skal i bryllup i mai, gleder meg
![]()
Hvem dato skal dere?Mannen har bursdag i april, jeg i mai. Og bryllup i mai til nære venner! Skal bli gøy å være i et annet bryllup en vårt eget, og bare slappe av og nyte at andre får all oppmerksomheten. hihi.
Første gang jeg ser sola siden høsten.Her har ikke sola vist seg på flere måneder. Husker ikke sist jeg så sola.