**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Her har ikke sola vist seg på flere måneder. Husker ikke sist jeg så sola.

Her har ikke sola vist seg på flere måneder. Husker ikke sist jeg så sola.

Kjenner til det der :( Heldigvis var solen fremme tidligere i uken, men har ikke sett særlig mye til den, verken i år eller slutten av fjoråret.

Her skinner sola som om det er påske :)

Synes det er dårlig gjort at sola endelig skal komme nå som det også endelig er OL! Ta med oss TVen ut? :P

Synes det er dårlig gjort at sola endelig skal komme nå som det også endelig er OL! Ta med oss TVen ut? :p
Hehe, ser ikke OL jeg så her er det ikke noe problem :P

Jeg og! , elsker våren :)
Det er den fineste tiden på året. April og mai er noen fantastiske måneder synes jeg. Så skal jeg i bryllup også. Gleder meg!

Synes det er dårlig gjort at sola endelig skal komme nå som det også endelig er OL! Ta med oss TVen ut? :p
OL, går det nå? hehe neida. Jeg har fått med meg at det er OL. Men følger ikke med selv.

Det er den fineste tiden på året. April og mai er noen fantastiske måneder synes jeg. Så skal jeg i bryllup også. Gleder meg!
Jeg har bursdag i April, favoritt mnd :D Vi skal i bryllup i mai, gleder meg :)

Jeg har bursdag i April, favoritt mnd :D Vi skal i bryllup i mai, gleder meg :)
Mannen har bursdag i april, jeg i mai. Og bryllup i mai til nære venner! Skal bli gøy å være i et annet bryllup en vårt eget, og bare slappe av og nyte at andre får all oppmerksomheten. hihi.

Mannen har bursdag i april, jeg i mai. Og bryllup i mai til nære venner! Skal bli gøy å være i et annet bryllup en vårt eget, og bare slappe av og nyte at andre får all oppmerksomheten. hihi.
Hvem dato skal dere? :) Jaa, det skal bli deilig! Selv om jeg synes det er kjempe koselig at andre gifter skulle jeg fortsatt en liten del av meg ønske jeg kunne oppleve det bare littegrann igjen :P

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp