Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en fantastisk mann!! Nydelige blomster!!Se hva mannen kom hjem med! Vis vedlegget 49632
Tusen takk, søte deg. Skal lese det etterpåKanskje du får noen svar her? http://www.lommelegen.no/legesvar/herpes-simplex
Hvis det er noen trøst, så står det her at 70-90 % av voksne har hatt utbrudd en eller annen gang i løpet av livet.
Åååå sååå utrolig skjønt!!!Se hva mannen kom hjem med! Vis vedlegget 49632
Han er enestående!!For en fantastisk mann!! Nydelige blomster!!
Hvor finner jeg den? Er på appen.For dem av oss som savner venner som har flyttet til terminforum, tipser jeg om felles tråd for alle som venter eller håper på baby i 2014
Inne på august 2014Hvor finner jeg den? Er på appen.
Der er du! Jeg har funnet den andre. Kom dit. Jeg har ropt på deg. HihiTråden er ikke på august, den er på 2014, og de 2000 skal være på bv, men ikke samme tråd nei. Bare skrive "alle steder"
Og vi som var sikre på at du ikke hadde overtid i dagHjemme fra jobb nå!
Hei, hei.
Prøver å komme meg tilbake i aktivitet igjen.
Har det skjedd noe spennende her inne på skravle den siste tiden?
Det er full action inne på *Felles skravletråd* på terminforum. Det er blitt opprettet skravletråd for dem som venter/håper på baby i 2014. Bli med! Klikk deg inn på terminforum, så finner du skravletråden under alle månedene.
Finner den ikke fra mobilen
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app