**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Vi hadde fisk i går og var kjempe sunne så i dag tenker jeg vi tyr til take away pizza :p ååå nå blir jeg så sulten når jeg snakker om det :P

Vi spiste laks med ris og salat til middag i går.
Hva slags fisk og hvordan tilbreder du grønnsakene?

Jeg pleier å steke mine grønnsaker som wok, så tilsette kjøpt wok-saus fra butikken ( Vet at det er ikke sunt, men det er så enkelt, pluss det er i små mengder).. Kjempegodt med laks tilbredt i stekepanen. Dette er egentlig litt sånn diktet opp oppskrift.. hehe.

Wuhu, bare 13 dager til min fruktbare periode starter :P

For dem av oss som savner venner som har flyttet til terminforum, tipser jeg om felles tråd for alle som venter eller håper på baby i 2014

Da fikk jeg telefon fra selveste legen. Jeg har pokker meg fått utbrudd av herpes 1.
Kan ikke huske sist jeg hylgråt så mye, mannen trøstet så godt han kunne før han dro på apoteket å kjøpe det jeg trenger.
Visstnok kan man ha være bærer hele livet uten at det bryter ut. Har aldri hatt noe tull, har hatt sopp etter en antibiotikakur en gang! That's it! Hvorfor nå? Kjenner jeg blir helt sprø! Utroskap er utelukket bare for info. Ikke poeng å spekulere den veien engang. Jeg er så trist nå at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Kjente at det skjedde ting der nede på lørdag og på torsdag for en uke siden satt jeg på gulvet i dusjen på babysvømminga. Hvordan går det ann å være så dum???! Og hvor uflaks skal man ha? :(
Neiii. Det var kjempe trist å høre! Jeg er veldig blank på dette, men er ikke det mulig å kurere det?

Det var utrolig trist å høre. Det er jo trøst i det at man kan få det under kontroll. Med god hygiene framover, så klarer du nok å holde det i sjakk. Tenk at du har hatt det kansje lenge nå, uten å ha vist det. Altså at det ikke trenger å få utbrudd på leeenge. Du må prøve å tenke positiv, og at det finnes mye verre enn dette der ute.

Det var utrolig trist å høre. Det er jo trøst i det at man kan få det under kontroll. Med god hygiene framover, så klarer du nok å holde det i sjakk. Tenk at du har hatt det kansje lenge nå, uten å ha vist det. Altså at det ikke trenger å få utbrudd på leeenge. Du må prøve å tenke positiv, og at det finnes mye verre enn dette der ute.
Det er sant.

Last edited:
Da fikk jeg telefon fra selveste legen. Jeg har pokker meg fått utbrudd av herpes 1.
Kan ikke huske sist jeg hylgråt så mye, mannen trøstet så godt han kunne før han dro på apoteket å kjøpe det jeg trenger.
Visstnok kan man ha være bærer hele livet uten at det bryter ut. Har aldri hatt noe tull, har hatt sopp etter en antibiotikakur en gang! That's it! Hvorfor nå? Kjenner jeg blir helt sprø! Utroskap er utelukket bare for info. Ikke poeng å spekulere den veien engang. Jeg er så trist nå at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Kjente at det skjedde ting der nede på lørdag og på torsdag for en uke siden satt jeg på gulvet i dusjen på babysvømminga. Hvordan går det ann å være så dum???! Og hvor uflaks skal man ha? :(
Åneeei :( Stakkars deg! Kan være noen tidligere partnere for mange år siden? Heldigvis så er det sjeldent det kommer ofte... Skjønner godt du er lei deg <3

Skal si dere har skravla. Jeg vil også være med :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Niks, har man først fått det har man det alltid. Jeg har hørt om dem som ikke har fått nytt utbrudd på 8 år og sånn, men fy! så kjipt allikevel! Har fått en salve nå som jeg smører på. Håper den lindrer. Utbruddene kan visst vare ca en uke...
Jeg har ei venninne som har herpes. Rundt munnen da. Og legen mente hun hadde vært bærer av det hele livet. Altså fått det av noen i slekten (mammaen f.eks). Noen går hele livet og bærer på det uten å få utbrudd. Fy så kjedelig :( Håper kremen hjelper snart!

Det er sant, men veldig tungt i dag merker jeg. Jeg vil aldri ha utbrudd igjen! Aldri! Også midt i at man prøver på barn da! Herregud!! Passer vel aldri å få sånt, men hvertfall ikke nå, liksom! Blir ikke babysvømming i dag hvertfall, det er helt sikkert!

Snakk om dårlig timing! Heldigvis er det sånn at mange som har viruset aldri får mer enn det ene utbruddet. Krysser fingrene for at det også gjelder deg!

Åneeei :( Stakkars deg! Kan være noen tidligere partnere for mange år siden? Heldigvis så er det sjeldent det kommer ofte... Skjønner godt du er lei deg <3
Jeg har ikke hatt så alt for mange egentlig. Ingen av dem har hatt forkjølelsesår engang. Men alt blir spekulasjon. Jeg må uansett leve med det. Så urettferdig!!

Jeg har ei venninne som har herpes. Rundt munnen da. Og legen mente hun hadde vært bærer av det hele livet. Altså fått det av noen i slekten (mammaen f.eks). Noen går hele livet og bærer på det uten å få utbrudd. Fy så kjedelig :( Håper kremen hjelper snart!

Mamma har aldri hatt det. Hverken rundt munn eller * Snakket med henne i sta.

Last edited:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp