**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Å dette hørtes virkelig skummelt ut. Stakkars deg. Hvor lang tid tok det deg å komme opp igjen? Altså at ting gikk til det normale igjen der nede?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Man føler seg jo litt mørbanket der. Satt på en badering, det hjalp litt.

Last edited:
Får vondt bare av å lese om det!

Er du i form til å skravle? Om vi er 2-4 aktive som skravler samtidig, tar vi fort hundre innlegg på en kveld. Jeg må ha et snitt på knapt 80 pr dag resten av mnd. Men det blir bare aktiv skravling på kveld, jobber jo mye.
Topplokket funker og beveger meg minst mulig, så skravling må vi kunne få til. Har mobil og hekling å drive med, sånn går nå dagene.

Last edited:
Jo, det er helt sykt hva vi må igjennom! Heldigvis har jeg en fantastisk mann som er selvgående og hjelper til med alt til en hver tid. Lest om mange her inne som har mannfolk som tror dem bor på hotell.

Jeg tror ikke jeg hadde klart slik mann. Tror ikke jeg hadde blitt lei meg pga av at han ikke rydder og slik, men faktisk at han ikke bryr seg om f.eks. at jeg jobber like mye som han og i tillegg må gjøre det alt hjemme. Sier ikke at min mann gjør alt, men han vet når han må trå til her i huset. Super snill og omtenksom.

Han skal ikke gjøre alt og du skal ikke gjøre alt, det er det som er poenget. Man må dele på det uten en stor krangel hver gang. Da er du like heldig som meg og slipper det. Fantastisk. Hadde ikke klart en sånn mann som gir f jeg heller. Vi er da voksne mennesker ;)
Er du på jobb nå?
Jeg sitter og hekler, vesla ser på drømmehagen og skal straks sove, mannen rydder kjøkkenet. Hun pleier egentlig ikke se på tv på dagtid, men var så lei av å ligge på gulvet alene. Skulle ønske jeg hadde nok bevegelighet til å leke masse med henne nå. Måtte jeg bli fort bra igjen.

Da er jeg ferdig på intervju! Det gikk kjempe fint men de ville gjerne ha en referanse til (jeg har bare jobbet to steder) og hun sjefen min virker som hun virkelig ikke vil være referanse. Kjære vene jeg blir helt matt jeg! Men hun ville jo ja meg da :)

Da er jeg ferdig på intervju! Det gikk kjempe fint men de ville gjerne ha en referanse til (jeg har bare jobbet to steder) og hun sjefen min virker som hun virkelig ikke vil være referanse. Kjære vene jeg blir helt matt jeg! Men hun ville jo ja meg da :)
Så bra det gikk bra! :D
Nå vet ikke jeg hva slags jobb du har, men det går ann å bruke kollegaer du har jobbet tett med også, ofte vet de mer om hvordan du er på jobb enn selve sjefen. Jeg brukte tanten min en gang, og det funket fint. Fikk faktisk jobben ;)

Topplokket funker og beveger meg minst mulig, så skravling må vi kunne få til. Har mobil og hekling å drive med, sånn går nå dagene.
Som om ikke dåsa var nok har jeg samtidig fått "husmorfinger"! Aldri hørt om det heller og endte pokker meg opp med å svime av hos legen i går!
Måte på alt!

Vel, du tar glatt 2000 da, tenker jeg.

Jeg tror ikke jeg hadde klart slik mann. Tror ikke jeg hadde blitt lei meg pga av at han ikke rydder og slik, men faktisk at han ikke bryr seg om f.eks. at jeg jobber like mye som han og i tillegg må gjøre det alt hjemme. Sier ikke at min mann gjør alt, men han vet når han må trå til her i huset. Super snill og omtenksom.

Mann som fungerer er gull verd!

Jeg setter stor pris på min, som i stor grad drar lasset hjemme når jeg jobber overtid

(så mye som jeg snik-skravler skulle man ikke tro jeg egentlig jobber så mye...)

Han er god å ha.

Flott!

Mann som fungerer er gull verd!

Jeg setter stor pris på min, som i stor grad drar lasset hjemme når jeg jobber overtid

(så mye som jeg snik-skravler skulle man ikke tro jeg egentlig jobber så mye...)

Han er god å ha.
Det tar ikke lang tid å snikskravle. Hipp hurra for snille og flinke mannfolk! :D

Jeg har forresten heldigvis sett feil, alle de med mange innlegg fra termin Jan 14, skrev i januar. Naturlig nok.

Middagstips? Jeg er igrunn ganske kreativ med mat og elsker å lage mat men nå er vi så lei av alt så morro med noen nye ideer :D Kanskje vi kan inspirere hverandre litt :)

What? Hav vil det si?
Jeg nevnte at noen fra gruppe "termin 2014" hadde klart 2000 allerede i februar. Jeg leste feil, og sier derfor nå at, sorry, jeg bomma. Ikke mange har skrevet så mye enda.

Men vi kan!

Jeg nevnte at noen fra gruppe "termin 2014" hadde klart 2000 allerede i februar. Jeg leste feil, og sier derfor nå at, sorry, jeg bomma. Ikke mange har skrevet så mye enda.

Men vi kan!
Klart vi kan! Hvor ser vi hvor mye vi har skrevet egentlig?

Middagstips? Jeg er igrunn ganske kreativ med mat og elsker å lage mat men nå er vi så lei av alt så morro med noen nye ideer :D Kanskje vi kan inspirere hverandre litt :)
I dag blir det hjemmelagde kjøttkaker i brun saus med poteter og gulerøtter.

Det er kjempe godt :) Enkelt og godt

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp