**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Finner den ikke fra mobilen

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Funnet den?

På appen gikk jeg på nyeste terminforum, deretter 2014 og hvis du ser under alle månedene skal den stå der :) Hvertfall der jeg fant den

Den sluttet bare sånn plutselig å funke .

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Det skjedde med mamma sin i forrige uke. Hun trykket pause for å hente noe på kjøkkenet og da hun kom tilbake hadde hun bare lyd og ikke bilde. De kom å hentet tv'n og i dag fikk hun tilbake en kliss ny en fordi hele panelet hadde gått.

Her er det verken lyd eller bilde. Bare helt svart. Heldige mammaen din.
Vår er så gammel så hadde nok ikke skjedd her.
Dyrt for ny og .

Den sluttet bare sånn plutselig å funke .

Da føler man seg plutselig helt alene :P Gjør hvertfall jeg selv om jeg egentlig ikke ser så mye på den

Dyrt for ny og .

Ai, den der er lei! Er ikke alltid man har lyst på disse dyre regningene, for ny tv kommer vel uansett.

Da føler man seg plutselig helt alene :P Gjør hvertfall jeg selv om jeg egentlig ikke ser så mye på den
Noe ble ihvertfall fryktelig feil. Verst er jo for 3 åringen som ikke får sett barne-tv , så blir nok en kjedelig helg for han :p

Noe ble ihvertfall fryktelig feil. Verst er jo for 3 åringen som ikke får sett barne-tv , så blir nok en kjedelig helg for han :p

Huff, ja! Det kan jeg tenke meg :) Da må mammaen være kreativ å finne på noe morsomt :P

Dyrt for ny og .

Æsj, så kjedelig! Lykke til hvertfall. Nå skal jeg kose armkrok.
Hade :)

Nok en natt med bare sutring fra mini. Kjenner jeg er så lei av å ikke få sove en eneste natt igjennom. Og itillegg så driver gubbe f og peser og snorker. Nr før det klikker her. :(

Nok en natt med bare sutring fra mini. Kjenner jeg er så lei av å ikke få sove en eneste natt igjennom. Og itillegg så driver gubbe f og peser og snorker. Nr før det klikker her. :(

Dytt han over på siden. Nå stenger jeg for i kveld. God natt :)

Jeg ligger her og hører på han som peser og snorker og skjærer tenner selv... Såå mange ganger jeg dytter på han!

Gikk å la meg på gjesterommet. Skal jeg dytte på han så har jeg ikke noe annet å gjøre i natt. Den verste er guttungen. For han har bestemt seg for at om natta skal han terrorisere,noe han har gjort siden han kom til verden. Jeg vil soooove .

God morgen alle sammen :)

God morgen

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp