Da gikk TV'n til helvete :/
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Hva skjedde??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da gikk TV'n til helvete :/
Funnet den?Finner den ikke fra mobilen
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Den sluttet bare sånn plutselig å funke .Hva skjedde??
Det skjedde med mamma sin i forrige uke. Hun trykket pause for å hente noe på kjøkkenet og da hun kom tilbake hadde hun bare lyd og ikke bilde. De kom å hentet tv'n og i dag fikk hun tilbake en kliss ny en fordi hele panelet hadde gått.Den sluttet bare sånn plutselig å funke .
Da føler man seg plutselig helt aleneDen sluttet bare sånn plutselig å funke .
Her er det verken lyd eller bilde. Bare helt svart. Heldige mammaen din.
Vår er så gammel så hadde nok ikke skjedd her.
Dyrt for ny og .
Noe ble ihvertfall fryktelig feil. Verst er jo for 3 åringen som ikke får sett barne-tv , så blir nok en kjedelig helg for hanDa føler man seg plutselig helt aleneGjør hvertfall jeg selv om jeg egentlig ikke ser så mye på den
Huff, ja! Det kan jeg tenke megNoe ble ihvertfall fryktelig feil. Verst er jo for 3 åringen som ikke får sett barne-tv , så blir nok en kjedelig helg for han
Æsj, så kjedelig! Lykke til hvertfall. Nå skal jeg kose armkrok.Her er det verken lyd eller bilde. Bare helt svart. Heldige mammaen din.
Vår er så gammel så hadde nok ikke skjedd her.
Dyrt for ny og .
Joda, man, tir, torOg vi som var sikre på at du ikke hadde overtid i dag![]()
Da blir det deilig med helg for degJoda, man, tir, tor
Dytt han over på siden. Nå stenger jeg for i kveld. God nattNok en natt med bare sutring fra mini. Kjenner jeg er så lei av å ikke få sove en eneste natt igjennom. Og itillegg så driver gubbe f og peser og snorker. Nr før det klikker her.
Jeg ligger her og hører på han som peser og snorker og skjærer tenner selv... Såå mange ganger jeg dytter på han!Nok en natt med bare sutring fra mini. Kjenner jeg er så lei av å ikke få sove en eneste natt igjennom. Og itillegg så driver gubbe f og peser og snorker. Nr før det klikker her.
Det er så plagsomt.Jeg ligger her og hører på han som peser og snorker og skjærer tenner selv... Såå mange ganger jeg dytter på han!