Jeg er overlykkelig i dag
Her ser dere hvorfor:
Gratulerer 123Kjør!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er overlykkelig i dag
Her ser dere hvorfor:
Sniking er lov detGratulerer 123Kjør!(Sniker...)
Sniking er lov detJeg må vel også flytte ut nå, men det er litt skummelt ;-) Hvordan går det med deg?
Uff, kjedelig at du er så kvalm. Kvalmen er en av grunnene til at jeg ikke har orket tanken på 3.mann før nå (minstemann blir snart 6), og jeg hadde ikke hypermesis en gang. Kjenner jeg gruer meg skikkelig til kvalmen kommer nå, men det er heldigvis verdt det til sluttDagene går og det er bra, men jeg har hyperemesis så jeg er skikkelig dårlig og sykemeldt, men det går jo heldigvis vanligvis over (eller blir bedre) i 2. trimester. Det er skummelt å flytte ut, FS er jo fantastisk, men du kommer nok til å ville diskutere noen ting som egner seg bedre på terminforum etter hvert. Så sniker man inn hit fordi man vil heie alle ut herfra også!<3
Uff, kjedelig at du er så kvalm. Kvalmen er en av grunnene til at jeg ikke har orket tanken på 3.mann før nå (minstemann blir snart 6), og jeg hadde ikke hypermesis en gang. Kjenner jeg gruer meg skikkelig til kvalmen kommer nå, men det er heldigvis verdt det til sluttNå skal jeg nyte de første dagene som gravid, for om en uke eller to setter nok kvalmen inn her også.
Ingen svangerskap er like, kanskje du får et kvalmefritt svangerskap denne gangen. Det er jo alltids lov å håpe.Ja, jeg merker at man vurderer litt med denne hyperemesis'en. Jeg sa til mannen en dag at det spørs om det blir flere barn (det blir helt sikkert at vi prøver på flere barn altså, men ja). Og jeg beundrer de som har fått mange barn og hatt hyperemesis hver gang! Bøyer meg i støvet. Det er likevel veldig greit å fokusere på målet hele veien, og da skal jeg holde ut det her altså.
Og ja, nyt de kvalmefrie dagene/ukene i starten hvert fall!
Nei, nå skal jeg snike meg ut fra FS. Du får si ifra om du lager dagbok inne på terminforum, så kan jeg snike på deg.(Jeg ser at oktober ikke har underforum enda da, så du får eventuelt be mod Tone lage underforum til dere først kanskje. Haha.. Jeg tok litt av da jeg flyttet inn på august - måtte forte meg å få det hjemmekoselig så jeg ikke skulle savne FS altfor mye. Rare greier, men FS er jo så bra!)
Pssst... mod Tone ser tips om underforumDet kommer nok hemmelig forum på oktober etterhvert og, men det er en del kriterier (som innlegg på åpent forum) som må fylles først
![]()
Jeg mente ikke skjult forum, det er vel litt tidlig for det. Jeg mente "Dagbøker" og "Bilder". Det har vi åpent på august hvert fall.Jeg må jo snike i Kjør sin dagbok om hun skal lage en.
![]()
Åja, da henger jeg med! Jeg får ikke oppretta underforum, men skal gi beskjed til rette vedkommende asap! Sniking er viktig
Håper det går bra med deg og den voksende magen!
Hihi.. Ja, vi må jo snike!Jeg skal ikke blande meg i hva dere skal ha på oktober egentlig da, jeg ville bare snike på Kjør.
Du følger for godt med på forumet.
Ingen mage riktig enda, men utenom hyperemesisen min så tror jeg alt er bra med mini.Takk!
![]()
Haha, men vi (sier vi for jeg som har ansvaret for oktober og) skal jo ha de samme underforum som resten av forumet så det skal vi fikse
Kjipt med hyperemesisen, men hva går man vel ikke gjennom for de voksende huleboerene?Lykke til
![]()
Koselig at du vil snikeHihi.. Ja, vi må jo snike!Jeg skal ikke blande meg i hva dere skal ha på oktober egentlig da, jeg ville bare snike på Kjør.
Du følger for godt med på forumet.
![]()
Ingen mage riktig enda, men utenom hyperemesisen min så tror jeg alt er bra med mini.Takk!
![]()
Koselig at du vil snikeOg bare kjekt med tips!
Når det kommer til dagbok, så vet jeg ikke helt... Er ikke helt dagboktypen, men kanskje det hadde vært en ide å prøve? Du skriver dagbok på august da, antar jeg? Skal inn å sjekke senereEr på reise nå (jobb), og voknet unormalt tidlig i dag. Prøve å sove litt til...
Savner dere!! *klamre seg fast* Håper alt er bra med augustspireneJeg klarer ikke å la være å snike, så det er bra det er koselig.![]()
Neida, du må ikke lage dagbok for min skyld. Det er bare mye enklere å snike på andre forum på de som har dagbok. Da slipper jeg å lete rundt i ulike tråder.Latskapen lenge leve. (Og ja, jeg har dagbok på august.
Synes det er greit for egen del også, lettere å huske når det skjer endringer eller noe nytt og spennende.)
Savner dere!! *klamre seg fast* Håper alt er bra med augustspirene![]()