**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Last edited:
Sniking er lov det :-) Jeg må vel også flytte ut nå, men det er litt skummelt ;-) Hvordan går det med deg?

Dagene går og det er bra, men jeg har hyperemesis så jeg er skikkelig dårlig og sykemeldt, men det går jo heldigvis vanligvis over (eller blir bedre) i 2. trimester. Det er skummelt å flytte ut, FS er jo fantastisk, men du kommer nok til å ville diskutere noen ting som egner seg bedre på terminforum etter hvert. Så sniker man inn hit fordi man vil heie alle ut herfra også! :) <3

Der kom TR! Tydeligvis en syklus på 39 dager denne pp. Men det får bare være, kommer hvertfall bare en dag forsinka :)

ImageUploadedByBV Forum1390980402.219859.jpg

Stemmer denne når TR kom i dag, 29? At jeg er CD 39 i dag og CD 1 i morgen?

Har du registrert mens på i dag, da? Ser ikke slik ut, ruten slik er "spådom" , reg mens skal være rød hele ruten

Dagene går og det er bra, men jeg har hyperemesis så jeg er skikkelig dårlig og sykemeldt, men det går jo heldigvis vanligvis over (eller blir bedre) i 2. trimester. Det er skummelt å flytte ut, FS er jo fantastisk, men du kommer nok til å ville diskutere noen ting som egner seg bedre på terminforum etter hvert. Så sniker man inn hit fordi man vil heie alle ut herfra også! :) <3
Uff, kjedelig at du er så kvalm. Kvalmen er en av grunnene til at jeg ikke har orket tanken på 3.mann før nå (minstemann blir snart 6), og jeg hadde ikke hypermesis en gang. Kjenner jeg gruer meg skikkelig til kvalmen kommer nå, men det er heldigvis verdt det til slutt :-) Nå skal jeg nyte de første dagene som gravid, for om en uke eller to setter nok kvalmen inn her også.

Uff, kjedelig at du er så kvalm. Kvalmen er en av grunnene til at jeg ikke har orket tanken på 3.mann før nå (minstemann blir snart 6), og jeg hadde ikke hypermesis en gang. Kjenner jeg gruer meg skikkelig til kvalmen kommer nå, men det er heldigvis verdt det til slutt :) Nå skal jeg nyte de første dagene som gravid, for om en uke eller to setter nok kvalmen inn her også.

Ingen svangerskap er like, kanskje du får et kvalmefritt svangerskap denne gangen. Det er jo alltids lov å håpe. :p Ja, jeg merker at man vurderer litt med denne hyperemesis'en. Jeg sa til mannen en dag at det spørs om det blir flere barn (det blir helt sikkert at vi prøver på flere barn altså, men ja). Og jeg beundrer de som har fått mange barn og hatt hyperemesis hver gang! Bøyer meg i støvet. Det er likevel veldig greit å fokusere på målet hele veien, og da skal jeg holde ut det her altså. :) Og ja, nyt de kvalmefrie dagene/ukene i starten hvert fall!

Nei, nå skal jeg snike meg ut fra FS. Du får si ifra om du lager dagbok inne på terminforum, så kan jeg snike på deg. :) (Jeg ser at oktober ikke har underforum enda da, så du får eventuelt be mod Tone lage underforum til dere først kanskje. Haha.. Jeg tok litt av da jeg flyttet inn på august - måtte forte meg å få det hjemmekoselig så jeg ikke skulle savne FS altfor mye. Rare greier, men FS er jo så bra!)

Ingen svangerskap er like, kanskje du får et kvalmefritt svangerskap denne gangen. Det er jo alltids lov å håpe. :p Ja, jeg merker at man vurderer litt med denne hyperemesis'en. Jeg sa til mannen en dag at det spørs om det blir flere barn (det blir helt sikkert at vi prøver på flere barn altså, men ja). Og jeg beundrer de som har fått mange barn og hatt hyperemesis hver gang! Bøyer meg i støvet. Det er likevel veldig greit å fokusere på målet hele veien, og da skal jeg holde ut det her altså. :) Og ja, nyt de kvalmefrie dagene/ukene i starten hvert fall!

Nei, nå skal jeg snike meg ut fra FS. Du får si ifra om du lager dagbok inne på terminforum, så kan jeg snike på deg. :) (Jeg ser at oktober ikke har underforum enda da, så du får eventuelt be mod Tone lage underforum til dere først kanskje. Haha.. Jeg tok litt av da jeg flyttet inn på august - måtte forte meg å få det hjemmekoselig så jeg ikke skulle savne FS altfor mye. Rare greier, men FS er jo så bra!)

Pssst... mod Tone ser tips om underforum ;) Det kommer nok hemmelig forum på oktober etterhvert og, men det er en del kriterier (som innlegg på åpent forum) som må fylles først :)

Pssst... mod Tone ser tips om underforum ;) Det kommer nok hemmelig forum på oktober etterhvert og, men det er en del kriterier (som innlegg på åpent forum) som må fylles først :)

Jeg mente ikke skjult forum, det er vel litt tidlig for det. Jeg mente "Våre dagbøker" og "Våre bilder". Det har vi åpent på august hvert fall. :) Jeg må jo snike i Kjør sin dagbok om hun skal lage en. :D

Jeg mente ikke skjult forum, det er vel litt tidlig for det. Jeg mente "Dagbøker" og "Bilder". Det har vi åpent på august hvert fall. :) Jeg må jo snike i Kjør sin dagbok om hun skal lage en. :D

Åja, da henger jeg med! Jeg får ikke oppretta underforum, men skal gi beskjed til rette vedkommende asap! Sniking er viktig ;)

Håper det går bra med deg og den voksende magen!

Åja, da henger jeg med! Jeg får ikke oppretta underforum, men skal gi beskjed til rette vedkommende asap! Sniking er viktig ;)

Håper det går bra med deg og den voksende magen!

Hihi.. Ja, vi må jo snike! :) Jeg skal ikke blande meg i hva dere skal ha på oktober egentlig da, jeg ville bare snike på Kjør. :p Du følger for godt med på forumet. ;)

Ingen mage riktig enda, men utenom hyperemesisen min så tror jeg alt er bra med mini. :) Takk! :)

Hihi.. Ja, vi må jo snike! :) Jeg skal ikke blande meg i hva dere skal ha på oktober egentlig da, jeg ville bare snike på Kjør. :p Du følger for godt med på forumet. ;)

Ingen mage riktig enda, men utenom hyperemesisen min så tror jeg alt er bra med mini. :) Takk! :)

Haha, men vi (sier vi for jeg som har ansvaret for oktober og ;) ) skal jo ha de samme underforum som resten av forumet så det skal vi fikse :)

Kjipt med hyperemesisen, men hva går man vel ikke gjennom for de voksende huleboerene? :) Lykke til :)

Haha, men vi (sier vi for jeg som har ansvaret for oktober og ;) ) skal jo ha de samme underforum som resten av forumet så det skal vi fikse :)

Kjipt med hyperemesisen, men hva går man vel ikke gjennom for de voksende huleboerene? :) Lykke til :)

Åja, det er liksom forskjellig fra måned til måned når jeg titter gjennom alle måneds-forumene under 2014 så jeg trodde ikke det var noe som var standard. :p Jeg spurte mod Stine om få "Våre bilder" da jeg kom inn på august f.eks. :) Bra du tar på deg ansvaret! Så føler jeg ikke at det er jeg som flyr rundt og blander meg inn steder jeg ikke hører til. *Fnis*. Japp. Det kan virke som vi skal gjennom litt av hvert for disse i magen ja. :)

Koselig at du vil snike :-) Og bare kjekt med tips!

Når det kommer til dagbok, så vet jeg ikke helt... Er ikke helt dagboktypen, men kanskje det hadde vært en ide å prøve? Du skriver dagbok på august da, antar jeg? Skal inn å sjekke senere :-) Er på reise nå (jobb), og voknet unormalt tidlig i dag. Prøve å sove litt til...

Hei! Jeg er ny her :) Skrev litt under presentasjonstråden men kan jo skrive her også :) 24 år og prøver på første. Kastet pillen i desember. Jeg har også "benyttet" meg når mensen kom. Litt kjipt å være edru hele jula og få masse spørsmål og så var det ikke noe. Min mor og søster "de synske" har allerede skjønt greia da. ^^

Nå har jeg vært hos fotsone og hun sa akkurat det samme som hun fotsone dama jeg var hos før jul så nå er jeg kjempe positiv i forhold til en graviditet :) Jeg tror på sånt fordi hun har hatt rett alle gangene før jeg har vært der de siste 5 årene så nå får vi se om det blir rett igjen :) Må være noe i det når to stk sier akkurat det samme når det gjelder barn, med 6 mnd mellomrom og de kjenner ikke hverandre :p

Koselig at du vil snike :) Og bare kjekt med tips!

Når det kommer til dagbok, så vet jeg ikke helt... Er ikke helt dagboktypen, men kanskje det hadde vært en ide å prøve? Du skriver dagbok på august da, antar jeg? Skal inn å sjekke senere :) Er på reise nå (jobb), og voknet unormalt tidlig i dag. Prøve å sove litt til...

Jeg klarer ikke å la være å snike, så det er bra det er koselig. :) :rolleyes:

Neida, du må ikke lage dagbok for min skyld. Det er bare mye enklere å snike på andre forum på de som har dagbok. Da slipper jeg å lete rundt i ulike tråder. :p Latskapen lenge leve. (Og ja, jeg har dagbok på august. ;) Synes det er greit for egen del også, lettere å huske når det skjer endringer eller noe nytt og spennende.)

Jeg klarer ikke å la være å snike, så det er bra det er koselig. :) :rolleyes:

Neida, du må ikke lage dagbok for min skyld. Det er bare mye enklere å snike på andre forum på de som har dagbok. Da slipper jeg å lete rundt i ulike tråder. :p Latskapen lenge leve. (Og ja, jeg har dagbok på august. ;) Synes det er greit for egen del også, lettere å huske når det skjer endringer eller noe nytt og spennende.)
Savner dere!! *klamre seg fast* Håper alt er bra med augustspirene :)

Savner dere!! *klamre seg fast* Håper alt er bra med augustspirene :)

Alt er bra totalt sett på et vis, men det er flere som har mistet de siste ukene så det merkes jo. Det er omtrent 1,5 uke til alle med termin i august har kommet til 12+0. Ikke det at det er magisk, men det blir bra tenker jeg. :) Skulle virkelig ønske du får en ny spire raskt, tittet litt i dagboken din og ble veldig lei meg for å lese at du har rester fortsatt. :( Jeg krysser fingrene for at det er kort tid igjen til du er ferdig, og at gullegget løsner ikke lenge etter. <3

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp