**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Alt er bra totalt sett på et vis, men det er flere som har mistet de siste ukene så det merkes jo. Det er omtrent 1,5 uke til alle med termin i august har kommet til 12+0. Ikke det at det er magisk, men det blir bra tenker jeg. :) Skulle virkelig ønske du får en ny spire raskt, tittet litt i dagboken din og ble veldig lei meg for å lese at du har rester fortsatt. :( Jeg krysser fingrene for at det er kort tid igjen til du er ferdig, og at gullegget løsner ikke lenge etter. <3
Uff, ja, det virker som augustmåneden ikke har vært helt lykkemåneden for alle. Men NÅ håper jeg alle går ut tiden :) Med tiden kommer jeg nok til å snike på dere, men det er rart hvor vondt det fortsatt er å titte innom.
Ja, det er veldig tungt, kan ikke nekte for det. Overraskende tungt. Men en dag er alt ute og vi er på vei mot baby igjen. Vi (jeg) får bare være litt mer tålmodig! Kos deg med spiren, du er så heldig! :)

Fredag igjen, og jeg er som vanlig dautrøtt! Syntes i perioder det er litt vanskelig med denne prøvingen. Vil så ofte bare sove om kvelden.
Noen andre som har det sånn?

Fredag igjen, og jeg er som vanlig dautrøtt! Syntes i perioder det er litt vanskelig med denne prøvingen. Vil så ofte bare sove om kvelden.
Noen andre som har det sånn?
Jaaa... Har nettopp sovet fra 15-19 :p Har det hatt det sånne hele tiden egentlig i prøveperioden vår nå i det siste. Det tar jo på, når det ikke går med en gang :) Er jo kanskje ikke så rart vi er trøtte og slitne så mye som vi har oss? :p haha

Nå i det siste har jeg fått skikkelig på følelsen av at vi får baby i 2015, aner ikke hvorfor :p Nå har vi jo begge sjekka oss og legen og gyn legen sier det ikke er noe i veien for at vi blir gravide i løpet av fort tid. Så det var bare helt fantastiske nyheter :) Har rett og slett bare ikke visst at jeg har EL så sent, trodd jeg hadde tidlig så vi har egentlig aldri lagt inn aksjer i den faktiske EL perioden :p

Nå i det siste har jeg fått skikkelig på følelsen av at vi får baby i 2015, aner ikke hvorfor :p Nå har vi jo begge sjekka oss og legen og gyn legen sier det ikke er noe i veien for at vi blir gravide i løpet av fort tid. Så det var bare helt fantastiske nyheter :) Har rett og slett bare ikke visst at jeg har EL så sent, trodd jeg hadde tidlig så vi har egentlig aldri lagt inn aksjer i den faktiske EL perioden :p

Så bra! Nå kan det klaffe når som helst!

Hvor lenge har dere prøvd da? Har mannen din levert sædprøve?

Så bra! Nå kan det klaffe når som helst!

Hvor lenge har dere prøvd da? Har mannen din levert sædprøve?
Slutta på prevensjon etter bryllupet i slutten av juli så begynte vi å prøve ordentlig i slutten av oktober :) Han har bare sjekka den sånn hos legen med en slags enkel test så han kunne se på de så skulle vi heller sende inn prøve om det ikke klaffet før sommeren :) hva med dere?

Slutta på prevensjon etter bryllupet i slutten av juli så begynte vi å prøve ordentlig i slutten av oktober :) Han har bare sjekka den sånn hos legen med en slags enkel test så han kunne se på de så skulle vi heller sende inn prøve om det ikke klaffet før sommeren :) hva med dere?

Vi giftet oss også i slutten av juli, og har prøvd siden midten av august.
Jeg dro til lege for noen uker siden, og ba om blodprøver siden vi ennå ikke var blitt gravid. Har tempet en del mnd nå, så hadde med grafer som viser at jeg har eggløsning og normal lutealfase.

Fikk svar at alt var i orden og at det ikke var noe hos meg som hindret graviditet. Nå skal mannen bestille legetime, for å få henvisning til sædprøve, men har skjønt det sånn at det kan ta litt tid før man får time.

Hva var det din mann sjekket hos lege? Blodprøve? Sæd? Og kan man levere sædprøve til fastlege?

Vi giftet oss også i slutten av juli, og har prøvd siden midten av august.
Jeg dro til lege for noen uker siden, og ba om blodprøver siden vi ennå ikke var blitt gravid. Har tempet en del mnd nå, så hadde med grafer som viser at jeg har eggløsning og normal lutealfase.

Fikk svar at alt var i orden og at det ikke var noe hos meg som hindret graviditet. Nå skal mannen bestille legetime, for å få henvisning til sædprøve, men har skjønt det sånn at det kan ta litt tid før man får time.

Hva var det din mann sjekket hos lege? Blodprøve? Sæd? Og kan man levere sædprøve til fastlege?

Har du vært gravid før da? Jeg ble gravid for en tid tilbake (med samme mann) men endte i SA så derfor han ikke stresset så veldig med å sende inn sædprøve. Min lege hadde en slags "hjemmetest" hvor han tok spermet oppi så gjorde han ett eller annet for å se om det fungerte, men man får såklart helt riktig svar om man sender inn prøve osv. :) Har du vært hos gyn? Venninnen min var der og der ba han mannen sende inn prøve og fikk time allerede to uker senere. Man kan ta med sperm hjemmenifra, så man slipper å gjøre det på det hvite sterile rommet der borte :p

Har aldri vært gravid, nei. Var ikke hos gyn, var kun fastlegen som sjekket at hormonene var som de skulle være, og bekreftet at jeg har EL.

Fikk beskjed av henne om at det neste steget var testing av mannen hvis mine prøver var helt fine. Kjekt å kunne ta hjemmetest da!

Har hørt at mange blir gravide det siste halvåret før de har rett på utredning, så jeg håper at det klaffer for oss en av de kommende mnd!

Med fare for å bli litt for varm i trøya hva gjelder hva man skal plapre ut om på et åpent forum... Men gud jeg håper blødningene snart tar slutt så vi kan hoppe til køys! Og da tenker jeg ikke nødvendigvis på for å lage barn. Aldri blitt tvunget til avholdenhet før, dette er faktisk ganske uutholdelig :P *flau*

Har aldri vært gravid, nei. Var ikke hos gyn, var kun fastlegen som sjekket at hormonene var som de skulle være, og bekreftet at jeg har EL.

Fikk beskjed av henne om at det neste steget var testing av mannen hvis mine prøver var helt fine. Kjekt å kunne ta hjemmetest da!

Har hørt at mange blir gravide det siste halvåret før de har rett på utredning, så jeg håper at det klaffer for oss en av de kommende mnd!
Jeg vil nok tro det klaffer for dere før sommeren siden prøvene dine var helt fine :) Håpe håpe :D Ordner seg for snille jenter :)

Med fare for å bli litt for varm i trøya hva gjelder hva man skal plapre ut om på et åpent forum... Men gud jeg håper blødningene snart tar slutt så vi kan hoppe til køys! Og da tenker jeg ikke nødvendigvis på for å lage barn. Aldri blitt tvunget til avholdenhet før, dette er faktisk ganske uutholdelig :P *flau*

Haha, jeg skjønner deg godt!

Dagene til EL er sååå kjedelige...

Hva gjør dere idag?. Her har vi humpet som kaniner, to ganger allerede til nå. Haha. Fikk positiv el test igår og gjør vår beste for at spiren skal sitte:p:p:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hva gjør dere idag?. Her har vi humpet som kaniner, to ganger allerede til nå. Haha. Fikk positiv el test igår og gjør vår beste for at spiren skal sitte:p:p:p

Jeg er på jobb i kveld :) Haha, fantastisk!! Fortsett sånn :D

Yaaaaa... er snart i det uendelig lange dpo landet. Føles iallfall sånn. Kos deg på jobben!;).. mn sjekt at du titter innom BV .. :)

Yaaaaa... er snart i det uendelig lange dpo landet. Føles iallfall sånn. Kos deg på jobben!;).. mn sjekt at du titter innom BV .. :)

Må jo ta meg en tur innom :) Er 15 dager til jeg er i dpo land.... Uendelig lenge til!!

Ya. Noen ganger føles det som alt handler om dette. Dagene mot EL, så dagene mot ikm.. så altoppslukende. Men vi få krysse fingrene at dette blir siste gangen vi venter, og får en spire som sitter.. :)

Ja, men det er jo også sånn det blir da :) Det håper jeg også :)

Endelig ferdig :) litt Avslappning med sushi og tv før tidlig vakt i morgen :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp