**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Halsbrann fra helvete her nå. Hva gjør man egentlig med halsbrann? For noe tull. Trodde først det var noe med hjertet mitt jeg, da det startet på morgenen i dag, og så tenkte jeg at "hvis det er noe galt med hjertet mitt så forklarer det jo hvorfor jeg synes noe var rart med kroppen hvert fall." Men så kom det lengre opp i halsen. Og nå er jeg bare uvel. Æsj.

Sent from my iPad using BV Forum

Du kan prøve med en tsk. natron i et glass vann og drikke det

Du kan prøve med en tsk. natron i et glass vann og drikke det

Takk for tipset. Skal sjekke om jeg har natron. Eventuelt kan jeg kjøpe det, skal handle mat nå straks. Takk, håper det funker, for jeg holder på å bli sprø. Prøvde å Google tips, men kom så mye rart, så jeg ville heller høre på dere her inne som jeg stoler på. :D

Dagens gåte:
Hva skjer når ei liten jente på nesten 2 år prøver å ta på seg støvlene sine?

Svar:
ƃǝs ǝʞuᴉɯs å lᴉʇ pᴉʇ ɹåɟ uǝɐɯɯɐW

Hvordan gikk det med bukse, dusj og sminke?

Dagens gåte:
Hva skjer når ei liten jente på nesten 2 år prøver å ta på seg støvlene sine?

Svar:
ƃǝs ǝʞuᴉɯs å lᴉʇ pᴉʇ ɹåɟ uǝɐɯɯɐW

Bra! :) Vanskelig med sånn fasit, for iPaden bare snur skjermbildet rundt om jeg forsøker å vri på den. :p

Hvordan gikk det med bukse, dusj og sminke?

Fant en annen bukse, Liv badet mens jeg dusjet, og strevde veldig med å prøve å ta på seg støvlene sine mens jeg sminket meg. Drar og henter på sfo om ikke så alt for lenge, for å så kjøre inn til by'n og levere ungene til mannen som kjører hjem og jeg ut

Fant en annen bukse, Liv badet mens jeg dusjet, og strevde veldig med å prøve å ta på seg støvlene sine mens jeg sminket meg. Drar og henter på sfo om ikke så alt for lenge, for å så kjøre inn til by'n og levere ungene til mannen som kjører hjem og jeg ut

Hørtes bra ut. Jeg fant ikke natron. Får forte meg på butikken. Kos deg masse med venner og øl i kveld! :)

Da ble det klart, jeg når VIP mens jeg fortsatt er prøver.

Vet ikke helt hva som er passende kommentar nå. Synes ikke du skulle rekke å bli VIP på FS. Du skulle ut herfra med Bonusen. :(

*Taster på app på mobilen*

Har TR kommet? Så kjedelig i så fall :-( Hva mener du med VIP egentlig? Er ikke inne i alt "BV/prøver opplegget" enda... Har bare vært aktiv siden august i denne omgang. Har vært litt av og på på BV før, men aldri vært noen "superbruker".

Sent from my iPhone using BV Forum

VIP på BV kan man få ved et års meldemsskap og over... var det 6000 innlegg?

Jeg meldte meg inn på BV med dette nicket i november i fjor og passerer et år neste uke eller noe sånn.

Jeg har ikke fått mens enda, men observerte første dråpe blod før middag, så da regner jeg håpet som over.

Jeg meldte meg inn på BV med dette nicket i november i fjor og passerer et år neste uke eller noe sånn.

Jeg har ikke fått mens enda, men observerte første dråpe blod før middag, så da regner jeg håpet som over.
Kjedelig :-( Det må jo snart være din tur nå...

Sent from my iPhone using BV Forum

Før eller siden blir det nok det.

Nå rekker vi ikke barnehagefristen. Hvilket sånnsett ikke er så ille isolert sett, Jeg regner med vi får plass på søskenpri og sånn uansett, men da blir det en BABY på under året i bhg, og dem ser jeg stadig, og synes det ser litt smått ut... Mine har vært hhv 2 og 1,5 når de begynte så vi får rett og slett se hvordan vi løser det. Selv med lkt kontantstøtte til 6000 i mnd fra et til to år er det jo ikke til å bli rik av, sammenlignet med jobb.

Nei, uff så kjedelig :( *klem*

Sitter og ser på opptak av Morgan og Ola Conny, herregud for noen tullinger!

Nei, klarte å la være. Forta meg å tisse og forta meg å dra ned :P

Du er også idolet mitt. Jeg har tisset på pinner sammenhengende nå jeg.... :p Hjelper ingenting, om det er hcg der så er det ikke nok enda.

Du er også idolet mitt. Jeg har tisset på pinner sammenhengende nå jeg.... :p Hjelper ingenting, om det er hcg der så er det ikke nok enda.

Hehehe sant, vi får nok to streker i morgen begge to! :D

Hehehe sant, vi får nok to streker i morgen begge to! :D

Håper det. Nå har jeg jo allerede måttet legge ut to bekjennelser fra testetøsa, så det får holde. Blir mer flau for hver dag som går. :p

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp