TihihiHåper det. Nå har jeg jo allerede måttet legge ut to bekjennelser fra testetøsa, så det får holde. Blir mer flau for hver dag som går.
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TihihiHåper det. Nå har jeg jo allerede måttet legge ut to bekjennelser fra testetøsa, så det får holde. Blir mer flau for hver dag som går.
Tihihi
Takk, jeg hadde skikkelig trua på deg denne gangen også jeg! Tr har ikke kommet enda?Testomani er litt smittsomt. Jeg håper dere får komme dere inn på august begge to.
Haha, jeg var sånn før jeg også, men nå månedene går så orker man bare ikke til slutt. 11 dpo er ikke så skrekkelig tidlig, har jo ikm på tirsdag.Tidenes verste testoman. Kan ikke kontrollere det.
Testomani er litt smittsomt. Jeg håper dere får komme dere inn på august begge to.
Takk, jeg hadde skikkelig trua på deg denne gangen også jeg! Tr har ikke kommet enda?
ÆsjIkke helt enda, men den er nok på vei.
Skjønne ka du meine....blir faktisk irritert på dæm som blir gravid å det e ikke e planlagt,men uønska.....men dæm ska behold....*tårene bare renner* nå er det ikke mange igjen som ikke har 1 barn i terminforumet.. og en av de som har fått en siden januar 11 (det var hennes første) venter nr 3 nå....
jeg kjenner jeg er grise misunnelig.. hvorfor kan ikke de som ikke planlegger noen ny bare på sett og vise bare ikke få noen "flere" før de begynner å planlegge...![]()
Og jeg har sagt Unnskyld.Ja, EL-testene mine lagt ut istad (flaut, flaut, flaut) var jo pga. Anonym... Så, kjenner på den smitteeffekten ja.
Jeg var elendig på å bruke belte når jeg tok lokalbuss. Skulle på lengre turer med buss, sørlandsekspressen eller noe sånt, da brukte jeg belte!Og over på noe helt annet..
Noen ganger lurer jeg på, er det noe tryggere å ta bussen enn bilen?
Her sitter jeg nå på bussen og etter hva jeg kan se, er jeg den eneste som bruker sikkerhetsselen...
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Men ingen vet når en ulykke skjer.Jeg var elendig på å bruke belte når jeg tok lokalbuss. Skulle på lengre turer med buss, sørlandsekspressen eller noe sånt, da brukte jeg belte!![]()
Og jeg har sagt Unnskyld.
Koselig kveld ute, men trøtte meg drar hjem nå.
Tar på med sykt barn og mann som studerer i itillegg til full jobb
Men OOO så lett å bli påvirket av andre. ..Ja! Det var dårlig gjort av meg å trekke det frem igjen. Jeg gjorde det helt frivillig, tross alt. Var egentlig bare testetøsa sin feil.
*Taster på app på mobilen*
Men OOO så lett å bli påvirket av andre. ..
Ja. Der er jeg svak.
*Taster på app på mobilen*