**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Der kom i det minste mannen hjem.

Dusjet har jeg allerede gjort.

Jeg er ganske klar for senga.

Håpe er det ikke aktuelt å la være. Hele dette prosjektet handler om håp.

Det er i disse dager et år siden jeg og mannen tok den "ok, mensen er tilbake, vi må ta et valg, prøve eller prevensjon?"-praten, og mannens svar var "vi håper, sammen."

Jepp, vi håper, sammen.

Så håpe, det gjør jeg. Jeg bare tror ikke. Jeg skriver ikke på juliforum, jeg setter ikke opp app som forteller hvor langt på vei jeg evt er, jeg bruker ikke terminkalkulator som forteller meg når hjertet slår, når det er tid for ul, når kvalmen gir seg, når permisjonen begynner, når jeg er halvveis og alt dette her.

Jeg vet at evt termin er i slutten av juli, og derved perm fra ca starten av juli. Jeg bare nekter å legge ferieplaner etter dette.

Men håpe, klart jeg håper.

Det var utrolig fint sagt av mannen din. <3

Jeg håper for dere jeg og. Vil så gjerne se deg flytte ut og passere 5+3, og andre milepæler.

Sent from my iPad using BV Forum

Der kom i det minste mannen hjem.

Dusjet har jeg allerede gjort.

Jeg er ganske klar for senga.

Så bra. Da er det nok snart leggetid for deg, så håper jeg du får sovet såpass at du kan stole på en forhåpentligvis høy temp i morgen og. :)

Nå spretter jeg i dusjen.

Jeg skal se big bang theory fra armkroken til verdens beste ektemann, før vi krabber til sengs. Det er planen, i alle fall. JEG krabber til sengs når det er ferdig, hva han gjør er vel noe uvisst....

Lagt meg alt for seint idsg.. baah vi måtte jo se to episoder mentslist i kveld istedet for en.. også må jeg jo innom jeg :P

- Taster med appen -

Jeg skal se big bang theory fra armkroken til verdens beste ektemann, før vi krabber til sengs. Det er planen, i alle fall. JEG krabber til sengs når det er ferdig, hva han gjør er vel noe uvisst....
Høres nydelig ut!

- Taster med appen -

Negativ test. Tempen på vei ned (36,5 og 36,6 om hverandre). Tempen ligger egentlig nå på dagen-før-tr nivå. Kanskje det ikke løsnet noe egg denne runden, så nå kommer tr?

Fortsatt kvalm og frossen. Kanskje kvalmen er effekt av bare WY da. For i dag er jeg veldig kvalm igjen. Æsj. Ikke glad i dag.

Negativ test her i dag også.

Sitter her hjemme med ei aldeles skjønn liten jente i armkroken som er syk.
I kveld skal jeg ut å ølle men noen venner jeg ser så alt for sjeldent..

Negativ test her i dag også.

Sitter her hjemme med ei aldeles skjønn liten jente i armkroken som er syk.
I kveld skal jeg ut å ølle men noen venner jeg ser så alt for sjeldent..

God bedring til jenta di, og øl med venner hørtes veldig hyggelig ut. :)

Er kanskje slemt å si det, men det er egentlig ganske koselig med sykt barn...

Ved litt ufarlig sykdom, og barn som ikke har store smerter så er det vel ikke farlig å si? Jeg kan huske at det noen ganger var "deilig" å være syk når mamma og pappa passet på meg. :)

Da holder jeg meg til g-testene. :-)

Testetøsas bekjennelser, del 2 - Sara, jeg håper vi fortsatt er venner etter dette....

OK. Her endte jeg opp med at dette ble en løgn (altså, sitatet mitt over). For siden Anonym brukte både g-tester og EL-tester så klarte den dansende testetøsa og overbevise meg om å teste ut det samme. Jeg hadde jo akkurat forstått Sara sitt poeng, men ja. Klarte ikke å holde meg til logikk og fornuft midt i min kvalme og forhåpningsfulle tilstand. Så litt senere tok jeg en EL-test (og ville jo ikke innrømme det høyt, siden jeg akkurat hadde sagt at jeg ikke skulle gjøre det). Så innså jeg dagen etter (i går) at hcg eventuelt stiger, så jeg må jo sammenligne tester når EL-testen ikke var positiv (dansende testetøsa sin logikk, ikke min). Den testen var sterkere, så da måtte jeg teste i dag og. Og den er enda litt sterkere.

Kanskje kroppen prøver på EL på nytt? Eller hcg? Eller tilfeldig (selv om jeg aldri, bortsett fra i den forferdelige lange ventetiden på EL denne syklusen har fått noe annet enn veldig svake EL-tester utenom EL-perioden, jeg har jo tatt en del tester i noen av de første syklusene fordi jeg startet å teste altfor tidlig med EL på dag 17. Alltid supersvake streker.)

Tja. Og nå googlet jeg, og fant en testetråd på et amerikansk forum hvor mange hadde testet med EL tester (eller opk som de kaller det da) og fått stigning på opk før de fikk en BFP (big fat positive, som betyr positiv g-test). Jaja. Jeg kan nå erklæres for gal hvert fall. Og hyklersk. Og uten impulskontroll rundt urin. Om det ikke er noen graviditet nå så LOVER jeg at mannen skal få ha ansvar for oppbevaring av tester for all fremtid.

Her er testene:
De tre på toppen: Øverst 7 dpo, midten, 8 dpo, og nederst 9 dpo.
Den nederste: den positive fra CD 21.

ImageUploadedByBV Forum1384512205.316050.jpg

Last edited:
Testetøsas bekjennelser, del 2 - Sara, jeg håper vi fortsatt er venner etter dette....

OK. Her endte jeg opp med at dette ble en løgn (altså, sitatet mitt over). For siden Anonym brukte både g-tester og EL-tester så klarte den dansende testetøsa og overbevise meg om å teste ut det samme. Jeg hadde jo akkurat forstått Sara sitt poeng, men ja. Klarte ikke å holde meg til logikk og fornuft midt i min kvalme og forhåpningsfulle tilstand. Så litt senere tok jeg en EL-test (og ville jo ikke innrømme det høyt, siden jeg akkurat hadde sagt at jeg ikke skulle gjøre det). Så innså jeg dagen etter (i går) at hcg eventuelt stiger, så jeg må jo sammenligne tester når EL-testen ikke var positiv (dansende testetøsa sin logikk, ikke min). Den testen var sterkere, så da måtte jeg teste i dag og. Og den er enda litt sterkere.

Kanskje kroppen prøver på EL på nytt? Eller hcg? Eller tilfeldig (selv om jeg aldri, bortsett fra i den forferdelige lange ventetiden på EL denne syklusen har fått noe annet enn veldig svake EL-tester utenom EL-perioden, jeg har jo tatt en del tester i noen av de første syklusene fordi jeg startet å teste altfor tidlig med EL på dag 17. Alltid supersvake streker.)

Tja. Og nå googlet jeg, og fant en testetråd på et amerikansk forum hvor mange hadde testet med EL tester (eller opk som de kaller det da) og fått stigning på opk før de fikk en BFP (big fat positive, som betyr positiv g-test). Jaja. Jeg kan nå erklæres for gal hvert fall. Og hyklersk. Og uten impulskontroll rundt urin. Om det ikke er noen graviditet nå så LOVER jeg at mannen skal få ha ansvar for oppbevaring av tester for all fremtid.

Her er testene:
De tre på toppen: Øverst 7 dpo, midten, 8 dpo, og nederst 9 dpo.
Den nederste: den positive fra CD 21.

Vis vedlegget 40029

Ler så jeg griner.
Unnskyld så mye for at jeg gjorde deg enda mer testgal, men det er jo litt lovende da..

Ler så jeg griner.
Unnskyld så mye for at jeg gjorde deg enda mer testgal, men det er jo litt lovende da..

Hehe.. Godt det kan bli underholdning av dette i det minste. :D Jeg brukte en time på å tørre å skrive innlegget, for jeg er ganske flau. Men så synes jeg jo disse testene ble litt spennende da. Haha..

Nei, mannen har ansvar heretter. Jeg lover. Og jeg har bare én EL-test igjen så. Snart slutt på tullet uansett. :p Og ingenting å beklage. Forhåpentligvis trenger jeg ikke EL-testene noe mer uansett? ;) *drømme*

Så hva gjør jeg nå.
Kjøkkenet ser ut som et rent f***, minste vil bare sitte på fanget å se på TV, jeg har ikke fått gått i dusjen, trenger å sminke meg, buksen jeg ønsker å ha på meg ligger i vaskemaskinen og er ferdig om 3 timer, og jeg må dra om 2 timer...

Så hva gjør jeg nå.
Kjøkkenet ser ut som et rent f***, minste vil bare sitte på fanget å se på TV, jeg har ikke fått gått i dusjen, trenger å sminke meg, buksen jeg ønsker å ha på meg ligger i vaskemaskinen og er ferdig om 3 timer, og jeg må dra om 2 timer...

Oj. Tja. Buksen må du vel gi opp? Kjøkkenet må vel mannen ta i kveld? Dusj og sminke. Tja. Kanskje hun trenger en varm dusj hun og?

Oj. Tja. Buksen må du vel gi opp? Kjøkkenet må vel mannen ta i kveld? Dusj og sminke. Tja. Kanskje hun trenger en varm dusj hun og?

Tror jeg "gir" mannen kjøkkenet, ja.
Håper ikke han blir sur for det, han får utdelt hjemmeeksamen i dag.
Liker ikke å ha barna i dusjen sammen med meg. Kanskje jeg bare rett og slett skal ta med noen leker ned og sette henne i badekaret uten vann mens jeg er i dusjen..

Tror jeg "gir" mannen kjøkkenet, ja.
Håper ikke han blir sur for det, han får utdelt hjemmeeksamen i dag.
Liker ikke å ha barna i dusjen sammen med meg. Kanskje jeg bare rett og slett skal ta med noen leker ned og sette henne i badekaret uten vann mens jeg er i dusjen..

Ja, hvis hun vil leke på badet så er vel det en fin plan. :) Du tok jenta i natt da, så da kan vel mannen ta kjøkkenet. Det er jo ikke din feil heller at jenta er syk tenker nå jeg da. :)

Halsbrann fra helvete her nå. Hva gjør man egentlig med halsbrann? For noe tull. Trodde først det var noe med hjertet mitt jeg, da det startet på morgenen i dag, og så tenkte jeg at "hvis det er noe galt med hjertet mitt så forklarer det jo hvorfor jeg synes noe var rart med kroppen hvert fall." Men så kom det lengre opp i halsen. Og nå er jeg bare uvel. Æsj.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp