**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg vil helst bare legge meg, sånn at denne dagen er over, men mannen er på trening, og har ikke vært der en time enda engang, jeg legger meg ikke før han kommer hjem, og det er nok 30-60 minutter til. Så noe må jeg gjøre.

Og for å ikke regne ut alt mulig, og tenke for mye, må jeg spille. Jeg er tom for vann i farmville, selvsagt, så det er ikke som om tiden løper rasende fort uansett da....

Kanskje utålmodighet er bare en nødvendighet dpo?

Vi kan skravle da!

Jeg er ikke like kvalm i kveld. Bare sånn. Litt. Så enklere å være klar i toppen. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg vet ikke om jeg klarer skravle. Jeg er rett og slett en anelse tom...

Siden jeg nekter å håpe, er det ikke så mye mer å skravle om, på en måte.

Men jeg kan prøve, om du har noe å skravle om, altså.

Trøtt nå, og tror det kommer til å bli en lang natt.
Minsten er syk, og siden det er jeg som kommer til å måtte være hjemme med henne i morgen, er det jeg som må ta henne i natt.

Skal bare bli ferdig med å betale regninger, og se på neste måneds budsjett, så er det natta..

Men jeg kan prøve, om du har noe å skravle om, altså.

Jeg har vel egentlig ikke det. Vi skravlet så mye i oktober, og nå er jeg bare utålmodig, og du har ingen ny svømmerapport før om to dager. :)

Trøtt nå, og tror det kommer til å bli en lang natt.
Minsten er syk, og siden det er jeg som kommer til å måtte være hjemme med henne i morgen, er det jeg som må ta henne i natt.

Skal bare bli ferdig med å betale regninger, og se på neste måneds budsjett, så er det natta..

Da forstår jeg behovet for å komme til sengs. Håper natten blir bedre enn du frykter.

Jeg har vel egentlig ikke det. Vi skravlet så mye i oktober, og nå er jeg bare utålmodig, og du har ingen ny svømmerapport før om to dager. :)

Ingen svømmerapport før om to dager nei, men tenk hvor ille etter søndag da, for da er kurset slutt!

Da forstår jeg behovet for å komme til sengs. Håper natten blir bedre enn du frykter.

Blir det syke unger er det meg som blir hjemme med dem her også, siden mannen begynte i ny jobb sist uke.

På vei til bhg i dag varslet eldste at han var kvalm, trodde han ville få omgangssyke.
Mor var OGSÅ bra kvalm, men han har hittil aldri sagt at han tror han skal kaste opp, og så ikke ha gjort det allerede innen et halvt minutt, så da vi fem minutter senere var fremme i bhg uten oppkast, og ikke synlig dårlig gutt tok vi sjangsen på at han var mer syk i viljen enn i kroppen, og avtalte med ped.leder at hun skulle ha lav terskel for å ringe. Hun ringte ikke, han var nok ikke egentlig syk.

Og jeg har ikke omgangssyke jeg heller, og snart må denne skrekken for den som har gått i bhg slippe taket, det er vel tre uker siden snart...

Ingen svømmerapport før om to dager nei, men tenk hvor ille etter søndag da, for da er kurset slutt!

Du blir nødt til å rapportere fra besøk i svømmehallen. :)

Blir det syke unger er det meg som blir hjemme med dem her også, siden mannen begynte i ny jobb sist uke.

På vei til bhg i dag varslet eldste at han var kvalm, trodde han ville få omgangssyke.
Mor var OGSÅ bra kvalm, men han har hittil aldri sagt at han tror han skal kaste opp, og så ikke ha gjort det allerede innen et halvt minutt, så da vi fem minutter senere var fremme i bhg uten oppkast, og ikke synlig dårlig gutt tok vi sjangsen på at han var mer syk i viljen enn i kroppen, og avtalte med ped.leder at hun skulle ha lav terskel for å ringe. Hun ringte ikke, han var nok ikke egentlig syk.

Og jeg har ikke omgangssyke jeg heller, og snart må denne skrekken for den som har gått i bhg slippe taket, det er vel tre uker siden snart...

Ja, tiden går jo så fort når vi skravler så lite (eller, det er ikke sant, jeg synes tiden går drit tregt), men mannen din har jo begynt i ny jobb! Hvordan går det? Fornøyd så langt? :)

Heldigvis ikke omgangssjuke her.
Minsten har hostet veldig mye den siste tiden, men har vært i ok form.
I dag når jeg hentet henne i barnehagen sa de at hun nesten ikke hadde spist, og virket veldig slapp og trøtt, og blank i øynene. Så hun ikke var bra med en gang..

Eldsten hadde feber på lørdag, og var hjemme på mandag, så sikkert det samme som han hun har

Og du, den evigvarende omgangssyken din, som ikke utvikler seg. Den er jo spennende den og. Selv om vi ikke håper...

Ny jobb, mann virker fornøyd, jeg er fornøyd.

Det PLASKREGNER ute, og han er FRIVILLIG på fotballtrening. Rare mannen.

Etterpå skal han dusje, eller kanskje bade for å få varmen i kroppen, og jeg.... vil helst bare sove og la det bli i morgen.

Regner ikke med å få en brukbar temp i morgen, for jeg er nok litt for spent til å sove godt. Jeg nekter å tro, men jeg håååååper så inderlig!

Ny jobb, mann virker fornøyd, jeg er fornøyd.

Det PLASKREGNER ute, og han er FRIVILLIG på fotballtrening. Rare mannen.

Etterpå skal han dusje, eller kanskje bade for å få varmen i kroppen, og jeg.... vil helst bare sove og la det bli i morgen.

Regner ikke med å få en brukbar temp i morgen, for jeg er nok litt for spent til å sove godt. Jeg nekter å tro, men jeg håååååper så inderlig!

Det liker jeg. Trodde du mente at du ikke ville håpe heller. Synes det var litt kjedelig, jeg vil jo håpe masse for deg. Spent på temp og test og alt.

Og mannen høres rar ut ja. *fnis*

Og du, den evigvarende omgangssyken din, som ikke utvikler seg. Den er jo spennende den og. Selv om vi ikke håper...

Den har vart siden... minst ei uke før EL. Så den er ikke så spennende som irriterende.

Og jeg VET at jeg er fint i stand til å tenke jeg kvalm. Jeg blir kvalm bare av å lese lappen på døra til bhg om omgangssyke. Hva sier da at jeg ikke er i stand til å la underbevisstheten ønske kvalme så sterkt at jeg blir kvalm? Jeg kan tenke meg kvalm på et blunk.

Jeg tror forresten jeg går og dusjer og gjør meg klar til legging selv. Føler meg trøtt og sliten, og vil veldig gjerne være 12 dpo og sikker på hva som skjer. Eller. Jeg vil være gravid. Jeg vil være 12 uker på vei og trygg og glad. :p

Den har vart siden... minst ei uke før EL. Så den er ikke så spennende som irriterende.

Og jeg VET at jeg er fint i stand til å tenke jeg kvalm. Jeg blir kvalm bare av å lese lappen på døra til bhg om omgangssyke. Hva sier da at jeg ikke er i stand til å la underbevisstheten ønske kvalme så sterkt at jeg blir kvalm? Jeg kan tenke meg kvalm på et blunk.

Jeg kan også tenke meg kvalm. Så litt kvalme synes jeg ikke er så veldig spennende, det jeg hadde i går derimot var interessant. Vi får se. Om det ikke blir noe mer må jeg ha fått i meg noe dårlig i går. :)

Det liker jeg. Trodde du mente at du ikke ville håpe heller. Synes det var litt kjedelig, jeg vil jo håpe masse for deg. Spent på temp og test og alt.

Og mannen høres rar ut ja. *fnis*

Håpe er det ikke aktuelt å la være. Hele dette prosjektet handler om håp.

Det er i disse dager et år siden jeg og mannen tok den "ok, mensen er tilbake, vi må ta et valg, prøve eller prevensjon?"-praten, og mannens svar var "vi håper, sammen."

Jepp, vi håper, sammen.

Så håpe, det gjør jeg. Jeg bare tror ikke. Jeg skriver ikke på juliforum, jeg setter ikke opp app som forteller hvor langt på vei jeg evt er, jeg bruker ikke terminkalkulator som forteller meg når hjertet slår, når det er tid for ul, når kvalmen gir seg, når permisjonen begynner, når jeg er halvveis og alt dette her.

Jeg vet at evt termin er i slutten av juli, og derved perm fra ca starten av juli. Jeg bare nekter å legge ferieplaner etter dette.

Men håpe, klart jeg håper.

Jeg tror forresten jeg går og dusjer og gjør meg klar til legging selv. Føler meg trøtt og sliten, og vil veldig gjerne være 12 dpo og sikker på hva som skjer. Eller. Jeg vil være gravid. Jeg vil være 12 uker på vei og trygg og glad. :p

12 uker ja.... jeg vil gjerne være minst 5+3 i alle fall...

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp