Noen som skal noe gøy til helgen da? Vi skal bare fortsette hjemme. Målet er å bli ferdig i god tid før jul. Så da går kanskje tiden sakte igjen? 
*Taster på app på mobilen*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysse fingran for oss aill sammenIkke noe farlig å surre.Jeg surrer hele tiden.
Og jeg håper det klaffer for oss alle sammen snart.
Sent from my iPad using BV Forum
I helga har vi siste to ganger med svømmekurs for denne gang!
Deretter er det juleforberedelser som står på planen for de neste helgene.
Jeg spotter fortsatt ikke, og håpet stiger, men i selvforsvars/fornektelsesmodus tenker jeg at EL kanskje heller var etter den dip'en 5 dpo, så jeg egentlig bare er rundt 10 i stedet for 15 og i så fall ikke rart at jeg ikke spotter og at tempen er høy.
Gaaaah jeg er så tett!! Puster med munnen og har ikke mer nesespray..
Hmmm.. Holder oss til 15 dpo enn så lenge.
Ja... gjør vel det, men høy temp, null blod, og negativ i morgen, da endrer jeg det altså. Jeg tester ikke NEGATIVT på 16 dpo.
Åh herregud det er så spennende!Ja... gjør vel det, men høy temp, null blod, og negativ i morgen, da endrer jeg det altså. Jeg tester ikke NEGATIVT på 16 dpo.
Vi skal ha spillkveld her på lørdag. Håper jeg får positiv test innen da, for ellers blir jeg nok lite hyggelig å være sammen medNoen som skal noe gøy til helgen da? Vi skal bare fortsette hjemme. Målet er å bli ferdig i god tid før jul. Så da går kanskje tiden sakte igjen?

Vi skal ha spillkveld her på lørdag. Håper jeg får positiv test innen da, for ellers blir jeg nok lite hyggelig å være sammen med![]()
Kanskje vi først får positiv test på lørdag begge to, siden det egentlig var testedagen vår.
Krysser fingrene nå, kjennes ut som det er bare innspurten igjen, men så heier jeg på en skilpadde. Det går så tregt.
Masse lykke til til dere begge
Takk. Klarer nesten ikke å vente mer, tiden går så tregt.
Æsj. Synes vi skulle vært på terminforum alle sammen nå.
Hehe..
Hvor mange DPO er du?
Jeg spiller farmville, ser tv, og lar være å telle, tenke og vurdere.