**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Noen som skal noe gøy til helgen da? Vi skal bare fortsette hjemme. Målet er å bli ferdig i god tid før jul. Så da går kanskje tiden sakte igjen? :p

*Taster på app på mobilen*

I helga har vi siste to ganger med svømmekurs for denne gang!

Deretter er det juleforberedelser som står på planen for de neste helgene.

Jeg spotter fortsatt ikke, og håpet stiger, men i selvforsvars/fornektelsesmodus tenker jeg at EL kanskje heller var etter den dip'en 5 dpo, så jeg egentlig bare er rundt 10 i stedet for 15 og i så fall ikke rart at jeg ikke spotter og at tempen er høy.

Gaaaah jeg er så tett!! Puster med munnen og har ikke mer nesespray..

Åhh, det er slitsomt! All sympati!

I helga har vi siste to ganger med svømmekurs for denne gang!

Deretter er det juleforberedelser som står på planen for de neste helgene.

Jeg spotter fortsatt ikke, og håpet stiger, men i selvforsvars/fornektelsesmodus tenker jeg at EL kanskje heller var etter den dip'en 5 dpo, så jeg egentlig bare er rundt 10 i stedet for 15 og i så fall ikke rart at jeg ikke spotter og at tempen er høy.

Hmmm.. Holder oss til 15 dpo enn så lenge. :-)

Hmmm.. Holder oss til 15 dpo enn så lenge. :)

Ja... gjør vel det, men høy temp, null blod, og negativ i morgen, da endrer jeg det altså. Jeg tester ikke NEGATIVT på 16 dpo.

Ja... gjør vel det, men høy temp, null blod, og negativ i morgen, da endrer jeg det altså. Jeg tester ikke NEGATIVT på 16 dpo.

Skjønner den. :-) Da venter vi på test og temp i morgen.

Åh herregud det er så spennende!

Noen som skal noe gøy til helgen da? Vi skal bare fortsette hjemme. Målet er å bli ferdig i god tid før jul. Så da går kanskje tiden sakte igjen? :p

Vi skal ha spillkveld her på lørdag. Håper jeg får positiv test innen da, for ellers blir jeg nok lite hyggelig å være sammen med:oops::angel9

Så hva holder dere på med i kveld?

Jeg sitter delvis i armkroken til mannen og glor på TV

Vi skal ha spillkveld her på lørdag. Håper jeg får positiv test innen da, for ellers blir jeg nok lite hyggelig å være sammen med:oops::angel9

Kanskje vi først får positiv test på lørdag begge to, siden det egentlig var testedagen vår. :p

Krysser fingrene nå, kjennes ut som det er bare innspurten igjen, men så heier jeg på en skilpadde. Det går så tregt.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg spiller farmville, ser tv, og lar være å telle, tenke og vurdere.

Jeg vil helst bare legge meg, sånn at denne dagen er over, men mannen er på trening, og har ikke vært der en time enda engang, jeg legger meg ikke før han kommer hjem, og det er nok 30-60 minutter til. Så noe må jeg gjøre.

Og for å ikke regne ut alt mulig, og tenke for mye, må jeg spille. Jeg er tom for vann i farmville, selvsagt, så det er ikke som om tiden løper rasende fort uansett da....

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp