Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her skal 4-åringen og pappaen på den lokale bokhandelen/lekebutikken og kjøpe bursdaggave, så skal de i 4-årsbursdag til ei venninne i bhg. Jeg skal....ta det med ro, pusle litt hjemme. Og jeg kjenner veldig på at det er helt greitSå kjekt!
Vår plan for dagen er enkel:
for øyeblikket sover mannen på den ene sofaen mens jeg og ungene sitter i den andre, de ser tv og jeg surfer på pc.
Deretter skal vi lage frokost, det bør skje snart.
Og deretter vet jeg ikke, før svømmekurs forhåpentligvsi, om alle er i form. Vi er ikke.... helt der...
Hehe, jessdaEhh, jo, lillejenta synes det er stas.
Guttungen vil heller rydde lekeloftet...
Synes det kan se ut som om EL kommer senere for deg denne syklusen, dessverre![]()
Vil gjerne sammen med deg.
Vi satser på at en runde pergo er det som skal til!Alle jeg kjenner/vet om som er ufrivillig barnløse hadde vært fantastiske foreldre. Så tålmodige og fulle av kjærlighet, og de samarbeider så godt. De har vel måttet tåle så mye at de har blitt sterkere sammen (de jeg kjenner hvert fall). Jeg har tenkt det samme som deg mange ganger. Hvorfor så mange som ikke burde hatt barn og samtidig noen som virkelig burde ha hatt det. <3 Håper det klaffer for deg snart.
Vi satser på at en runde pergo er det som skal til!![]()
Da er vi to, også er jeg et glimrende eksempel på de som blir sinna når de glemmer såntVeldig! Jeg er et glimrende eksempel på folk som glemmer slikt![]()
Ja, den er det, så jeg antar at jeg ikke har hatt el enda da. Fikk en veldig sterk en her om dagen, men så ble den veldig svak. Igår var det nesten positiv og idag klarte jeg ikke å holde meg i 4 timer, ble 3,5 istedet... Har ikke sjekka den endaJa, absolutt. Femlingene vettu. Grafen din er fremdeles ute på tur ser jeg.![]()