**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Den var klart negativ.. Jaja! Ingen el idag heller da, skal jo egentlig ha i morgen så rart at den ikke er positiv egentlig.

Kan pergo være med på å endre når EL skal komme da? Kan jo hende den gjør at syklusen din blir noe annerledes?

Kan pergo være med på å endre når EL skal komme da? Kan jo hende den gjør at syklusen din blir noe annerledes?
Ja, og det er derfor jeg vet at el skal komme i morgen eller mandag, 5- 6 dager etter siste pille på brettet :)

Ja, og det er derfor jeg vet at el skal komme i morgen eller mandag, 5- 6 dager etter siste pille på brettet :)

Aha. Pergo kan jeg jo ikke så mye om. :) Jaja. Du får vel bare humpe avgårde neste dagene sånn for sikkerhetsskyld da?

Aha. Pergo kan jeg jo ikke så mye om. :) Jaja. Du får vel bare humpe avgårde neste dagene sånn for sikkerhetsskyld da?
Vi har holdt på med annen hver dag en stund, og ellers så er ikke akkurat humping noe problem :P *kremt* Det er litt sånn- HVA?! Må vi vente en dag?!

Vi har holdt på med annen hver dag en stund, og ellers så er ikke akkurat humping noe problem :p *kremt* Det er litt sånn- HVA?! Må vi vente en dag?!

Jamen må dere det da? Det er jo bare hvis mannen har fått beskjed om å spare at man må det. ;)

Vi har holdt på med annen hver dag en stund, og ellers så er ikke akkurat humping noe problem :p *kremt* Det er litt sånn- HVA?! Må vi vente en dag?!
Pergoen kan gjøre at man modner flere egg, men kan også gjøre at el blir litt forsinket, i og med at det er flere egg som skal modnes og slippes samtidig.
Så om el ikke har dukket opp etter planen, så dukker den nok opp snart =)

Pergoen kan gjøre at man modner flere egg, men kan også gjøre at el blir litt forsinket, i og med at det er flere egg som skal modnes og slippes samtidig.
Så om el ikke har dukket opp etter planen, så dukker den nok opp snart =)

Ja, sant det. Det har jeg hørt før. Dessuten skal jo FruJohnsen få femlinger, så selvfølgelig må kroppen bruke litt tid på dette her. :p

Idag gir jeg bort kroppen på Finn.no... erre mulig?? :p
Mann og barn har nesten ikke vært hjemme, men det har vært bajs idag...

Hurra for hjemmelørdag!

Ja, sant det. Det har jeg hørt før. Dessuten skal jo FruJohnsen få femlinger, så selvfølgelig må kroppen bruke litt tid på dette her. :p
Ja ikke sant...

Hehehe, femlingene og Uff Bønne... for en gjeng :p

Idag gir jeg bort kroppen på Finn.no... erre mulig?? :p
Mann og barn har nesten ikke vært hjemme, men det har vært bajs idag...

Hurra for hjemmelørdag!

Hmm.. Hørtes ikke så morsomt ut. Og jeg tror du skal passe deg for å avartere kroppen din på Finn.no, mange rare mennesker på internett. :p

Hmm.. Hørtes ikke så morsomt ut. Og jeg tror du skal passe deg for å avartere kroppen din på Finn.no, mange rare mennesker på internett. :p
Da er det bra jeg bare prater, og ikke gjør noe ut av det :p
Det kommer andre dager, heldigvis ;)

Da er det bra jeg bare prater, og ikke gjør noe ut av det :p
Det kommer andre dager, heldigvis ;)

Du får gi oss et varsko så vi kan minne deg på det dersom idéen dukker opp på nytt.

Heldigvis kommer det andre dager. Solskinn og regnvær. Og en dag i mårrå med blanke ark.

Dessuten hadde jo du i går en pause hvor du hadde julefreden allerede!

Her går det i "Lillegutt" for tiden. Så vanskelig å prate om han med navnet hans ennå...

Dere har bestemt navnet? :)

Jeg tok Uff Bønne siden det var på en herlig liste i dagbladet (tror jeg det var). Jeg tror vi skal finne på noe annet før termin. ;)

Er jo en del som har blitt hetende "Lillegutt" osv (i dagligtalen). siden foreldrene har brukt kallenavnet så mye at det blir sittende etter fødsel.

Dere har bestemt navnet? :)

Jeg tok Uff Bønne siden det var på en herlig liste i dagbladet (tror jeg det var). Jeg tror vi skal finne på noe annet før termin. ;)

Er jo en del som har blitt hetende "Lillegutt" osv (i dagligtalen). siden foreldrene har brukt kallenavnet så mye at det blir sittende etter fødsel.
Ja, vi skal ha en liten Johannes :)

Husker jeg leste det :p Lekker navnekombinasjon ;)

Ja, snuppa het Mickan lenge etter hun kom ut, selvom hun egentlig heter Mikaela :)

Ja, vi skal ha en liten Johannes :)

Husker jeg leste det :p Lekker navnekombinasjon ;)

Ja, snuppa het Mickan lenge etter hun kom ut, selvom hun egentlig heter Mikaela :)

Ja, jeg elsker navnekombinasjonen, så det må jo blir Uff Bønne, og "bønne" er jo et kallenavn noen bruker på spiren fra før av, så det passer perfekt. :D

Mickan er skikkelig koselig kallenavn da.

Og Johannes er et veldig pent guttenavn. Blir bra dette. Mikaela og Johannes.

Ja, jeg elsker navnekombinasjonen, så det må jo blir Uff Bønne, og "bønne" er jo et kallenavn noen bruker på spiren fra før av, så det passer perfekt. :D

Mickan er skikkelig koselig kallenavn da.

Og Johannes er et veldig pent guttenavn. Blir bra dette. Mikaela og Johannes.
HEhe, nåfortiden heter hun mest "Du, lillefrøken snupp!"

Ja, jeg tror det kan bli bra. Navnene passer bra sammen, og de er begge ikke så altfor poppise, og kan brukes både på norsk, finsk og svensk (noe som er kravet, da mannen er halvt svensk og halvt finsk) :)

Vil dere ha dagens rapport fra svømming?

en ting er sikkert, neste skal ikke bare fødes i vann, vi skal bli der. Babysvømming begynner vi på så snart det åpner, og i mellomtiden bor vi i badekaret., Grei plan?

Dere aner hvordan dette gikk, ja?

Blås bobler: NEKT
Dykke: NEKT
Flyte på ryggen: ABSOLUTT IKKE
Flyte på magen; til nød. Bittelitt. Helst med armen rundt nakken til mamma, mens man gjør fraspark sp mamma velter bakover, og hyler deretter i protest om det gjør at mammas manøver for å unngå drukning medfører en millimeter med vann på henne.
Hoppe: Ikke i dag nei. NEKT
Sklia: ABSOLUTT IKKE. Ikke engang tilbud om å skli sammen med mamma ble tatt mot.

Men hun elsker å dusje da, og gjorde det fremskritt at hun faktisk spylte litt i håret sitt også i dag!

Broren gikk også på hennes kurs, og kommer til å forbli der til lenge etter skolestart er jeg redd. Han var ikke nevneverdig med interessert i å delta i øvelsene han enn søstra, og forsøkte visstnok å rømme inn i damegarderoben når de skulle gå i dusjen.

Koselig? Ikke det spøtt.

Gjenta i morgen: Ja, Og to helger til.

Kan vi bare satse på å holde dem unna vann til evig tid, så er det ikke noe problem? Ja, at vi har et vann nedenfor hagen ser vi bort fra, med sånn vannskrekk kommer de ikke til å oppsøke det så de kan falle uti uansett, sant nei?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp