Den var klart negativ.. Jaja! Ingen el idag heller da, skal jo egentlig ha i morgen så rart at den ikke er positiv egentlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, og det er derfor jeg vet at el skal komme i morgen eller mandag, 5- 6 dager etter siste pille på brettetKan pergo være med på å endre når EL skal komme da? Kan jo hende den gjør at syklusen din blir noe annerledes?
Ja, og det er derfor jeg vet at el skal komme i morgen eller mandag, 5- 6 dager etter siste pille på brettet![]()
Vi har holdt på med annen hver dag en stund, og ellers så er ikke akkurat humping noe problemAha. Pergo kan jeg jo ikke så mye om.Jaja. Du får vel bare humpe avgårde neste dagene sånn for sikkerhetsskyld da?
Vi har holdt på med annen hver dag en stund, og ellers så er ikke akkurat humping noe problem*kremt* Det er litt sånn- HVA?! Må vi vente en dag?!
Pergoen kan gjøre at man modner flere egg, men kan også gjøre at el blir litt forsinket, i og med at det er flere egg som skal modnes og slippes samtidig.Vi har holdt på med annen hver dag en stund, og ellers så er ikke akkurat humping noe problem*kremt* Det er litt sånn- HVA?! Må vi vente en dag?!
Pergoen kan gjøre at man modner flere egg, men kan også gjøre at el blir litt forsinket, i og med at det er flere egg som skal modnes og slippes samtidig.
Så om el ikke har dukket opp etter planen, så dukker den nok opp snart =)
Ja ikke sant...Ja, sant det. Det har jeg hørt før. Dessuten skal jo FruJohnsen få femlinger, så selvfølgelig må kroppen bruke litt tid på dette her.![]()
Ja ikke sant...
Hehehe, femlingene og Uff Bønne... for en gjeng![]()
Idag gir jeg bort kroppen på Finn.no... erre mulig??
Mann og barn har nesten ikke vært hjemme, men det har vært bajs idag...
Hurra for hjemmelørdag!
Da er det bra jeg bare prater, og ikke gjør noe ut av detHmm.. Hørtes ikke så morsomt ut. Og jeg tror du skal passe deg for å avartere kroppen din på Finn.no, mange rare mennesker på internett.![]()
Her går det i "Lillegutt" for tiden. Så vanskelig å prate om han med navnet hans ennå...Jepp. Vi er oppegående kvinner i sin beste alder!
Da er det bra jeg bare prater, og ikke gjør noe ut av det
Det kommer andre dager, heldigvis![]()
Her går det i "Lillegutt" for tiden. Så vanskelig å prate om han med navnet hans ennå...
Ja, vi skal ha en liten JohannesDere har bestemt navnet?
Jeg tok Uff Bønne siden det var på en herlig liste i dagbladet (tror jeg det var). Jeg tror vi skal finne på noe annet før termin.
Er jo en del som har blitt hetende "Lillegutt" osv (i dagligtalen). siden foreldrene har brukt kallenavnet så mye at det blir sittende etter fødsel.
Ja, vi skal ha en liten Johannes
Husker jeg leste detLekker navnekombinasjon
Ja, snuppa het Mickan lenge etter hun kom ut, selvom hun egentlig heter Mikaela![]()
HEhe, nåfortiden heter hun mest "Du, lillefrøken snupp!"Ja, jeg elsker navnekombinasjonen, så det må jo blir Uff Bønne, og "bønne" er jo et kallenavn noen bruker på spiren fra før av, så det passer perfekt.
Mickan er skikkelig koselig kallenavn da.
Og Johannes er et veldig pent guttenavn. Blir bra dette. Mikaela og Johannes.