**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hvordan gikk det med jenta di Sara? Ble det noe feber?

Æ e så fornøyd me bhagen t ongan!!!
Dæm gjør så masse fint me ongan..i sommer laga dæm et skusepill om heksa Rebella,ifra Namsskogan, å hadd framføring ut å aill ongan va med, dæm tok det opp på video å så fekk vi sjå filmen på kino å kainn kjøp dvd....
Å d e bærre et eksempel på ka dæm gjør :)

Æ e så fornøyd me bhagen t ongan!!!
Dæm gjør så masse fint me ongan..i sommer laga dæm et skusepill om heksa Rebella,ifra Namsskogan, å hadd framføring ut å aill ongan va med, dæm tok det opp på video å så fekk vi sjå filmen på kino å kainn kjøp dvd....
Å d e bærre et eksempel på ka dæm gjør :)
Høres flott ut! :D

EL-smerter fra et annet h****.
Angrer for at jeg ikke kjøpte EL-tester.
Klarer ikke å holde meg.

Dro på apoteket.

Velger det apoteket ingen går på.
En skravlende 2-åring hånd i hånd med sin mor, en sliten haltende kvinne fortelle at ja, det stemmer det, vi skal hente XXX på skolen etterpå, og smiler til minsten og legger en pakke EL-tester på disken....
(Jeg ser veldig sliten ut om dagen siden jeg sover veldig dårlig på grunn av rygg smerter)

Herre min dag....
Hadde jeg stått bak disken der hadde jeg tenkt stille med meg selv om hun ikke hadde nok med de to.

Skjønner ikke hvorfor jeg brukte penger på de testene heller.
Kom et stort :) på den, men det viste jeg egentlig før jeg tok testen....
Håper mannen ikke kommer for sent hjem i dag..

Mmmmm, tok en test ikveill...klart itj å la vær.....æ e 11 dpo i dag....å d kom to streker....den ene va svaaaaaak, så ska ta en ny test imårra tili å sjå ka dein vise.....Åh,herregud,d her e meir enn æ tåle....Men, æ har no blødd i dag ,så om det va nåkka,så e d kanskje bort....huff nei, d her va ingen koselig dag :rolleyes:

EL-smerter fra et annet h****.
Angrer for at jeg ikke kjøpte EL-tester.
Klarer ikke å holde meg.

Dro på apoteket.

Velger det apoteket ingen går på.
En skravlende 2-åring hånd i hånd med sin mor, en sliten haltende kvinne fortelle at ja, det stemmer det, vi skal hente XXX på skolen etterpå, og smiler til minsten og legger en pakke EL-tester på disken....
(Jeg ser veldig sliten ut om dagen siden jeg sover veldig dårlig på grunn av rygg smerter)

Herre min dag....
Hadde jeg stått bak disken der hadde jeg tenkt stille med meg selv om hun ikke hadde nok med de to.

Skjønner ikke hvorfor jeg brukte penger på de testene heller.
Kom et stort :) på den, men det viste jeg egentlig før jeg tok testen....
Håper mannen ikke kommer for sent hjem i dag..
Oj,speinnanes!!!!! Kos dokk masse ikveill å good Luck :):):):):)

Mmmmm, tok en test ikveill...klart itj å la vær.....æ e 11 dpo i dag....å d kom to streker....den ene va svaaaaaak, så ska ta en ny test imårra tili å sjå ka dein vise.....Åh,herregud,d her e meir enn æ tåle....Men, æ har no blødd i dag ,så om det va nåkka,så e d kanskje bort....huff nei, d her va ingen koselig dag :rolleyes:

Svare deg her også siden jeg ikke vet hvilken tråd du følger mest med på

Kan være en SA, men det er ikke unormalt å blø de første dagene når man er gravid heller.
Livmoren svulmer veldig opp med blod, og dersom den svulmer opp for fort kan den briste litt på enkelte steder.

Det at du blør betyr ikke at du nødvendigvis mister.
Dra til legen å få målt hCG med noen dagers mellomrom.

Du får ikke lov til å miste, vi alle skal jo over på juli -14...

Svare deg her også siden jeg ikke vet hvilken tråd du følger mest med på

Kan være en SA, men det er ikke unormalt å blø de første dagene når man er gravid heller.
Livmoren svulmer veldig opp med blod, og dersom den svulmer opp for fort kan den briste litt på enkelte steder.

Det at du blør betyr ikke at du nødvendigvis mister.
Dra til legen å få målt hCG med noen dagers mellomrom.

Du får ikke lov til å miste, vi alle skal jo over på juli -14...

Vi hadd jo sex i går, så muligens blødning ifra da....men, d kom jo såpass masse i dag at det gjekk gjennom uniformen,som e hvit....:rolleyes:

Æ trur æ får sjå d an nån daga å vent å sjå om d kjæm mer blod,tanta kjæm å om andre testa vise positivt.:)

Får håp på d bæste :)

Takk for svar :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp