• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Håpe hainn kjæm heim tidlig da :)

Jeg også.
Han studerer i tillegg til å jobbe fulltid, og de har en innlevering i morgen, så den må ta den tiden det tar..

Mmmm,om æ e gravid no,så har æ mens termin 15 Juli....No svirre d masse tanka oppi hodet mitt asså...ikke blødd nå meir dæm siste timan..

Hehehehe,d e fort gjort asså ;) Gjort det nån ganga sjøl å :)

Det er ikke helt uvanlilg, egentlig. Og med mannen på trening var det ingen som stakk inn hodet og spurte om jeg kom snart, så vips, det var den skravlekvelden.

Nå er han kommet hjem, tok ut hunden en tur, men jeg er sovetrøtt.. Litt tidlig å legge oss enda, men jeg er ikke klokkensudd jeg... så jeg er trøtt nå, og våken kvart over fem, en god halvtime før jeg trenger...

Æ ska hold dokk oppdatert ja, etter jobb :) Rekk itj å gjør nåkka før etter jobb, for på mårran har æ som regel dårlig tid ;)

Før jobb rekker jeg heller normalt sett ikke noe. Utenom når jeg ender opp på bv den halvtimen før jeg skal våkne da. Uansett nedetid 5-10 eller noe sånn i morgen, så etter jobb er nok det aktuelle ja,

Det er ikke helt uvanlilg, egentlig. Og med mannen på trening var det ingen som stakk inn hodet og spurte om jeg kom snart, så vips, det var den skravlekvelden.

Nå er han kommet hjem, tok ut hunden en tur, men jeg er sovetrøtt.. Litt tidlig å legge oss enda, men jeg er ikke klokkensudd jeg... så jeg er trøtt nå, og våken kvart over fem, en god halvtime før jeg trenger...
Hehehehehe, trur sånt e helt vanlig :) Æ fins itj trøtt no...men imårra tili..Zzzzzzzzzzzzz:p

Før jobb rekker jeg heller normalt sett ikke noe. Utenom når jeg ender opp på bv den halvtimen før jeg skal våkne da. Uansett nedetid 5-10 eller noe sånn i morgen, så etter jobb er nok det aktuelle ja,
Jepp, da blir d etter jobb :) Gubben har sagt at hainn vil kjøp en digital imårra,for å værra sikker.....

Jeg fikk til heklinga!! :D Fant meg en annen fremgangsmåte, så gikk det mye bedre :D

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp