Håpe hainn kjæm heim tidlig daKommer an på når mannen kommer hjem i kveld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håpe hainn kjæm heim tidlig daKommer an på når mannen kommer hjem i kveld.
Håpe hainn kjæm heim tidlig da![]()
Det skjønne æ,utdanning e viktigJeg også.
Han studerer i tillegg til å jobbe fulltid, og de har en innlevering i morgen, så den må ta den tiden det tar..
Det håper jeg ogsåDet skjønne æ,utdanning e viktigFår no håp d blir litt sengekos læll da
![]()
Mmmm,om æ e gravid no,så har æ mens termin 15 Juli....No svirre d masse tanka oppi hodet mitt asså...ikke blødd nå meir dæm siste timan..
Æ ska på jobb imårra å resten av uka, så om det ikke kjæm mens iløpet av hælga,så drar æ t legen på mandagJippi, for at det har sluttet å blø.
Syns fremdeles du skal ta en tur til legen å få måle hCG i morgen..
Kor e aill sammen ænn ikveill?![]()
Æ ska på jobb imårra å resten av uka, så om det ikke kjæm mens iløpet av hælga,så drar æ t legen på mandag![]()
Ja,itj sainnt....e så speinnt at æ blir heilt toillat vettuNå ble jo dette brått spennende!
Hehehehe,d e fort gjort assåJeg sovna mens jeg la barn..
Ja,itj sainnt....e så speinnt at æ blir heilt toillat vettu![]()
Æ ska hold dokk oppdatert ja, etter jobbDu får holde oss oppdatert.
Hehehehe,d e fort gjort assåGjort det nån ganga sjøl å
![]()
Æ ska hold dokk oppdatert ja, etter jobbRekk itj å gjør nåkka før etter jobb, for på mårran har æ som regel dårlig tid
![]()
Hehehehehe, trur sånt e helt vanligDet er ikke helt uvanlilg, egentlig. Og med mannen på trening var det ingen som stakk inn hodet og spurte om jeg kom snart, så vips, det var den skravlekvelden.
Nå er han kommet hjem, tok ut hunden en tur, men jeg er sovetrøtt.. Litt tidlig å legge oss enda, men jeg er ikke klokkensudd jeg... så jeg er trøtt nå, og våken kvart over fem, en god halvtime før jeg trenger...
Jepp, da blir d etter jobbFør jobb rekker jeg heller normalt sett ikke noe. Utenom når jeg ender opp på bv den halvtimen før jeg skal våkne da. Uansett nedetid 5-10 eller noe sånn i morgen, så etter jobb er nok det aktuelle ja,
Hipp hurraJeg fikk til heklinga!!Fant meg en annen fremgangsmåte, så gikk det mye bedre
![]()