**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Men du har jo ikke helt stabile sykluser, så det er jo ikke sikkert EL komme akkurat når du tror? Er mannen lenge borte?
Kroppen min e visst på en snurr for tia ja....men,hainn ska værra bort 1 mnd...å iløpet av dein tia har æ muligens hatt EL...ja,ja,vi får sjå ka som skjer :)

Ja, det er de jo. Synes det er trist at de ikke en gang leser det vi skriver i en tråd de deltar i.

De er både anmelder, aktorat, dommer og bøddel. Så da er vi ferdig pakket og levert da.
Typisk kvinnfolk!!!!Like ikke sånne damer æ nei :mad:

Hei damer! Jeg sitter og prøve å hekle sjal, men jeg klarer ikke å øke :P Herregud.. Føler meg som en mislykka husmor :P

Hei damer! Jeg sitter og prøve å hekle sjal, men jeg klarer ikke å øke :p Herregud.. Føler meg som en mislykka husmor :p
Hekling e vanskelig ,så du treng itj å føl dæ mislykket.... tenk på mæ som itj kainn å hekle en gang :p

Hekling e vanskelig ,så du treng itj å føl dæ mislykket.... tenk på mæ som itj kainn å hekle en gang :p
Jeg kan ikke strikke, har brukt veldig lang tid på å lære meg det jeg kan av hekling! Men er for det meste selvlært, youtube er en fin ting!

Ja, det er de jo. Synes det er trist at de ikke en gang leser det vi skriver i en tråd de deltar i.

De er både anmelder, aktorat, dommer og bøddel. Så da er vi ferdig pakket og levert da.

Slikt bryr vi oss ganske enkelt ikke om, jeg ignorerer dem. De er usaklige. Det kan enten gjøre meg sint (det gjorde det) eller så kan jeg gå videre, legge det bak meg, ignorere. Da har jeg det bedre med meg selv

Hei damer! Jeg sitter og prøve å hekle sjal, men jeg klarer ikke å øke :p Herregud.. Føler meg som en mislykka husmor :p

Kan ikke hekle. Ikke i det hele tatt. Sorry, kan ikke hjelpe.

Har bare vært borte et par timer og dere har klart å skravle flere siden.
Kvelds skravlingen er i gang skjønner jeg...

Ungene er ikke i seng enda så jeg må ta det litt med ro nå, men kommer sterkere tilbake senere i kveld dersom dere er her fremdeles

Kan ikke hekle. Ikke i det hele tatt. Sorry, kan ikke hjelpe.
Jeg gjør jo åpenlyst NOE feil, så jeg får bare lese oppskriften igjen.. og igjen.. og igjen :P

Ungene er ikke i seng enda så jeg må ta det litt med ro nå, men kommer sterkere tilbake senere i kveld dersom dere er her fremdeles
Ja her er det ikke barebare å slakke av i noen timer! :P Det går unna i svingene! Hihi! Kom akkurat på selv, men skal prøve å hekle litt..

Like ikke å bruke mobiltelefonen å skriv på bv asså...bli da så lite alt...

Bruker mobilen 90% av tida jeg... Litt bakvendt blir det, og jeg klarer ikke å skravle fort, men er ofte mer styr å logge seg på PCen synes jeg. Pleier bare å skravle/sjekke BV sånn litt inni mellom da :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper hun holder seg frisk... Ikke noe gøy når de små blir syke.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vet ikke hva det var som egentlig skjedde med henne.
Hun som litt over 3!!! timer, våknet, spiste kjempe mye, og har vært i verdens beste humør etter det.
Ingen tegn til å være syk.
Bare veldig trøtt i deg.
Kan hende det har noe med stilling av klokken å gjøre

Jepp, no har vi starta igjæn....masse skravling om hekling,sex å masse ainna rart :)

Slikt bryr vi oss ganske enkelt ikke om, jeg ignorerer dem. De er usaklige. Det kan enten gjøre meg sint (det gjorde det) eller så kan jeg gå videre, legge det bak meg, ignorere. Da har jeg det bedre med meg selv
Du har rett, bæst å heve sæ over sånne folk!!!
Sånn,no e æ færdi me dein saken :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp