**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Vel, jeg husker ikke helt, for jeg endte jo opp med å flytte antatt el, og slettet alle testene fra ff for det laget bare rot, men jeg kan lete opp den gamle el-testetråden min og sjekke opp mot grafen.

Neida, ikke noe stress. Jeg husket ikke, og tenkte også at jeg kunne lete opp forrige testetråden din, men så tenkte jeg at jeg kunne høre med deg først. Det er jo ikke sikkert det er en pekepinn på noe som helst. Vi må vel bare vente på temhoppet ditt? Skal du ta flere EL-tester nå da, eller bare tempe (eller har du ikke bestemt deg)?

skal vi se, positiv fra cd 24.

Antok først el dag 26, men flyttet tilslutt denne til dag 28 pga ellers ekstremt lang lutealfase, den er allerede fra dag 28 "for lang". Siste forumdokumenterte positive var dag 28, men jeg mener at jeg holdt på lenger, kan se om jeg finner noe på mobilen

Men altså, jeg kan åpenbart ende med EL etter Lykkeliten...

Ja, det er vel det vi har gjort hele veien, men jeg har nå hvert fall lagt inn en del ekstra timer her pga. utfordringen. :p

Ja, jeg håper vi kan skravle litt i kveld. Det hadde vært koselig. Liker jo å skravle med deg! Håper på samme termin for oss jeg nå. ;)

Ja, jeg skal sikkert bli med på en ny konkurranse, men da vil jeg ha alle reglene skriftlig først. Ordentlig. Ikke noe sånt: "Dette håndheves sånn, og alle vet det fordi de har vært på BV lenge." Da kan jeg være med igjen. Legger det på is enn så lenge. Vil bare skravle på FS og bli gravid. :D

Jeg tipper de kommer til å spesifisere godt etter denne runden her... Det var en del misforståelser under siste tgk også, vi på fs skravlet slett ikke like mye som noen av terminfrumene fordi vi ikke hadde forstått at man KUNNE skravle et og et ord alene i en tråd, vi drev med quoting vi... men denne gangen ble misforståelene annerledes og styggere, og jeg forventer KLAR informasjon om dette ved neste skravlekonk. Og da håper jeg at du ikke bare er med, men på samme lag som meg!

Neida, ikke noe stress. Jeg husket ikke, og tenkte også at jeg kunne lete opp forrige testetråden din, men så tenkte jeg at jeg kunne høre med deg først. Det er jo ikke sikkert det er en pekepinn på noe som helst. Vi må vel bare vente på temhoppet ditt? Skal du ta flere EL-tester nå da, eller bare tempe (eller har du ikke bestemt deg)?

Jeg hadde jo tenkt å teste, så om jeg husker å ta med tester i morgen, så gjør jeg det, glemmer jeg det lar jeg det bare være, og nøyer meg med å tempe.

Hehehehe, bærre du kjæm innom i ny å ne ikveill :)
Ska ha en spisepause snart æ å...

Blir jeg alene?

Jeg er alene hjemme med ungene, de ser barnetv, yngste lener seg på meg, hun har jo feber og er mammasyk. Ikke LIKE varm lenger tror jeg, men varm enda ja.

Mannen kommer vel snart hjem han også. så da blir det bv pause på meg også til ungene er i seng, men deretter tror jeg han skal på fotballtrening igjen, og DET er jo mye av grunnen til mine skravlekvelder, ungene i seng og mannen på trening... Og lite på tv.

Jeg hadde jo tenkt å teste, så om jeg husker å ta med tester i morgen, så gjør jeg det, glemmer jeg det lar jeg det bare være, og nøyer meg med å tempe.

Ok. Ja, jeg forstod at du hadde glemt i dag, men så skrev du noe sånt som at "du får flere positive så du må uansett bare humpe til temphopp" (dette var ikke akkurat det du skrev altså, men min oppsummering av det). Så da lurte jeg på om du skulle slutte å teste nå. :)

Kan godt vært du får EL før meg også da. Usikkert nå. Jeg håper du får EL ganske så straks.

Blir jeg alene?

Jeg er alene hjemme med ungene, de ser barnetv, yngste lener seg på meg, hun har jo feber og er mammasyk. Ikke LIKE varm lenger tror jeg, men varm enda ja.

Mannen kommer vel snart hjem han også. så da blir det bv pause på meg også til ungene er i seng, men deretter tror jeg han skal på fotballtrening igjen, og DET er jo mye av grunnen til mine skravlekvelder, ungene i seng og mannen på trening... Og lite på tv.

Men jeg må gå nå. Skulle svare på noen mail og sjekke BV, og så dobbeltsjekker og trippelsjekker jeg.

Jeg tipper de kommer til å spesifisere godt etter denne runden her... Det var en del misforståelser under siste tgk også, vi på fs skravlet slett ikke like mye som noen av terminfrumene fordi vi ikke hadde forstått at man KUNNE skravle et og et ord alene i en tråd, vi drev med quoting vi... men denne gangen ble misforståelene annerledes og styggere, og jeg forventer KLAR informasjon om dette ved neste skravlekonk. Og da håper jeg at du ikke bare er med, men på samme lag som meg!

Ja. Samme lag. Ordentlige regler. Ren og ærlig konkurranse. Sånn som vi liker. :)

Ok. Ja, jeg forstod at du hadde glemt i dag, men så skrev du noe sånt som at "du får flere positive så du må uansett bare humpe til temphopp" (dette var ikke akkurat det du skrev altså, men min oppsummering av det). Så da lurte jeg på om du skulle slutte å teste nå. :)

Kan godt vært du får EL før meg også da. Usikkert nå. Jeg håper du får EL ganske så straks.

Time will tell.

Hørtes kjent ut

Og nå oppdaget jeg at det går an å trykke på "ratings" i en låst tråd. Så det har jo kommet masse "tomler opp" på innleggene til april-jentene hvor de helt klar ikke har forstått hva slags informasjon vi har blitt gitt av moderatorene? Dette er jo for dumt. De skjønner ikke hva de er sure på oss for en gang?

Blir jeg alene?

Nei da, æ e tebake å har spist å drukket å kainn sitt her lenge :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp