**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Blir jeg alene?

Jeg er alene hjemme med ungene, de ser barnetv, yngste lener seg på meg, hun har jo feber og er mammasyk. Ikke LIKE varm lenger tror jeg, men varm enda ja.

Mannen kommer vel snart hjem han også. så da blir det bv pause på meg også til ungene er i seng, men deretter tror jeg han skal på fotballtrening igjen, og DET er jo mye av grunnen til mine skravlekvelder, ungene i seng og mannen på trening... Og lite på tv.

Men nå får du ta vare på den lille mammasyke jenten din og kose deg med de andre skravlerne her inne, for nå må jeg gå og være fornuftig en stund. :)

Og nå oppdaget jeg at det går an å trykke på "ratings" i en låst tråd. Så det har jo kommet masse "tomler opp" på innleggene til april-jentene hvor de helt klar ikke har forstått hva slags informasjon vi har blitt gitt av moderatorene? Dette er jo for dumt. De skjønner ikke hva de er sure på oss for en gang?

Men de er lojale som fy da :)

Man blir god ved å øve.

Syklus-venting, det har jeg myyyyyyye øvelse i.
Æ må nok øv litt t, sjøl om æ itj har løst....
Neste pp gidde æ itj å bry mæ om,for da e gubben bort uansett.....:p
Så når æ kainn prøv igjæn,så regne æ me at du å Lykkeliten e på Juli forumet ;):)

Men de er lojale som fy da :)

Ja, det er de jo. Synes det er trist at de ikke en gang leser det vi skriver i en tråd de deltar i.

De er både anmelder, aktorat, dommer og bøddel. Så da er vi ferdig pakket og levert da.

Æ må nok øv litt t, sjøl om æ itj har løst....
Neste pp gidde æ itj å bry mæ om,for da e gubben bort uansett.....:p
Så når æ kainn prøv igjæn,så regne æ me at du å Lykkeliten e på Juli forumet ;):)

Men du har jo ikke helt stabile sykluser, så det er jo ikke sikkert EL komme akkurat når du tror? Er mannen lenge borte?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp