Herregud...Da kainn dæm diskvalifiser heile bv me d samme...regne me aill har skreve å gjort d samme som oss....Det er så fyfy at vi kan bli diskvaifisert hele gjengen, ja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud...Da kainn dæm diskvalifiser heile bv me d samme...regne me aill har skreve å gjort d samme som oss....Det er så fyfy at vi kan bli diskvaifisert hele gjengen, ja.
Ok. skjønt at d va nåkka me dein jaE d nåkka galt eller?
Disse reglene gjelder forumet generelt sett, og er en del av reglementet man godkjenner når man registrerer seg.Det er veldig bra at du legger deg flat.
Sakens kjerne er likevel at reglene for konkurransen først ble publisert her på FS i dag, 3 dager før konkurransen er ferdig.
Disse reglene burde ha vært låst i en topp-tråd
Sent from my iPad using BV Forum
Herregud...Da kainn dæm diskvalifiser heile bv me d samme...regne me aill har skreve å gjort d samme som oss....
Oj dæven...Da har dæm koinna sagt reglan 1 oktober i stedet for 28 oktober!!!!!De ga ut reglene for konkurransen her på FS først i dag, 3 dager før konkurransen er ferdig, og en av de tingene som gjør at man kan bli diskvalifisert er dersom man har flere innlegg etterhverandre uten å quote.
Slik som du gjorde nå nettopp.
Sent from my iPad using BV Forum
Utrolig dårlig gjort!!!!!Trur itjnåkka på at d bærre e oss.....sjå på dæm som ligg på topp 3...har dæm mang innlegg?Kossn har dæm klart d??Det antydes (sterkt) at det bare er oss, siden de bekrefter at denne advarselen bare legges på FS.
Disse reglene gjelder forumet generelt sett, og er en del av reglementet man godkjenner når man registrerer seg.
Spamming defineres som mange innlegg etter hverandre på kort tid av samme bruker, eller "monologer", som det har blitt kalt her. Eneste gangen det har vært tillatt med slike monologer har vært under skravledøgnene til TGK.
Utrolig dårlig gjort!!!!!Trur itjnåkka på at d bærre e oss.....sjå på dæm som ligg på topp 3...har dæm mang innlegg?Kossn har dæm klart d??
Kjenne at æ e meget skuffet no asså![]()
Telles innleggan på lukket forum? Å kossn veit man at dæm itj har skreve masse monologa å tulleinnlegg etter hverandre...Aner ikke hvordan de andre skravler, for de skravler på lukket forum. vi har ikke lukket forum.
Det håndheves utenom konkurranser og termingruppekriger også, men det blir mye mer synlig under konkurranser, da folk generelt "passer mer på" hverandre, og det er flere innlegg som skrives over kortere tid.Men der fremgår på ingen måte veldig klart av reglene det da, og før tgk hadde jeg aldri hørt om det engang, det ER ganske vanlig forum-aktivitet å skrive flere innlegg, gjerne ikke så mange som det har vært gjort i perioder her, men flere på rad uten å sitere, for å svare, snakke, komminisere. Og frustrere.
Spm er hvor dere setter grensen for "mange" og "kort tid" og.... ja.
Det ER ikke noe som pleier være håndhevet utenfor tgk, og ved tgk er det pressisert.
Alle innlegg telles, både på åpent og lukkede forum.Æ e meg
Telles innleggan på lukket forum? Å kossn veit man at dæm itj har skreve masse monologa å tulleinnlegg etter hverandre...
Jeg forstår deg Sara.Jeg antar moderator og administrator har tilgang til lukket rom, selvsagt.
og forventer at de leser gjennom de skravletrådene også, slik de ahr gjort med våre. Selvsagt.
Og videre: Beklage at jeg ikke klarer og orker å følge frustrasjonen din nå. Jeg skjønner den, jeg kjenner den, jeg har bare... skrevet det av meg. Jeg er matt, men på en måte litt ferdig. jeg bare ORKER ikke mer av det, jeg er lei meg og skuffet og... ja, jeg orker ikke mer av det.
Det er ikke fordi jeg ikke skjønner at du har behov for å gå gjennom akkurat det vi gikk gjennom da du var på jobb, de er bare det at jeg må spise litt, drikke jus og ta med mannen min til sengs, og være i humør til å lage baby snart...
Jeg antar moderator og administrator har tilgang til lukket rom, selvsagt.
og forventer at de leser gjennom de skravletrådene også, slik de ahr gjort med våre. Selvsagt.
Og videre: Beklage at jeg ikke klarer og orker å følge frustrasjonen din nå. Jeg skjønner den, jeg kjenner den, jeg har bare... skrevet det av meg. Jeg er matt, men på en måte litt ferdig. jeg bare ORKER ikke mer av det, jeg er lei meg og skuffet og... ja, jeg orker ikke mer av det.
Det er ikke fordi jeg ikke skjønner at du har behov for å gå gjennom akkurat det vi gikk gjennom da du var på jobb, de er bare det at jeg må spise litt, drikke jus og ta med mannen min til sengs, og være i humør til å lage baby snart...
Det håndheves utenom konkurranser og termingruppekriger også, men det blir mye mer synlig under konkurranser, da folk generelt "passer mer på" hverandre, og det er flere innlegg som skrives over kortere tid.
Helt i orden
Kos dæ masse me mat,drikke å mainn din å babylaginga
Vi snakkes seinar![]()
Ja,ja,sånn kainn d gå
Det som va nåkka koselig å morsomt ble me ett kjipt å leit ...kjenne æ e lei mæ no![]()