**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Da synes jeg du skal la det ligge, ja.

Ikke bli sint mere nå.

la oss vente nå, vente og se hvilke svar vi får.

Ja. Men mer spent på å vente på testene våre og tempen. Og nye tester. Så får BV, konkurranser og regler ligge til noen andre. For nå hvert fall.

Ja, jeg skal teste i morgen jeg da. Siden jeg har hatt vondt i flere dager allerede. :) Kommer tilbake da ja. Men slutter å telle innlegg nå. Blir sint av hele oktober-konkurransen så vil ikke være med nå. Haha.. Jaja.. Så det var den innsatsen. :p

Ha en fin kveld! Liker godt å skravle med deg og vet du. Derfor jeg har klart å skravle så mye... Tross alt..

Da gleder meg jeg til å se resultatet av testingen din. så snakkes vi i morgen.

telle innlegg gidder jeg ikke akkurat nå, nei.

Ja. Men mer spent på å vente på testene våre og tempen. Og nye tester. Så får BV, konkurranser og regler ligge til noen andre. For nå hvert fall.

Ja testene våre.

Og tempene våre.

Så det var bra nok det jeg skrev?

Dog, får de for diskvalifisering hadde det ikke hjulpet om det var en hel mnd å "ta det igjen" på.

Om de bare sletter/ikke regner med de "ulovlige innleggene", derimot.

Vi får se.

Jeg orker ikke tenke mer på det, tror jeg.

Ordne meg kveldsmat snart.

Ta meg meg mannen til sengs.

Se hva morgendagen bringer. el snart?

Dog, får de for diskvalifisering hadde det ikke hjulpet om det var en hel mnd å "ta det igjen" på.

Om de bare sletter/ikke regner med de "ulovlige innleggene", derimot.

Vi får se.

Jeg orker ikke tenke mer på det, tror jeg.

Ordne meg kveldsmat snart.

Ta meg meg mannen til sengs.

Se hva morgendagen bringer. el snart?

Har ikke tenkt å tenke mer på saken før jeg får svar, eventuelt noen får PM.

Har EL tirsdag-torsdag en gang..

Jeg gidder ikke bruke mer energi på det nå nei.

Nå lar jeg saken ligge.

Selv om det murrer i bakhodet og i magen,

I magen overbeviser jeg meg selv om at DET sikker bedrer seg med kveldsmat.

Jeg burde lage meg kveldsmat, mannen har allerede spist, han tok et eple...

Jeg er ikke egentlig sulten engang, eller jo, jeg er det, men har ikke lyst på mat.

Hmm, vi får se

Jeg er trøtt, leggetid snart?

Kjære dere.
Jeg leser at dere er skuffet og lei, og det forstår jeg veldig godt. Jeg har ikke lest igjennom hele skravletråden, men har tatt meg god tid og lest nå.
Da jeg var innom og skravlet med dere i helgen så jeg ikke noen form for spamming, men samtaler dere i mellom, hvor dere også inkluderte meg.
Hadde jeg lest nøyere og litt lengre tilbake i trådene, hadde jeg kanskje oppdaget disse "monologene" som det er snakk om, og hadde jeg sett det, hadde jeg selvsagt sagt i fra. Jeg skjønner godt at dere er skuffet og lei, og kanskje også sinte, og jeg blir lei meg på deres vegne, og sint på meg selv, fordi jeg ikke var nøye nok til å sjekke lengre bak i tråden.
Der har ikke jeg gjort jobben min godt nok, og jeg legger meg flat, jeg beklager. :(

Go kveill :) Ka har æ gått glipp av ikveill????

Ja,ja, æ har no hatt ei flott vakt på jobb å gler mæ t tilivakt imårra :)

Gubben har vaska over aill golvan å ikveill,så d lukta skikkelig godt når æ kom heim fra jobb ikveill :)

Kjære dere.
Jeg leser at dere er skuffet og lei, og det forstår jeg veldig godt. Jeg har ikke lest igjennom hele skravletråden, men har tatt meg god tid og lest nå.
Da jeg var innom og skravlet med dere i helgen så jeg ikke noen form for spamming, men samtaler dere i mellom, hvor dere også inkluderte meg.
Hadde jeg lest nøyere og litt lengre tilbake i trådene, hadde jeg kanskje oppdaget disse "monologene" som det er snakk om, og hadde jeg sett det, hadde jeg selvsagt sagt i fra. Jeg skjønner godt at dere er skuffet og lei, og kanskje også sinte, og jeg blir lei meg på deres vegne, og sint på meg selv, fordi jeg ikke var nøye nok til å sjekke lengre bak i tråden.
Der har ikke jeg gjort jobben min godt nok, og jeg legger meg flat, jeg beklager. :(

Det er veldig bra at du legger deg flat.

Sakens kjerne er likevel at reglene for konkurransen først ble publisert her på FS i dag, 3 dager før konkurransen er ferdig.
Disse reglene burde ha vært låst i en topp-tråd

Sent from my iPad using BV Forum

Det er veldig bra at du legger deg flat.

Sakens kjerne er likevel at reglene for konkurransen først ble publisert her på FS i dag, 3 dager før konkurransen er ferdig.

Heilt enig :)

Kunne ikke vært sagt bedre.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp