Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei da, æ stikk ikke av, for æ like mæ innpå her å skravle me dokk om aillt æ tenke å lure påVi snakkes helt sikkert senere, så lenge du ikke stikker av i sinne. Ikke gjør det
Jeg og lykke liten snakket oss gjennom vårt sinne, skuffelse og frustrasjon, og ble enige om å ikke handle i affekt.
JEg ville savnet henne, og jeg ville savnet deg. Så ikke stikk. La oss holde på det vi har fptt gjennom denne oktoverskravlinga. Mye GØY!
Vi har jo hatt d kjæmpekoselig å diskutert både det ene og det andreBeen there.
Jepp.
Lei meg jeg også. Men litt sånn "GOD SINNA" også. De skal søren meg ikke få ta fra meg den følelsen, VI HAR HATT DET GØY!
Det som det står om spamming er følgende:
"Spamming
Gjentatte innlegg på forumet utover det som regnes som uheldige dobbeltposter, anses som spamming. Brukere som med vilje spammer forumet i en eller annen form, vil bli ekskludert fra forumet etter 2 advarsler."
Vet noen her har fått en advarsel, og har tatt den til følge, men det står ingenting og diskvalifisering fra konkurranse.
Helt greit at man fjerner de innleggene som er for mange fra tellingen, men diskvalifisering, slik som jeg tolker det skal kun skje etter 2 advarsler, og det er det etter hva jeg vet ingen som har fått her på FS
Dein e grei, ska ta kveill snart sjøl å,tilivakt imårraNå tar jeg kvelden jeg, så får vi snakkes i morgen.

Dein e grei, ska ta kveill snart sjøl å,tilivakt imårra
![]()
Nei, det er ikke bekreftet at vi er diskvaifisert, og vi vet ikke når en sånn bekreftelse evt kommer.
Derved burde vi egentlig skravlet ivei, men har ikke helt klart å dra opp motivasjonen i kveld, så jeg legger meg ca 100 innlegg under målet for kvelden.
Så om jeg ikke diskvalifiseres, så rykker jeg sikkert ut av topp 20 på annet vis. Gjennom rett og slett å skravle for lite.
Ja, d gjør visnakkes kanskje i morgen kveld da?
Æ drit i heile konkuransen kjenne æ....Nei, det er ikke bekreftet at vi er diskvaifisert, og vi vet ikke når en sånn bekreftelse evt kommer.
Derved burde vi egentlig skravlet ivei, men har ikke helt klart å dra opp motivasjonen i kveld, så jeg legger meg ca 100 innlegg under målet for kvelden.
Så om jeg ikke diskvalifiseres, så rykker jeg sikkert ut av topp 20 på annet vis. Gjennom rett og slett å skravle for lite.
Æ har skrevet mindre enn dæ....Men,men, om vi ryk ut,så spælle d ingen rolleMen skrevet bare 100 i dag. Rykker nok ned til ca 18 i morgen, tipper jeg
Jeg tenker at fokuset har jo vært å ha det gøy, så det vant vi.
Premier utover det har jeg ikke på følelsen av å få uansett.
Godt sagt!!! Å heilt enigJeg tenker at fokuset har jo vært å ha det gøy, så det vant vi.
Premier utover det har jeg ikke på følelsen av å få uansett.
Nei, no e d natta her
Vi snakkes imårra damer![]()