**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ok. skjønt at d va nåkka me dein ja :) E d nåkka galt eller?

De ga ut reglene for konkurransen her på FS først i dag, 3 dager før konkurransen er ferdig, og en av de tingene som gjør at man kan bli diskvalifisert er dersom man har flere innlegg etterhverandre uten å quote.
Slik som du gjorde nå nettopp.

Sent from my iPad using BV Forum

Det er veldig bra at du legger deg flat.

Sakens kjerne er likevel at reglene for konkurransen først ble publisert her på FS i dag, 3 dager før konkurransen er ferdig.
Disse reglene burde ha vært låst i en topp-tråd

Disse reglene gjelder forumet generelt sett, og er en del av reglementet man godkjenner når man registrerer seg.

Spamming defineres som mange innlegg etter hverandre på kort tid av samme bruker, eller "monologer", som det har blitt kalt her. Eneste gangen det har vært tillatt med slike monologer har vært under skravledøgnene til TGK.

Herregud...Da kainn dæm diskvalifiser heile bv me d samme...regne me aill har skreve å gjort d samme som oss....

Det antydes (sterkt) at det bare er oss, siden de bekrefter at denne advarselen bare legges på FS.

De ga ut reglene for konkurransen her på FS først i dag, 3 dager før konkurransen er ferdig, og en av de tingene som gjør at man kan bli diskvalifisert er dersom man har flere innlegg etterhverandre uten å quote.
Slik som du gjorde nå nettopp.

Oj dæven...Da har dæm koinna sagt reglan 1 oktober i stedet for 28 oktober!!!!!

Det antydes (sterkt) at det bare er oss, siden de bekrefter at denne advarselen bare legges på FS.
Utrolig dårlig gjort!!!!!Trur itjnåkka på at d bærre e oss.....sjå på dæm som ligg på topp 3...har dæm mang innlegg?Kossn har dæm klart d??

Kjenne at æ e meget skuffet no asså:mad:

Redigert bort av Moderator Tamara

Last edited by a moderator:
Disse reglene gjelder forumet generelt sett, og er en del av reglementet man godkjenner når man registrerer seg.

Spamming defineres som mange innlegg etter hverandre på kort tid av samme bruker, eller "monologer", som det har blitt kalt her. Eneste gangen det har vært tillatt med slike monologer har vært under skravledøgnene til TGK.

Men der fremgår på ingen måte veldig klart av reglene det da, og før tgk hadde jeg aldri hørt om det engang, det ER ganske vanlig forum-aktivitet å skrive flere innlegg, gjerne ikke så mange som det har vært gjort i perioder her, men flere på rad uten å sitere, for å svare, snakke, komminisere. Og frustrere.

Spm er hvor dere setter grensen for "mange" og "kort tid" og.... ja.

Det ER ikke noe som pleier være håndhevet utenfor tgk, og ved tgk er det pressisert.

Utrolig dårlig gjort!!!!!Trur itjnåkka på at d bærre e oss.....sjå på dæm som ligg på topp 3...har dæm mang innlegg?Kossn har dæm klart d??

Kjenne at æ e meget skuffet no asså:mad:

Aner ikke hvordan de andre skravler, for de skravler på lukket forum. vi har ikke lukket forum.

Æ e meg
Aner ikke hvordan de andre skravler, for de skravler på lukket forum. vi har ikke lukket forum.
Telles innleggan på lukket forum? Å kossn veit man at dæm itj har skreve masse monologa å tulleinnlegg etter hverandre...

Men der fremgår på ingen måte veldig klart av reglene det da, og før tgk hadde jeg aldri hørt om det engang, det ER ganske vanlig forum-aktivitet å skrive flere innlegg, gjerne ikke så mange som det har vært gjort i perioder her, men flere på rad uten å sitere, for å svare, snakke, komminisere. Og frustrere.

Spm er hvor dere setter grensen for "mange" og "kort tid" og.... ja.

Det ER ikke noe som pleier være håndhevet utenfor tgk, og ved tgk er det pressisert.
Det håndheves utenom konkurranser og termingruppekriger også, men det blir mye mer synlig under konkurranser, da folk generelt "passer mer på" hverandre, og det er flere innlegg som skrives over kortere tid.

Æ e meg

Telles innleggan på lukket forum? Å kossn veit man at dæm itj har skreve masse monologa å tulleinnlegg etter hverandre...
Alle innlegg telles, både på åpent og lukkede forum.
Moderatorene og Forumansvarlig har tilgang til alle forum, både åpne og lukkede.

Mmmm, kjenne at æ e en smule frustrert no...men,men,synes no d e koselig innpå her å prat litt læll æ å luft tankan :)

Jeg antar moderator og administrator har tilgang til lukket rom, selvsagt.

og forventer at de leser gjennom de skravletrådene også, slik de ahr gjort med våre. Selvsagt.

Og videre: Beklage at jeg ikke klarer og orker å følge frustrasjonen din nå. Jeg skjønner den, jeg kjenner den, jeg har bare... skrevet det av meg. Jeg er matt, men på en måte litt ferdig. jeg bare ORKER ikke mer av det, jeg er lei meg og skuffet og... ja, jeg orker ikke mer av det.

Det er ikke fordi jeg ikke skjønner at du har behov for å gå gjennom akkurat det vi gikk gjennom da du var på jobb, de er bare det at jeg må spise litt, drikke jus og ta med mannen min til sengs, og være i humør til å lage baby snart...

og forventer at de leser gjennom de skravletrådene også, slik de ahr gjort med våre. Selvsagt.

Og videre: Beklage at jeg ikke klarer og orker å følge frustrasjonen din nå. Jeg skjønner den, jeg kjenner den, jeg har bare... skrevet det av meg. Jeg er matt, men på en måte litt ferdig. jeg bare ORKER ikke mer av det, jeg er lei meg og skuffet og... ja, jeg orker ikke mer av det.

Det er ikke fordi jeg ikke skjønner at du har behov for å gå gjennom akkurat det vi gikk gjennom da du var på jobb, de er bare det at jeg må spise litt, drikke jus og ta med mannen min til sengs, og være i humør til å lage baby snart...
Jeg forstår deg Sara. :)

Helt i orden :)
Kos dæ masse me mat,drikke å mainn din å babylaginga :)
Vi snakkes seinar :)

Det håndheves utenom konkurranser og termingruppekriger også, men det blir mye mer synlig under konkurranser, da folk generelt "passer mer på" hverandre, og det er flere innlegg som skrives over kortere tid.

Men jeg har hele veien skrevet slik jeg alltid gjør.

I forkant av tgk måtte jeg derfor endre praksis. Og gjorde det, men har nok glidd tilbake i gamle trakter.

Jeg siterer ofte ikke de innleggene jeg svarer på, pga måten forumet "hopper fremover" når jeg gjør det, da mister jeg hvor jeg var, og orker ikke bla tilbake. så jeg leser heller, og svarer etterpå, og da svarer jeg gjerne "på en ting om gangen, men i hvert sitt innlegg", og det har det aldri vært sagt noe på før, men jeg passet på å ikke gjøre det inder tgk, og ble god på å sitere. (Veldig god, men DA var det jo plutselig lov å ikke gjøre det likevel. DET ga meg avsmak på tgk, for da var det de dagene det talt, om å gjøre å bare lage enetaler med et ord pr innlegg og telletråder alene for seg selv og sånn da, siden alle regler ikke gjaldt likevel)

Og nå koste vi oss. Vi skravlet, og hadde det gøy.

Og så dette.

Og det du sier bekrefte følelsen av at vi er "angitt" av noen som selv skravler bak lukkede dører så VI ikke kan se.

Mens de sitter og kan se alt vi skriver, OG sikkert koser seg på sine lukkede rom med de følelsene vi sliter med i kveld.

Ja,ja,sånn kainn d gå :p
Det som va nåkka koselig å morsomt ble me ett kjipt å leit ...kjenne æ e lei mæ no :(

Helt i orden :)
Kos dæ masse me mat,drikke å mainn din å babylaginga :)
Vi snakkes seinar :)

Vi snakkes helt sikkert senere, så lenge du ikke stikker av i sinne. Ikke gjør det

Jeg og lykke liten snakket oss gjennom vårt sinne, skuffelse og frustrasjon, og ble enige om å ikke handle i affekt.

JEg ville savnet henne, og jeg ville savnet deg. Så ikke stikk. La oss holde på det vi har fptt gjennom denne oktoverskravlinga. Mye GØY!

Ja,ja,sånn kainn d gå :p
Det som va nåkka koselig å morsomt ble me ett kjipt å leit ...kjenne æ e lei mæ no :(

Been there.

Jepp.

Lei meg jeg også. Men litt sånn "GOD SINNA" også. De skal søren meg ikke få ta fra meg den følelsen, VI HAR HATT DET GØY!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp