Har sendt på til forumsansvarlig som lyder som følgende:
-----------------------------------------------------------------
Hei
Det er en del på "før svangerskapet"-forumet som er blitt veldig sure etter dette innlegget om reglene for konkurransen.
Har full forståelse for at man skal ha regler og retningslinjer, men det er noen ting jeg reagerer på
1. Vi fikk presentert de samme reglene som tidligere har vært gjeldene på termingruppekriger. "Før svangerskapet" er et forum for vi som prøver å bli gravide. Noen har barn fra før, andre prøver på førstemann. Mange av oss har aldri hørt om termingruppekriger, og langt mindre reglene i dem. Har derfor vært vanskelig å forholde seg til disse reglene som er utenom de generelle reglene på BV.
2. Jeg har bare vært med på disse skravletrådene i ca 1,5 uker så jeg kan bare svare for dem, men hele veien har også Moderator Stine vært aktiv i disse trådene og ikke en eneste gang har hun kommet med advarsler om at noen på disse trådene ikke følger reglene. Hun har hele tiden oppmuntret oss til å skrive flere innlegg og delta i konkurransen, klatre på listen.
3. Disse reglene kommer 3 dager før konkurransen avsluttes. Det vil si dersom man sletter ulovlige innlegg til medlemmer her på forumet, har disse ingen sjanse til å ta disse inn igjen, og som jeg skrev i 1, var ikke disse reglene allment kjent på forumet.
Ut fra dette mener jeg det å diskvalifisere medlemmer i denne konkurransen vil være galt.
Dette er selvfølgelig ikke min avgjørelse hva som skjer videre i denne saken, men jeg ber dere tenke gjennom disse tre momentene.
---------------------------------------------------------------------------------