Men jeg skjønte fortsatt ikke helt hva som ikke var lov? Det er ikke lov å quote?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble sinna jeg?!? Det står jo ingenting om det i de innleggene moderatorene la ut i starten av måneden om premiene?
Nå får vi pm om spamming og juks og fanteri, mens vi bare har skravlet for å bli kjent med hverandre og klaget på de teite reglene i andre konkurranser hvor man ender opp med ett og ett ord eller bare tullete leker for å få masse innlegge? Og så får vi kjeft nå fordi vi har skravlet sammen i hurtig tempo, nesten som en chat, for å bli kjent med hverandre og klatre på listen samtidig? Æsj.
Faktisk, det at det er slik reglene har blitt presentert på tgk, og ikke her er et sterkt kort.
Vi er prøvere, ikke sikkert på at vi har vært med på tgk, og kjenner reglene fra der.
Jeg har ikke.
Det at vi har hatt en moderator med oss hele tiden som har oppmuntret oss til konkurransen uten å komme med advarsel, er et sterkt kort.
Og ikke minst, at reglene kommer 3 dager før konkurransen avsluttes..
Jeg syns så lenge vi ikke har fått PM så skal vi bare fortsette, men holde oss til reglene fra når som vi har fått dem å vite
Faktisk, det at det er slik reglene har blitt presentert på tgk, og ikke her er et sterkt kort.
Vi er prøvere, ikke sikkert på at vi har vært med på tgk, og kjenner reglene fra der.
Jeg har ikke.
Det at vi har hatt en moderator med oss hele tiden som har oppmuntret oss til konkurransen uten å komme med advarsel, er et sterkt kort.
Og ikke minst, at reglene kommer 3 dager før konkurransen avsluttes..
Jeg syns så lenge vi ikke har fått PM så skal vi bare fortsette, men holde oss til reglene fra når som vi har fått dem å vite
Men jeg skjønte fortsatt ikke helt hva som ikke var lov? Det er ikke lov å quote?
Du er saklig, relevant og konsentert. Kan du ikke skrive dette til Janet? Jeg er nemlig litt for opprørt til å formulere meg så saklig akkurat nå.
Jeg kan få gjort det i løpet av kvelden...
Jo, det er lvo å quote.
Det er derimot ikke lov med slike "enetaler" over en side eller tre.
Å skravle som chat er nok ikke galt, at vi skriver uten å sitere er greit så lenge andre skriver mellom oss, og det gjør det jo i de heftige rundene på kveldene.
Det er nok derimot de som har vært ensomme på dagtid som har "monologskravlet" mest, men alle har vi nok gjort det noe, de er jo i stor grad tilfeldig om noen kommer mellom eller ei.
Jeg kan få gjort det i løpet av kvelden...
Men det er jo så koselig å lese når man kommer tilbake etter å ha vært borte noen timer?At noen har vært alene i en "stor tom tråd" (sitat Anonym, ett av mine favoritt-skravle-sitater)
Ja, man venter bare på selskap?
Ja, det er på et vis det, men altså... alene i en stor, tom tråd, det blir "spamming"![]()
Tusen takk!![]()
Det føles som å være med på en morsom lek i barnehagen hvor plutselig lederen sier: "Nei, nå vil jeg ikke ha med dere på leken mer så nå laget jeg noen nye regler". Dritt.
Hva med alle dagbøker her inne da?
Lite spørsmål siden jeg er litt ny her på BV.
Hvordan sender jeg personlig melding?