**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Syns det er litt rart om den bare er postet på FS.
Den burde nok også ha vært postet på endre forum..

Syns det er litt rart om den bare er postet på FS.
Den burde nok også ha vært postet på endre forum..
Vet ikke, har ikke oversikt om hvordan de har skravlet, men synes det er rart ja.

Vet dog at april har vært obs på at de ikke skal tas på spam.

Nedtellingen sier:

3 dager, 9 timer og 41 minutter til neste trekning av premie. Da håper jeg noen av oss på FS får enten topp 100 eller topp 20 premie.
Begynner å tvile...

Nå skal jeg legge unger, og så begynne å se på hvor ille det er..n

Minnet om det når de lanserte det, sånn siden de fleste her ikke har vært med på så mange slike konkurranser, og derfor bare skravlet. Det står aldri noen plass i reglene dette, men pressiseres i forbindelse med konkurranser til vanlig.

Blir nok ikke noe skravling fra meg i kveld. Får snart noen venninner på besøk :-) Gleder meg :-)

Har handlet, ryddet, vasket og laget mat nå, så nå er jeg klar for besøk. Masse levende lys er også tent, så nå er det så koselig her at :-)

Kos dere med skravlingen i kveld jenter!

Sent from my iPhone using BV Forum

Blir nok ikke noe skravling fra meg i kveld. Får snart noen venninner på besøk :) Gleder meg :)

Har handlet, ryddet, vasket og laget mat nå, så nå er jeg klar for besøk. Masse levende lys er også tent, så nå er det så koselig her at :)

Så koselig da.

Men dere, ikke la oss skremmes vekk fra å skravle av dette.
Vi FS jenter er en fantastisk gjeng, og skravling er koselig..

Det er ikke det at jeg lar meg skremme. Jeg er ikke skremt.

Jeg er lei meg. og skuffet. Lei meg for at jeg ikke selv, som faktisk har vært med på en tgk (termingruppekrig) husket at de har en slik "du må sitere om du skal skrive flere på rappen"-regel under konkurrasner.

Og skuffet, veldig skuffet, over at ikke det har vært nevnt før nå! Med tre dager igjen, så skal vi diskvalifisers. Ikke nok med at man kan slette de "ulovlige" innleggene våre, og la oss stå igjen med de mange hundre som ER sitater, og gyldig skravling, men diskvalifiseres. For å ha brutt en regel som ikke er spesifisert noe sted. en regel man må ha vært med på en tgk for å kjenne til. Og ingen, ingen har sagt noe før i dag. vi har da hatt moderator innom trådene våre hele veien, det kan umulig ha vært ukjent for forumledelsen at noen av oss skravlet litt mye monolog. aldri en advarsel, aldri et hint, aldri... noe.

og nå, uvissen.

sitte her og vente på en pm om diskvalifisering.

Finne skravlehumøret da er ikke så lett.

jeg er rett og slett lei meg.

Blir nok ikke noe skravling fra meg i kveld. Får snart noen venninner på besøk :) Gleder meg :)

Har handlet, ryddet, vasket og laget mat nå, så nå er jeg klar for besøk. Masse levende lys er også tent, så nå er det så koselig her at :)

Det hørtes veldig mye koseligere ut enn min kveld, ja.

Kos deg!

Jeg er lei meg. og skuffet. Lei meg for at jeg ikke selv, som faktisk har vært med på en tgk (termingruppekrig) husket at de har en slik "du må sitere om du skal skrive flere på rappen"-regel under konkurrasner.

Og skuffet, veldig skuffet, over at ikke det har vært nevnt før nå! Med tre dager igjen, så skal vi diskvalifisers. Ikke nok med at man kan slette de "ulovlige" innleggene våre, og la oss stå igjen med de mange hundre som ER sitater, og gyldig skravling, men diskvalifiseres. For å ha brutt en regel som ikke er spesifisert noe sted. en regel man må ha vært med på en tgk for å kjenne til. Og ingen, ingen har sagt noe før i dag. vi har da hatt moderator innom trådene våre hele veien, det kan umulig ha vært ukjent for forumledelsen at noen av oss skravlet litt mye monolog. aldri en advarsel, aldri et hint, aldri... noe.

og nå, uvissen.

Jeg ble sinna jeg?!? Det står jo ingenting om det i de innleggene moderatorene la ut i starten av måneden om premiene?

Nå får vi pm om spamming og juks og fanteri, mens vi bare har skravlet for å bli kjent med hverandre og klaget på de teite reglene i andre konkurranser hvor man ender opp med ett og ett ord eller bare tullete leker for å få masse innlegge? Og så får vi kjeft nå fordi vi har skravlet sammen i hurtig tempo, nesten som en chat, for å bli kjent med hverandre og klatre på listen samtidig? Æsj.

og nå, uvissen.

Faktisk, det at det er slik reglene har blitt presentert på tgk, og ikke her er et sterkt kort.
Vi er prøvere, ikke sikkert på at vi har vært med på tgk, og kjenner reglene fra der.
Jeg har ikke.

Det at vi har hatt en moderator med oss hele tiden som har oppmuntret oss til konkurransen uten å komme med advarsel, er et sterkt kort.

Og ikke minst, at reglene kommer 3 dager før konkurransen avsluttes..

Jeg syns så lenge vi ikke har fått PM så skal vi bare fortsette, men holde oss til reglene fra når som vi har fått dem å vite

Sender deg en pm jeg Sara. Ble lei hele skravletråden nå.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp